1. Deze website gebruikt cookies. Door deze website verder te gebruiken, gaat u akkoord met ons gebruik van cookies. Leer Meer.

Xbox 360 vs. Playstation 3 vs. Nintendo Wii [deel 17]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Matrix, 13 mrt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    Jawel, destijds toen de game in ontwikkeling was hebben ze hem ook uitgebreid gespeeld op zo'n developers Xbox 360. :)
     
  2. Pegas

    Pegas XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    8.799
    Leuk Bevonden:
    22
    Dat MS ontwikkelaars niet extra jaren lang aan een game laat werken is maar een flauw excuus waarom games niet mooier kunnen zijn. Zo hebben God of War III en vooral Uncharted (2) geen abnormaal lange ontwikkeltijd en zijn bovendien ook nog eens voor een complexer systeem ontwikkeld. Voor de 360 zou hetzelfde dus in een kortere tijd moeten kunnen gerealiseerd worden. Nu ik er over nadenk... hoe lang was Alan Wake in ontwikkling? Blijkbaar durft MS het toch wel en het resultaat is grafisch toch lichtjes tegenvallend, zeker in vergelijking met Uncharted 2.

    De reden waarom developers heb simpeler (nja, het levert betere resultaten op) vinden om de PS3 als lead-platform te gebruiken is vanwege de complexiteit van de PS3. Zoals Mikami zei:
    Bron: CVG

    Natuurlijk is dat omdat ze de PS3 nog niet gewoon waren, maar eens ze die gewoon zijn ben ik vrij zeker dat het nog zal gelden. Als je iets voor elkaar krijgt op een complex systeem dan krijg je het zeker voor elkaar op een simpel systeem (dat evenwaardig/krachtig is).

    Persoonlijk ben ik ook van mening dat de 360 en PS3 over het algemeen gelijkwaardig zijn met de Xenon GPU die superieur is aan de RSX en met de Cell superieur is aan de 360 CPU. Al ben ik de laatste tijd ook een beetje aan het twijfelen of ze gelijkwaardig zijn. Misschien dat de Cell net dat extra geeft... .
     
  3. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    http://tweakers.net/nieuws/70193/sony-brengt-tvs-en-blu-rayspelers-op-basis-van-google-tv-uit.html

    als ze de ps3 hier mee uitbreiden ben ik een happy camper :)
     
  4. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Dat zou heel tof zijn, dan hoef ik niet weer een nieuwe tv te kopen :+
     
  5. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Dan zou ik als ik jou was zeker de nieuwe Kirby halen als die uit is, want ik heb de game net gespeeld en zat echt met een glimlach van hier tot Tokyo op m'n gezicht te spelen. Net als Mario Galaxy een game die nog doet waar games voor dienen, fun zijn!

    Ik heb net Enslaved binnen gekregen, maar ik wil liever Kirby spelen dan Enslaved op het moment. :+
     
  6. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dat vind jij ;)
    Ik vind dat spellen meeslepend moeten zijn
     
  7. Modder-Eter

    Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    21.464
    Leuk Bevonden:
    8.430
    Meeslepend ook wel, maar het zegt genoeg dat ik Enslaved, wat toch een behoorlijk meeslepende game is, wil laten liggen om Kirby te gaan spelen, omdat dat hele pakket gewoon klopt. De graphics zijn geweldig, de muziek past er perfect bij en de gameplay is om van de genieten.

    Trouwens:

    [​IMG]

    Nieuwe bundel. Is MS ingesprongen op de delay van GT5? :lol:
     
  8. CaptnCook

    CaptnCook Active Member

    Berichten:
    8.478
    Leuk Bevonden:
    10
    Vanmiddag deze gepre-ordered. Voor mij als Nintendo / Mario fan is dit een musthave.

    [​IMG]
     
  9. Graveheart

    Graveheart Groovy XBW.nl VIP

    Berichten:
    10.384
    Leuk Bevonden:
    1.548
    Hey, tof.
    Je 15de console deze generatie? ;)
     
  10. Le Lastpak

    Le Lastpak (◕‿◕✿)

    Berichten:
    6.574
    Leuk Bevonden:
    798
  11. Goiz

    Goiz XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    4.408
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik start Halo Wars nog wel eens op, alleen al omdat ik dan weer al die cutscenes in de game langs kan gaan. Die vind ik ook echt geweldig :)

    Stel je voor dat er nu nog (ernstige) fouten in die game gaan zitten. 8)

    Voor mij heeft de 360 nog steeds een flinke voorsprong op de PS3 qua games. Het is sowieso een kwestie van smaak natuurlijk, maar de enige 2 games die ik veel heb gespeeld op de PS3, zijn God of War 3 en Final Fantasy geweest. Voor de rest trekt het me allemaal niet zo, hoewel ik ook nog graag Infamous wil proberen..
     
  12. OscarJ

    OscarJ Hip-Hop.

    Berichten:
    2.563
    Leuk Bevonden:
    0
    Je krijgt trouwens een code voor Alan Wake ipv een disc, wat dus betekent dat hij snel als Game On Demand verkrijgbaar zal zijn
     
  13. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    dan mis je nogal wat.

    Maar de cutscenes van Halo Wars zijn dus de moeite waard? Je hebt me net de reden gegeven om hem eindelijk te gaan spelen :thumbs:
     
  14. Daz

    Daz

    Berichten:
    16.099
    Leuk Bevonden:
    2.256
    De cutscenes van Halo Wars zijn zeker de moeite waard, die zien er echt prachtig uit! Heb hem zelf een keer gespeeld bij een maat van me, maar ik ga hem zelf ook gewoon halen. :)
     
  15. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    bij zavvi nog 12 euro oid
     
  16. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
  17. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.000
    Leuk Bevonden:
    9.558
    'The Biggest Loser Ultimate Workout'


    :emo:
     
  18. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
  19. Fiasco

    Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

    Berichten:
    19.027
    Leuk Bevonden:
    5.809
    Ergste is nog wel die prijzen, schandalig voor die kut games. :emo:
     
  20. Kevf

    Kevf Hardcore poster

    Berichten:
    16.896
    Leuk Bevonden:
    983
    'shovelware', nu niet meer alleen op de Wii
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina