FIFA 11 [Deel 5]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Daz, 6 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kweethetniet

    Kweethetniet Guest

    Wie zegt dat je een noob bent dan?

    En nee, ik speel geen rematch. Als je de game gewoon had afgemaakt dan wel. Nu weet ik al dat je er weer vandoor gaat zodra ik voor kom.
     
  2. Hespere

    Hespere Guest

    Beloof dat ik niet leave, maar als je dan nog steeds niet wilt dan moet je niet meer stoer doen op een forum.
     
  3. Kweethetniet

    Kweethetniet Guest

    Stoer doen? Gast waar heb je het over. Ik zie jouw GT hier en ik herinner mij dat jij wegging en mag ik dat niet zeggen?

    Net alsof het stoer is om jou te verslaan. Ik weet niet eens wie of wat je bent
     
  4. Steel Dogg

    Steel Dogg Registered User

    Berichten:
    2.482
    Leuk Bevonden:
    0
    Net weer een hele leuke match meegemaakt! Barca - Bayern. Ik scoorde in 4'e min met Iniesta... Toen bleef het een hele tijd erg wisselend en schommelde het met de balbezit tot hij opeens in de 24'e min tegen een speler aan schoot en de bal het net in ging! 1-1

    Toen nog een hele tijd wisselend gebleven. Beiden vele kansen gekregen. Uiteindelijk ging het zo door tot de penalty's er aan kwamen, en won ik met 2-1 in de penalty's! :D

    Wie wilt spelen moet me maar inv sturen :D
     
  5. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Jongens, jongens, stop nou eens.

    Dit topic hoort over FIFA 11 te gaan, slowchatten is niet toegestaan hier. Als jullie nog verder willen kletsen of ruzieën, doe dat maar lekker via de PM.
     
  6. Hespere

    Hespere Guest

    Steel, kan je over een half uur? :D
     
  7. Siemenn

    Siemenn pee es vee

    Berichten:
    7.883
    Leuk Bevonden:
    444
    Hespere heeft het al vier keer gevraagd, dus waarschijnlijk wil hij wel een potje tegen je spelen! :+
     
  8. Hespere

    Hespere Guest

    Zo, dat heb je goed geraden. :emo:
     
  9. Diele 076

    Diele 076 Active Member

    Berichten:
    114
    Leuk Bevonden:
    0
    Heeft er iemand hier in de Carriere mode welleens de overstap gemaakt naar een andere club als Player/Manager ?
    Ik krijg alleen maar Manager aanbiedingen,waardoor ik mijn virtual pro dus niet meer kan gebruiken.
    Ik heb 2 verschillende savings door gesimuleerd naar 7 en 9 seizoenen,maar heb nog nooit een Player/Manager aanbieding gehad,alleen voor Manager.

    Is dit een bug ?
     
  10. Kweethetniet

    Kweethetniet Guest

    Enfin, als iemand wilt spelen:

    I 7 I Ronaldo

    Die streepjes zijn een i, ik weet niet of dat duidelijk is :p
     
  11. Lincoln10

    Lincoln10 Active Member

    Berichten:
    693
    Leuk Bevonden:
    0
    Moet je dat overal zeggen? Eerst op fok, nu hier, zoek je vriende ofzo?
     
  12. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Ik had dus thuis in de achtste finale van de CL 1-1 gespeeld tegen Liverpool, nu speel ik uit tegen Liverpool, na 3 minuten 0-1 achter maar na 6 minuten al 1-1, Nu (22ste minuut) is Torres geblesseerd geraakt _O_ Kuyt komt er voor hem in:+

    Edit://

    1-5 gewonnen!!!!
    Na de 1-2 heb ik alleen maar met me rug tegen de muur gestaan maar alle counters vlogen erin:cool:

    Dit keer waren de statistieken:

    Liverpool - Ajax
    Schoten: 9-7
    Shoten op doel: 5-6
    Balbezit: 48-52

    Gerechtigheid!

    Moet nu wel tegen Madrid.. andere wedstrijden zijn Arsenal-Chelsea, City-Inter en Juventus - Milan 8)
     
    Laatst bewerkt: 17 okt 2010
  13. Bulletino0031

    Bulletino0031 Active Member

    Berichten:
    48
    Leuk Bevonden:
    0
    Welke spelers heb je met Ajax?

    Ik had eerder vandaag Fenerbahce verslagen:D uit en thuis 0-2 2-0 :D
     
  14. Viktortje

    Viktortje Rest in pieces!

    Berichten:
    3.576
    Leuk Bevonden:
    11
    Steek 83
    ---------
    VdWiel 79
    Vertonghen 79
    Kolodin 78
    Ansaldi 79
    ----------
    De Zeeuw 77
    Annan 78
    Carlos Rodriguez (?) 79
    ----------
    Fernandinho 76
    Virtual Pro 80
    Suarez 83

    wissels:
    Seedorf 80 voor Rodriguez
    Urby 76 voor Fernandinho
     
  15. Donwesje

    Donwesje Active Member

    Berichten:
    168
    Leuk Bevonden:
    0
  16. Nemmii

    Nemmii Active Member

    Berichten:
    234
    Leuk Bevonden:
    0
    Is het niet leuker om gewoon het echte Ajax te gebruiken, dus; Alderweireld, Enoh, de Jong, El Ham, Sulejmani. Ik speel ook vaak met Ajax alleen heb nog nooit spelers gekocht
     
  17. Fergie

    Fergie FR vak W1

    Berichten:
    938
    Leuk Bevonden:
    0
    Duidelijk niet he? Als hij het leuker zou vinden zou die geen spelers kopen. |:- lol
     
  18. Deji

    Deji Fun player

    Berichten:
    274
    Leuk Bevonden:
    0

    Mijn god wat ben jij triest zeg, dus jij bent zo'n trieste figuur die als het ff niet gaat een game afkapt?? En dan over stoer hebben? Hoe oud ben je man? 16?? alsjeblieft, types als jij maken het online gebeuren een stuk minder leuk. _0/
     
  19. Rampage

    Rampage Well-Known Member

    Berichten:
    8.313
    Leuk Bevonden:
    3.329
    Ga maar fijn verder tegen elkaar via de PM. De laatste 3 pagina's staan al vol met opscheppen ...
     
  20. Arsenal2003

    Arsenal2003 Active Member

    Berichten:
    71
    Leuk Bevonden:
    0
    Had gister een leuk potje met Ajax tegen Chelski. Zat al te twijfelen of ik dat wel zou moeten doen. In mijn ogen is Chelski het beste team uit spel namelijk. Kwam vrij snel (10de minuut) met een goede combinatie op 1-0 voorsprong, vanaf dat moment kwamen een stuk minder ballen aan. Veel foute passes, gelukkig had ik met Vertonghen Drogba in de broekzak en Malouda met van der Wiel. Anelka ontsnapte wel af en toe van Atouba. Kon de voorsprong lang vast houden tot de 88ste minuut toen Anelka weer eens via de zijkanten op stoomde en hem makkelijk af legde op de inlopende Drogba. Vervolgens had ik nog tijd voor één aanval via de zijkant zette ik nog eens voor met Emmanuelson en de inkomende Suarez knikte over Cashley Cole de voorzet binnen.

    Je raadt het al, meneer trok meteen uit woede de internetkabel uit z'n Xbox hehe. :D
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina