Hallo!_0/ Ik had een vraag. Is het misschien mogelijk om mijn gamertag te recoveren op mijn PC en dan hem op een USB stick te zetten zodat ik daarna mijn gamertag kan gebruiken op mijn 360? Ik heb namelijk niet genoeg internetconnectie om hem via Xbox Live op mijn PC te recoveren. Dus ik hoop dat er een manier is om hem te recoveren op mijn PC en hem dan over te zetten op mijn 360. Alvast bedankt voor de reply.
Wat bedoel je precies met "niet genoeg internetconnectie"? Edit: lama zie het nu... wat delphiki zegt, plug je stekker ff om
Dat is juist het probleem ik heb een dongel van Vodafone en ik denk niet dat ik die in mijn 360 kan pluggen voor internet....
Je kan niet even naar een vriend van je oid om daar je GT ff te recoveren? Of ken je daar niemand (lijkt me niet)?
Ja ik denk dat ik dan maar even bij iemand mijn 360 moet connecten om mijn profile te connecten. Ken hier geen mensen die zelf een Xbox hebben dus vandaar.... Maar ik zoek wel een oplossing... In ieder geval bedankt voor de reply's!
je kan ook een klein ethernetkabeltje kopen en dan vanaf je pc naar je xbox bridgen (moet je wel ethernetpoort hebben op je pc maar dat is bijna vanzelfsprekend)