Two Worlds II

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door DulleNL, 23 mrt 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
  2. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
  3. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Prachtig allemaal. Wel pC versie denk ik. Hopelijk komt de 360 versie een beetje in de buurt ...

4. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Volgens mij was het Insidetwoworlds.com die zei dat beide identiek zijn, uiteraard kan de PC versie een hogere resolutie aan.

5. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Xbox 360 all the way. Alleen baal ik van die MP achievements. Hoort gewoon niet thuis in een console RPG. :x

6. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Ik ben ook heel benieuwd hoe de MP gaat werken eigenlijk hoor, een MP mode in een RPG, ik vraag me echt af of dat uberhaupt wel gaat werken. Toch jammer dat we gewoon dik 3 weken langer moeten wachten nu, ik hoop wel dat er gauw reviews gaan komen nu, ik wil gewoon echt uit kunnen kijken naar de game. Videos en previews klinken geweldig,maar dan zal je net zien dat er toch genoeg nog mis is met de game uiteindelijk, en dat zou zo shit zijn. Ik verwacht het niet maar het is altijd nog even afwachten...

Ik heb op de Insidetwoworlds forum trouwens dit gevraagd.....

I really wonder how the Xbox 360 version looks, i recall reading a preview/hands on, on this site saying that the 360 version looked identical to the PC version.

Yes it does... whe've seen both version when we visited ZuxxeZ back in February... we saw and early internal version of the game, but it looked great... both PC and 360. In our eyes it looked identical.

:D

En check deze link, hier zag ik nog een paar videos die ik niet kende en die genoeg gameplay laten zien. Vooral die poolse gameshow waar één van de makers van de game de TWII showed.

http://twoworldsvault.ign.com/static.php?page=NewTrailer

En dat IS de 360 versie!!!!!!

Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  7. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Vrijdag 5 november de Dragon Knight Saga en dinsdag 9 november ... Two Worlds II !!

Ik kijk er echt naar uit ! Laat ze maar komen ! :+

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Moet het wel werken en niet mijn internet laten vastlopen. Stomme foutenrapports ook. 8)

Komt ook omdat jij natuurlijk 9872 screenshots moet plaatsen. :+

9. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Nog niet eens 30 shots ;)

Check hoe dan ook de videos op die IGN site, ziet er allemaal echt heel bruut uit.

10. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    PC versie all the way. :D

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Reality Pump worked with different Teams for the 3 different platforms. The PC-Version supports the most graphic features such like DirectX11 which those console-Versions don't support because for PC you get the newest hardware. The consoles are some years old and their hardware too, but the grahic looks damn awesome!

12. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Traitor :9

Waarom heb jij eigenlijk een 360 :D ?

13. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Ik speel alles door elkaar. Als die stomme Enslaved nou eens aankomt, dan kan ik eindelijk weer mijn 360 eens aanzetten.

Moah, ik doe nog af en toe Puzzle Quest 2... maar daar zal ik verder maar niks meer over zeggen (what a drag).

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    No way dat ik de game voor mijn laptop ga halen, hij zal het ten eerste wellicht niet eens goed kunnen draaien, en dus zal ik settings lager moeten gaan gooien, wat een gedoe. Plus ik speel graag met controller en op de plasma, en ja i know dat ik de laptop met HDMI kan aansluiten,maar ik heb maar 2 hdmi's op mijn plasma en beide 360 en PS3 gebruiken HDMI. Zo blijf je bezig, een splitter kost weer genoeg geld, iets wat ik niet heb. Plus heb ik dan nog een controller voor de laptop nodig, allemaal onnodig geld.

360 versie 100%. Petje af voor Reality Pump dat ie er zo goed uitziet en soepeltjes draait, daar kan Spellbound een voorbeeld aan nemen, zo simpel is het gewoon.

15. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Dan is dat zeker aan te bevelen. Ik heb een grote monitor en een goede geluidskaart (incl. koptelefoon), dus dat gamed lekker op de PC. Maar als mijn PC niet zo goed zou zijn had ik zeker gekozen voor de 360 versie.

16. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Currently there are only PC Beta testers. As ZuxxeZ would have to sent out special SDK's for the consoles. Also I don't know if the X-Box has to be modified to a dev X-Box... so easiest way was PC.

The enemies adapt to your fighting style and if you continously hack on them they block and block.

The Xbox Version we saw looked great and ran smooth. In our eyes were no differences between PC and 360. Both ran smooth and looked great.

And regarding the PS3 Version Dirk allready said, that they currently have no capturing equipment for the PS3... but he'll asks Topware US if they have such an equipment. Also he said, they could take pictures with a camera, but that wouldn't show the actual quality of the PS3 Version... so that's why there are nearly no or no screens/vids...

Regarding the game desgin (pop-ups): It's NDA stuff, sorry.

http://board.zuxxez.com/showthread.php?t=35056

17. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Deze klinkt echt too good to be true.... fingers crossed!

18. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Tweede review is in :

Vertaald

1. Excellent graphics with great, effective and representations of character. Low hardware requirements.
    2. Good speech with many well-known talk. Atmospheric music, realistic sounds
    3. Huge, lush world in a variety of cut: Asia, Eastern Europe and severally
    4. Large and complex main plot. In addition to hundreds of orders, often with alternative quests.
    5. Large variety of weapons and items.
    6. Something about single player campaign.

19. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Het is bijna te goed om waar te zijn. Pff, Fallout, DKS en deze... Handjes vol komende tijd. Moet Risen nog afmaken, moet die Dragon's Age Ultimate nog doen... Heerlijk :p

20. Zifnap

Leuk Bevonden:
    3.439
    Volgens mij blaast TWII die expansion van Fallout 3 zo uit de lucht.

HIJ IS GOED< HIJ IS GOEOEEEEEEED! :)

/pre-orders

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina