Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Verkoop zoveel mogelijk spelers zodat je 11 basisspelers overhebt en je bank uit de 5 allergoedkoopste spelers bestaat (Yesikov enz). Dan heb je ongeveer 8 miljoen over. Koop daarvoor 2 spitsen, een verdedigende middenvelder en missschien nog een AMF. Geef 3 miljoen aan een spits uit, de rest 1.5 miljoen. Dan heb je iig een mooie ruggengraat.
    Daarna gewoon veel wedstrijden spelen!

2. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Inderdaad. Je bank heb je echt amper nodig. Schorsingen/blessures werken niet door naar volgende wedstrijden en er is ook geen oplopende vermoeidheid.

3. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Hoest met je lag problemen Tyrant?

Ik zoek trouwens altijd op engelstalige spelers, de verbinding is 9 van de 10 keer uitstekend.

4. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    heb je een tip voor een goede spits ?

5. djoggoman14

djoggoman14 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    wanneer promoot je

wie ken nog een goede middenvelder linker mid

6. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    I beg to differ, als je speler geblesseerd eruit getrapt wordt, dan ben je hem echt kwijt ( dus als hij niet verder kan ). Ik ben Huntelaar 16 wedstrijden kwijt geweest :mad:

Zhaki, had eerst Huntelaar maar Zhaki is zoveel fijner.

Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Blessures kunnen zeker wel naar de volgende wedstrijd meegaan hoor! Al 3x meegemaakt. Heb je opeens een linksbuiten van 21 :lol:

Tja tips geven vind ik niet leuk: zoek zelf! De zoektocht is ook altijd leuk.
    Ik zou vooral op Attack, (dribble) Speed, Body Balance en Shooting Accuracy letten als je een spits zoekt.

8. appie21

appie21 Active Member

Leuk Bevonden:
    22
    Ik heb de game nu ook!
    Vind hem heel anders dan de demo spelen... later kom ik met een uitgebreid verslag

9. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    ik vind het echt nergens opslaan als ik gelijk speel tegen een D5 en ik ben D4 er automatisch rating bij mij afgaat... onzin verlies al me punten erdoor... laat me dan ook tegen D4 spelen:mad:

Edit: Kan het zo zijn dat ze nu de degradatie updaten? ik kan geen wedstrijden meer spelen:eek:

Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  10. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Kan je instellen bij quick match menu, eigen schuld ;)

11. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Oh ok sorry, was wat te voorbarig. Heb het zelf na zo'n 60 wedstrijden nooit meegemaakt dus vandaar. :p

12. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Ik wil nu met ML offline beginnen, als ik met Utrecht begin, kan ik ook aanbiedingen uit Engeland naar verloop van tijd krijgen he?

Beetje onrealistisch om al meteen met Everton te beginnen.*)

13. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Het kutte is dat sommige gasten expres proberen je spelers te blesseren als ze zelf 3-0 achterstaan.. Echt een grafhekel daaraan, ben je opeens weer Quagliarella 3 weken kwijt :mad:.
    Maar 16 weken is wel erg veel, damn dan kan je hem zeker beter verkopen?

Volgens mij kun je in ML niet van team veranderen...

14. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ik heb het toen volgehouden voor 16 wedstrijden haha :D

Heb me er zelf 1 keer schuldig aan gemaakt, gast met een cheat opstelling, 3 keer Ronaldo verrot trappen en toen kon ie niet meer verder :D

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ik 1x onbewust toen ik zijn Iniesta de wedstrijd uit 'schopte' na 15 minuten. Voelde me wel schuldig :lol:

16. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Dat is toch wel zwaar klote dan.:x

Dan zul je dus altijd in dezelfde competitie moeten spelen?

Is er geen manager mode in PES dan?

Ik speel PES al jaren maar heb eigenlijk nooit aandacht geschonken aan de competities.

17. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Dat is idd klote, en de fanbase vraagt hier al jaren om. Maarja ik denk sowieso dat het team beetje weinig tijd aan ML offline heeft kunnen schenken aangezien ze al zoveel aandachtspuntjes hadden. Dus misschien in 2012 een uitgebreidere ML.

18. kwdtje

kwdtje Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    MLO is ook aan te raden Wayne, al moet je dan waarschijnlijk een nieuwe xbox kopen? ;)

19. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Hehe ja klopt, ach ik begin gewoon aan offline.. begin wel met Everton huidige spelers dan.. wordt me te moeilijk om met die ML default spelers te spelen tegen Manu enzo.:D

20. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Zo eindelijk weer een wedstrijd die lekker ging. Heb me hele team even verkocht en nieuwe spelers aangetrokken. Heb nu Toivonen& El Hamdoui in de spits echt een koningskoppel daarachter Pjanic en Palacio kunnen allebei zeer mooie balletjs geven. Eerste potje 3-1 gewonnen 2 van Toivenen en 1 van Pjanic:):)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina