Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zo, ook online aan de MLO begonnen. Fly Emirates als logo met een Nike teken op mijn borst, muhwawaw. Eerste pot tegen een Franse gast 0-0 gespeeld, hij had meer balbezit maar ik counterde een aantal keren zeer gevaarlijk. Laatste minuut ben ik vrij en pakt hij me van achteren, rood voor hem en prachtige plek voor mij. Schiet die bal keihard recht op de keeper af en die vliegt echt zowat naar achteren door die bal die net niet over de middellijn gaat, bal vliegt terug, ik kop, lat, uit. Fuuuu. :+

2. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Heb nu al twee keer gehad dat ik een bal hard en recht op de keeper schiet, vervolgens blokt de keeper dit schot en gaat hij spinnend hoog de lucht in, over de keeper heen en stuitert hij zo het doel in. Geniaal. 8)

3. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat is wel zuur zo heb ik ook een aantal keren een 1op1 verprutst doordat ik van achter werd getackeld en die vrije trap mis ik dan:'-( Heb je al nieuwe spelers gekocht? Ik zou Ivarov niet verkopen want door die andere keepers heb ik al genoeg wedstrijden verloren. Ook zou ik op elke linie versterking aanbrengen. Douglas van FC Twente is een goede verdediger(1.4 miljoen). Nurimi is ook een goede middenvelder(1.2 miljoen) En dan zou ik de rest van je geld in spitsen besteden omdat ik vind dat de standaard verdedigers nog redelijk kunnen verdedigen en de aanval verprutste het altijd voor mij met de standaard spelers.

4. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik ben nu begonnen met de CL modus, alleen jammer dat er sommige teams niet bij zitten. (Schalke bv)

Heb nu de volgende poules samengesteld:
    Group A
    Inter
    Tottenham Hotspur
    FC Twente
    SV Werder Bremen

Group B
    Olympique Lyon
    FC Porto
    SL Benfica
    RSC Anderlecht

Group C
    Manchester United
    Rangers
    Valencia
    Galatasaray

Group D
    FC Copenhagen
    Barcelona
    Rubin Kazan
    Panathinaikos

Group E
    Bayern München
    A.S. Roma
    CFR Cluj
    FC Basel

Group F
    Chelsea
    Spartak Moscow
    Olympique Marseille
    Celtic

Group G
    Real Madrid
    AC Milan
    Ajax
    AJ Auxerre

Group H
    Arsenal
    Shakthar Donetsk
    Unirea Urzineci
    S.C. Braga

Hopelijk haal ik de finale met Ajax! Ik speel nu 10 minuten op Professional.

5. Nky1988

Nky1988 Guest

hebben jullie nog veel last van lag ?

6. Wayne Rooney

Wayne Rooney everton fc

Leuk Bevonden:
    5
    Bij ML offline met Everton, Riquelme gehaald... paar miljoen voor moeten betalen en evendure salaris per jaar en is al 32 jaar maar heeft wel heel goede stats. Meteen zijn debuut tegen Liverpool thuis een geweldige assist op Saha, die gast heeft echt een goede linker.

Ik heb er nu ook een paar op de transferlijst gezet.. alleen nog steeds geen club vermeld voor ze (Yobo, Yakubu, Distin.. niet de minste zo)..

ps: owja ik doe mee met voorronde Uefa Cup terwijl Everton dat dit jaar helemaal niet heeft?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Irritant dat je zelf de rosters moet samenstellen he? Zou leuk zijn als er een optie 'use 2010/2011 rosters', en dan nog alleen een team hoeft te kiezen.

8. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Idd, maar dat zal wel met licenties te maken hebben gok ik. Het is wel irritant om het zelf te moeten maken natuurlijk.

Weet iemand toevallig hoe ik bij een corner iemand kan laten wachten bij de 16 voor de afvallende ballen? Vaak staat er 1 iemand bij de eerste paal, en drie man loopt in.

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Ja dat kan dus niet gvd. Vaak staat er een DMF te wachten btw.

10. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Bij mij niet dus. :mad:

11. emek10

emek10 Member

Leuk Bevonden:
    0
    wat een game!(L)
    vrijdag en zaterdag had ik een slechte dag verloor bijna alles:confused:
    had 420 punten ofzo maar nadat ik sneijder en quag heb aangeschaft heb ik 30 wedstrijden achterelkaar gewonnen:|
    wat een spits en wat een aangever!!!
    ik had helemaal geen zin meer in na zaterdag
    zondag dacht ik vn laat me toch maar de game online spelen en ik begon te winnen
    wat een lekker gevoel!!!!

en btw speel 433 met 2 aanvallende middevelders en 1 verdedigende en geloof me elk afvallende bal is van jou!!!

12. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14

Ja ik wordt er echt helemaal panish gestoord van:mad::mad: Ik speel met 2 spitsen en 2 aanvallende middenvelders maar die 4 voorspelers zijn met iets heel anders bezig dan met voetballen gvd... De linker spits staat wel geteld 1 centimeter van de linker aanvallende middenvelder en hetzelfde geld voor de rechterkant...... ik word er helemaal gek van

Edit: Ik snap er werkelijk echt niets meer van... Meteen een nieuw potje opgestart win ik 7-0(5 min potje in competitie) alles ging perfect etc.. 4 Goals van El Hamdoui 1 pareltje zelfde geld voor Toivonen een pracht schot binnenkant paal. Jammer dat je ze niet kan opslaan..

Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  13. Nky1988

Nky1988 Guest

ik heb pro sinds vrijdag en gister de option file geinstalleerd.
    Props voor de man die hem gemaakt heeft alleen moet ie nu wel overdreven lang laden weet iemand of er nog een nieuwe option file gaat komen ?

14. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je snel geld verdienen in de online masterleague ?

15. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.611
    Door wedstrijden te spelen.
    Dacht jij dat er een cheat was ofzo? Iedereen verdient even snel.. Gewoon veel winnen.
    Competities kun je ook nog doen.

@Menno je kunt wel goals opslaan hoor.

16. ProEvoSocca

ProEvoSocca Member

Leuk Bevonden:
    0
    5e potje nu al dat ik 0-1 achter sta en 1-1 op de keeper sta en dan onderuit wordt gehaald. . . . . en ofc score ik de vrijtrap niet. . . :x

17. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Hoe kan ik mijn online goals opslaan dan want ik ging de samenvatting kijken en daar drukte ik wel op X maar er gebeurde helemaal niets|:- Naja niet door naar de volgende ronde wel topscoorder van D4 kwalificatieronde met 12 goals. El Hamdoui doet het goed met Toivonen zeker een aanrader dat koppel.

18. Molly

Molly #PES2015 #FTW

Leuk Bevonden:
    7
  19. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Is een bug denk ik, soms doet hij 't niet. Dat had ik ook.

Ik zit nu bij de laatste 8, en raad eens wie ik loot.. Barcelona!
    Gelukkig is Messi uit vorm (pijltje naar beneden) en speel ik de eerste wedstrijd thuis. Ik ben benieuwd. :)

20. Domiolierook

Domiolierook GT Domiolierook

Leuk Bevonden:
    0
    Pff wat zijn elia en defoe goed zeg :eek: aanraders

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina