de soundtrack: 1Aceyalone - Sound Gun 2 Avenged Sevenfold - Nightmare 3 Bassnectar - Cozza Frenzy (Z-Trip Hellrazor Remix) 4 Brother Ali - The Preacher 5 Disturbed - Indestructible 6 Gogol Bordello - Immigraniada (We Comin' Rougher) 7 Hadouken! - Turn The Lights Out 8 Linkin Park - Wretches And Kings 9 Lions - Gimme Riot 10 Malevolent Creation - Rebirth Of Terror 11 Marco Polo And Torae - Danger 12 Maylene And The Sons Of Disaster - Step Up (I'm On it) 13 Rhymefest - Fever 14 SKOLD vs. KMFDM - Bloodsport 15 Turisas - Sahti-Waari 16 Volbeat - A Moment Forever 17 Wreck-A-Mic - It Goes Down 18 Aerosmith - Back In The Saddle 19 Ara Gevorgyan - Artsakh 20 Boys Noize - Lava Lava 21 Cutta C - Ack A * 22 Father Andrey - Oi To No Vecher (??, ?? ?? ?????) 23 Icepick - Onward To Victory 24 Method Man - Bring The Pain 25 Primer 55 - Loose 26 Red Rider - Lunatic Fringe 27 Reveille - What You Got 28 Stemm - House Of Cards 29 Tech N9ne - The Beast 30 Tihuana - Tropa De Elite 31 T.C. - It's Going Down 32 Bas Rutten and Nard Berings - Good Whole El Guapo 33 Ikka-Bod - Grim Situation
Ja echt he ! hoop hem op de 19de dinsdag wel al op te kunnen pikken , Je mag mij en denk ook wel emilieu wel toevoegen , wij gaan zowiezo ook van die fightcards organiseren. Ben ook wel benieuwd hoe die ea mma game face gaat uitpakken !
Die sportspellen van EA draaien altijd als een trein online. Of je moet echt iemand treffen met een kutverbinding die heel ver weg woont.
in principe staat ie voor europa voor de 21ste Maar vaak zijn games er inderdaad er wel wat eerder. Ik ga iig vandaag wel rondbellen !
Denk niet dat er een sterk embargo op dit spel zal zijn. Denk dat hij vandaag of morgen wel ergens uit de schappen te halen valt.
Nee embargo heeft deze game zowiezo niet , het is geen commerciele game zoals Call of duty of Fifa ofzo. Maar heb hem liever vandaag dan morgen
Denk dat het erg lastig word vandaag. Bijna alle winkels krijgen op Maandag geen nieuwe vooraad. Mediamarkt net gebeld en die kan ik evt na 3en terugbellen als ze levering hebben gehad ! Dus ben bang dat het pas morgen word
denk idd dat het morgen gaat worden heb alles afgebeld hier haha ! Iedereen zei donderdag behalve Mediamarkt ( Die zeiden morgen ) Dus even afwachten !
ja inderdaad ! Ik bel straks na 3en even MM op in Amsterdam en als die hem niet heb dan word het gewoon morgen !
Ga straks rond 4uur nog even de stad in moet toch nog wat dingen kopen mischien kom ik de game nog wel tegen !