Als ik het zo lees is Arcania dus toch niet zoooo gemakkelijk? Dat is toch positief !
Hoe valt de gameplay mee op de Xbox? Zijn de graphics doenbaar? Zijn de mogelijkheden om met de amper 8 skills zelf aanpassingen te doen zodat je feitelijk toch méér dan 8 skills hebt? Want ik kan bijna niet geloven dat ze zo weinig skills hebben voorzien!
Hoe bevallen de main quests? De storyline? Variatie in soorten van vijanden? Variatie in omgevingen? Zijn er veel dungeons en of catacomben of zoiets in die aard?
Zitten er puzzles/riddles in deze game?
Zijn de controls voor de Xbox intuïtief (goed en vlot speelbare combat en interface) genoeg zodanig dat je die snel onder de knie hebt? (in vergelijking met bijvoorbeeld Risen, waar ik die controls, vooral voor de combat vreselijk lastig vind om mee te leren omgaan en in Ego Draconis had ik veel minder problemen (en deze zou nog meer verbeterd zijn in de aankomende DKS!)) ?
Laatst bewerkt: 20 okt 2010