Dropshotten is toch echt iets heel anders dan naar voren duiken.. Je kan niet schieten tijdens het duiken, iets wat wel kan tijdens het dropshotten. Snap sowieso het probleem van dropshotten niet.. en al helemaal het probleem van het duiken niet..
Dit is een combinatie van. Zaf die belachelijk rol ook in Reach verschijnen. Kunnen ze niks beters verzinnen? Moet het allemaal weer zo kut mainstream worden?
ja zag toch later dat je daarna niet meteen kan schieten en dat je niet gelijk weg kan, dus het is echt niet zo dat alle gevechten zo gaan. enige minpunt tot nu voor mij is second change + revive. maar daar staan duizendhonderdmiljard goede dingen tegenover.
Second chance is zo'n kut perk die niet veel gebruikt zal worden. In CoD5 bleef je echt heel lang in leven met Second Chance, hier zie ik dat het ongeveer net zo kort is als in MW2 = je hebt er geen reet aan + je moet de pro perk hebben om daar iedereen gerevived te worden. Treyarch is niet dom, guys
Ik vind het ook best lame dat dropshotten nu een echte feature word. We zullen wel zien of ze allemaal dan lame gaan dropshotten. ps. Het kon toch alleen van sprint naar prone?
Jezus... dat dropshotten kan helemaal niet. Als je de Dolphin Dive doet kan je geloof ik niet schieten totdat je helemaal stil ligt...
Filmpje al offline? Mja is niet voor niks dat bij een gebalanceerde shooter zoals BC er geen eens prone in zit.
Via twitter van Josh Ollin Black Ops BETA is NET gesloten. Pech voor mensen die nog de BETA wilden spelen via een Code of Jtag (modded) Xbox LOL!!! http://twitter.com/jd_2020
Dat snipen in dat filmpje voorspelt ook niet veel goeds Kogel vol in de borst en hij heeft geen OHK. Zullen alleen headshots nu nog OHK's zijn?
Gelukkig dat snipers geen One-Hit Kill zijn ... Vind het ook de grootste bullshit dat dat wel moet zijn. Heb je straks weer van die noobs die alleen een sniper pakken en maar gaan sprayen. Snipen zou gewoon de class moeten zijn die de meeste skill vereist. Headshot is One Hit Kill. Meer niet.
Precies, een Dragunov of WA2000 hoeft geen OHK voor mij te zijn.. Headshot alleen als OHK vind ik onzin, als jij in het echt (jaja ik weet het) geraakt wordt door een sniper kogel in je borst, dan ben je toch ook gewoon dood?
Nou, ik denk zelfs als je een Kogel door je ars krijgt of je kruis dat je ook meteen nokkie gaat hoor.