1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

[Centraal] Routers en Xbox Live [Deel 3]

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Arjan, 27 aug 2006.

  1. ChandleR

    ChandleR jag älskar Göteborg

    Berichten:
    729
    Leuk Bevonden:
    2
    Idd, Geen Xbox live momenteel... Xbox.com is ook down.
     
    Laatst bewerkt: 14 okt 2010
  2. MetalSonic

    MetalSonic MetalSonicNL

    Berichten:
    4.536
    Leuk Bevonden:
    0
    Live is down, klote timing, had 50 trys nodig om Sonic Ep1 in 1 minuut uit te spelen, dus ik aan 't einde van de demo kiezen voor unlock full game, was al bij confirm purchase.... Loopt het vast |:-
     
    Laatst bewerkt door een moderator: 17 okt 2010
  3. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    Xbox Live = down :mad:
     
  4. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Hallo, loop al tijdje te kloten met mijn router... Ik heb glasvezel internet dus 50 mb down en up... Heb nu een router van sitecom 300 n Wl-342 werkt draadloos goed met iPad, iPhone ,iMac... Maar heb al zo lang problemen met met Xbox live online gamen. NAT problemen heb er al alles aan gedaan, dus ben opzoek naar een ander router! die mijn internetverbinding wel aankan en verder met nat enzo goed werkt.
    Nu zat ik aan de Apple airport extreme te denken, heeft iemand die ook met Xbox live en zo en werkt dat goed?? Vooral met nat instellingen en zo.
     
  5. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Heb de Extreme (Dual) sinds begin 2009 in huis en het werkt fantastisch :thumbs:
    De Extreme ondersteund geen UPnP en ik heb ook geen poorten hoeven open gooien om te kunnen genieten van XBL en PSN.
     
  6. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je geen problemen met nat? Staat die altijd open bij jou?
     
  7. Lenndor

    Lenndor Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    terug van weggeweest en nog steeds moderate nat -.-'

    Hallo mensen...

    ik heb nog steeds GEEN OPEN NAT :'-(
    k heb een tijd geleden ook al gepost en toen heb ik 2-3 keer heeeel even een open NAT gehad. maar daarna heb ik em nooit meer open gekregen. Alles geprobeerd. DMZ, portforwarding, UPnP...

    kheb een Zyxel P-2602R-D1A van telfort met VoIP. tussen deze schijt modem/router en mijn xbox 360 heb ik een NETGEAR-HD 5 GHz Wireless N bridge/acces point (zorgt voor draadloos internet voor de laptops). daartussen zitten weer 2 switches... mn xbox staat op zolder en mn modem/router op begane grond.

    dus dit is mijn opstelling:

    Zyxel -> Netgear HD wireless N -> switch -> switch -> Xbox

    (De Zyxel staat op Routing en heeft de laatste firmware)

    Ik zit er bijna aan te denken om de Zyxel te vervangen door een van bv Cisco met VoIP en eventueel Xbox live compatible... maar voordat ik dit ga doen... vroeg ik me af of er inmiddels al iemand is die een goed en langdurig werkende oplossing heeft waarbij ik de Zyxel en blijf gebruiken... of een waarbij de Zyxel is vervangen... als deze oplossing al is geplaatst: plz geef ff aan waar... dan zoek ik de post op...

    graag zsm een antwoord...

    grtn...
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  8. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Volgens de Elite (utp) en "Slim" (wifi) staat de verbinding helemaal open.
    Kan zonder problemen met beide Xbox360 tegelijk online gamen XBL , ook als ik mijn PS3 aanzet en online ga zijn er nog steeds geen problemen !
     
  9. BBE TheOne

    BBE TheOne BBE Forever!!!

    Berichten:
    412
    Leuk Bevonden:
    0
    Ok vet! Denk tog dat ik hem nieuw haal morgen of dinsdag... Ik heb ook een elite en pas een nieuwe slim voor boven:) weet jij toevallig hoe je met 1 gamertag op 2 xboxen kunt? Kijk ik wil met mijn gamertag beneden kunnen gamen en als ik keer boven zit wil ik ook gebruik maken van dezelfde gamertag tot nu toe nog niet gelukt.

    En melbuuln heb jij ook halo reach? Staat ook open nat? Verder heb jij in die airport nat open staan en unpn? Ofzo? Of poorten open gezet?
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  10. Lenndor

    Lenndor Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    geprobeerd te recoveren? is denk ik enige mogelijkheid... waarschijnlijk moet je t wel iedere keer doen...
     
  11. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Hardschijf er boven in zetten ;) Lijkt me makkelijker als steeds recoveren. Of passen die schijven niet op de verschillende consoles? In dat geval je GT op een memorycard zetten?
     
  12. nathanchunkie

    nathanchunkie Webmaster

    Berichten:
    27
    Leuk Bevonden:
    0
    Mijn Xbox staat naast mijn laptop en de router staat erg ver weg voor een kabel.
    Dus heb ik netwerk kabel in mijn laptop gestopt en vervolgens verbinding delen. :D


    Erg interessant. :p
     
  13. Fardo

    Fardo Well-Known Member

    Berichten:
    27.147
    Leuk Bevonden:
    224
    je kan beter een netwerk brug maken dan heb je ook open nat :) (met delen heb je altijd moderate of strict)
     
  14. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Toen ik de Arcade en Elite had gebruikte ik 1 gamertag , je kon toch gemakkelijk de HDD's onderling omwisselen.
    Heb voor de "Slim" een aparte Gamertag gemaakt , voor het online gebeuren gebruik ik toch de Elite.

    Heb al eerder gezegd , de Extreme ondersteun geen UPnP.
    Heb nog steeds geen Reach , maar bij de overige XBL games staat de NAT gewoon wagenwijd open zonder dat ik ook maar 1 poort hoef open te zetten.
    Waarschijnlijk maakt de Extreme gebruik van een door Apple zelf bedachte alternatief voor de UPnP.
     
  15. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Daaruit kan ik concluderen dat de HDDs niet op elkaar passen?
     
  16. Melbuuln

    Melbuuln Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    13.532
    Leuk Bevonden:
    4
    Nee en Ja 8)

    [yt]KKnaixPCsns[/yt]
     
  17. koennn

    koennn Science Fiction Fan

    Berichten:
    1.974
    Leuk Bevonden:
    0
    Meh, ik gebruik een 8GB usb stick waar al mn savegames opstaan en mijn GT. Ééns per week back ik mijn savegames up op mijn slim. Werkt prima. Ik zou wel aanraden je savegames te backuppen, soms gebeuren er nog wel eens rare dingen met een USB schijf geformatteerd voor Xbox gebruik (Hij heeft het bij mij 2 keer niet gedaan... Toen moest ik hem opnieuw formatteren).
     
  18. Lenndor

    Lenndor Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0
    heeft er toevallig iemand al een antwoord voor mijn probleem?( zie pagina 77)
     
  19. Lenndor

    Lenndor Member

    Berichten:
    18
    Leuk Bevonden:
    0

    Hallo mensen. ik heb een blijde mededeling!!!:D:D:D:D ik heb eindelijk mijn NAT van moderate naar open gekregen. En wat me nog het meest verrast is dat het een oplossing is die op deze site is geplaatst in 2008. ik had contact opgenomen met Zyxel: maker van mijn router Zyxel P-2602r-D1A, en die kwam met een link naar de post op deze site.

    Dus voor de mensen die Telfort hebben met de P-2602R-D1A en die ook een Moderate NAT type hebben: klik op de onderstaande link.

    http://forum.xbw.nl/showthread.php?p=2834670

    je maakt uiteindelijk gebruik van UPnP in je router en moet de SSDP uitzetten in je msconfig->services. dan computer rebooten en de router ook nadat je UPnP hebt aangezet.

    als dit niet duidelijk genoeg is moet je maar naar bovenstaande/onderstaande link gaan.

    http://forum.xbw.nl/showthread.php?p=2834670

    Mijn dank gaat uit naar de poster: Terranca en naar de werknemer van Zyxel die mij deze link stuurde.

    Succes!!!
     
  20. johnnybt

    johnnybt Active Member

    Berichten:
    348
    Leuk Bevonden:
    0
    na diverse pagina's te hebben gelezen EN de zoekfunctie gebruikt te hebben ben ik nog geen oplossing voor mijn probleem tegen gekomen:

    ik heb 2 xboxen thuis staan en als er 1 online is is de andere meteen Nat Moderate of Strict!. Maar zo erg dat je niet eens via live kan praten.

    Betreft: UPC Thompson (witte wireless modem). Beide Xboxen zijn via kabel aangesloten (dus niet wireless)

    ik ben juist voor deze reden 3 weken geleden overgestapt van KPN (waar beide xboxen regelamtig Nat type strict hadden) naar UPC omdat zei mij garandeerde dat dat nooit voorkwam bij hun. Nu erkennen ze het probleem echter nog steeds niet en geven ze dus ook geen ondersteuning op dit probleem!

    Weet iemand wat ik hiertegen kan doen? het forwarden van de poorten heeft helaas geen resultaat gehad.

    Hebben anderen dit probleem ook met de Thompson modem van UPC.

    Mijn excuses als deze vraag al eerder behandelt is......
     

Deel Deze Pagina