Mini's gz, in je Hall of monuments stoppen als je de beloningen in guild wars 2 wil of verkopen nu de prijzen zeer hoog zijn en je een heel aardig zakcentje ervoor kunt krijgen. Moet er zelf nog 15 om aan de 50 te komen..
Moet je er 50 halen? Damn... ik heb er nu 15 dacht ik zo. Waarvan 2 in het paars en 1-tje dubbel. Gisteren wel meteen een missie van Factions gedaan binnen de verwachte tijd .
Hmm, dat is best vet eigenlijk. Misschien dat ik toch maar weer eens moet gaan spelen, we hebben geen XBW guild ofzo zeker? Mijn guild is namelijk uitgestorven en gaat binnenkort disbanden, en die alliance heb ik ook niet zoveel mee eigenlijk..
Ik sta nu op 19, ik kan met 1 title er 6 bij halen, dus dat schiet dan wel op. Als ik een Luxon/Kurzick Elite Armor koop heb ik er ook weer 3 bij dus dan kom ik wel dicht bij de 30, is goed te doen
Denk niet dat er een huidige xbw guild (nog) is. Heb zelf wel een eigen laidback guild en alliance en iedereen is welkom. Wel Internationaal gefocused. IGN: Fire Hiro - Guild: The Asuran Golemancers [GOLM]. Heb zelf nu 24 punten en heb 3 armors nodig voor de 30. Obby heb ik bijna, andere zullen snel volgen.
Ja, ik ga mij vanavond er maar is in verdiepen. Vanavond toch een avondje vrij. Ik heb met mijn character toch wel aardig wat gehaald.
Oke, bedankt. Jammer dat ik er toen niet meer van had geregeld Ik kan hem ruilen voor een Eaglecrest Axe, doen?
Volgens Guru: "Wintergreen Axe" (nonmax, nongreen, Jan. 2010) 175-198k "Wintergreen Hammer" (nonmax, nongreen, Nov. 2009) 750k "Wintergreen Sword" (nonmax, nongreen, Nov. 2009) 180k "Wintergreen Shield" (nonmax, nongreen, Nov. 2009) 240-300k "Wintergreen Bow" (nonmax, nongreen, Jan. 2010) 105-240k "Wintergreen Staff" (nonmax, nongreen, Nov. 2009) 150-240k "Wintergreen Wand" (nonmax, nongreen, Nov. 2009) 180k "Wintergreen Daggers" (nonmax, nongreen, Dec. 2009) 150-390k "Wintergreen Scythe" (nonmax, nongreen, Jan. 2010) 28-150k "Wintergreen Spear" (nonmax, nongreen, Jan. 2010) 728-900k
Guru is hopeloos verouderd. Pak daar NOOIT de prices van tenzij je dat doet uit recente threads van echte mensen.
Oke, ik had al zo'n vermoeden. Had ik trouwens een goede deal gedaan van mijn Wintergreen bow heb geruild voor een Eaglecrest Axe rq. 10? (Goud en inscr. offc)
Ah oke, ik zal wel wat verder schreeuwen. Tips voor goede verkooplocaties? Ik sta nu meestal in EotN locatie te schreeuwen.