Ik vond MW2 wel een leuk spel. Maar het haalde het gewoion niet bij de twee eerdere Cod's! Wat vooral ook te maken heeft met de glitches, ergernissen enzovoort.
Wel fijn dat er weer enigszins gemod kan worden (dit juich ik wel toe), je had bij CS ook zo'n vette mod, dat als iemand ergens zat (en langer dan 15 seconden) dat zijn locatie dan op de map kwam te staan.
Ik haat snipers niet. Ik haat mensen die gaan rushen met een sniper. Natuurlijk is noscopen en quickscopen een skill, maar een sniper is hier niet voor bedoeld. Quickscopen maakt het spel niet realistischer, wat voor mij redelijk bekangrijk is.
Ik weet heust wel dat Cod niet realistisch is, maar dat quickscopen is wel het dieptepunt van realisme.. Dat bedoelde ik er meer mee
Sinds wanneer heet UAV nu een Youtube? Ik hoor hele tijd in verschillende filmpjes 'our Youtube in the air' . Terwijl die persoon een Spy plane heeft. Our Youtube is in the Air! LOL
... Our U2 is in the Air! U2 = Spyplane ... You made my day. Overigens zwerft er nu al een Zombie Mode filmpje op het net rond.
Ik speel voornamelijk domination en daar kom ik bijna nooit quickscopers tegen. Heb daar niet zo'n moeite mee, weet dat het vrij pittig is om goed te doen. Snipers die op de lange afstand achter een kratje staan te snipen heb ik weinig mee. Als je ze een ander wapen in de hand drukt heten het gewoon campers.
Snipers zijn sowieso lame, op een map als wastelands zal het me niet boeien want daar doet iedereen het. Maar op andere maps zoals highrise baal ik gewoon van die campertjes. Ik ben trouwens ook wel benieuwd naar dat filmpje met die stuns??
Het beeld wordt een beetje negatief. [yt]sDHZqu-YE0U[/yt] In het begin is het te zien en ongeveer in het midden.
Online Zombie mode LEAKED! Videobeelden... Spoiler http://vimeo.com/15940618 Gametrailers Bonusround Part 2! http://www.gametrailers.com/episode/bonusround/410?ch=2&sd=1
WRONG! Het is voornamelijk nieuwe wapens, deze kerel pakt alleen geen ruk op. Sommige oude guns van WaW zitten er ook in. Dus het is niet hetzelfde
Nice, 3 zombie mappen bij de normale retail versie Je moet de eerste Kino der Untoten uitspelen om de volgende te unlocken. Lekker! Gelukkig niet een map, ik wil al gelijk knallen op verschillende. Damn, wat ben ik veeleisend