[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. FuckMeister

FuckMeister Fuckmeister

Leuk Bevonden:
    0
    de laatste tijd vond ik HR online zwaar irritant worden...telkens gedwongen om infection te spele in rumble pit en die klote armor abilities (vooral armor lock) in de arena! Het enige wat ik nog speel is team slayer en dan hopen dat slayer pro werd gekozen.

Maar morge wordt het weer een stukkie leuker! Met die update van morge is er tenminste geen infection meer in rumble pit en kunne we lekker gaan blainen in team snipahs!:thumbs:

2. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoezo is armor lock een bron van frustratie voor de meeste mensen? Je kan ook gewoon iets naar achter stappen om de EMP te ontwijken en ook begint het shield pas te herladen nadat je uit armor lock komt. Mensen die tegen je aanlopen als je armor lock doet zijn een soort bonus. ( ik gebruik altijd armor lock)

3. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Als ik met z'n tweeën online ga krijg ik opeens van die mooie zwarte balken aan de zijkant die mijn beeld verkleinen.
    Het beeld is al niet bijster groot als je met z'n tweeën online gaat. Iemand daar ook last van?

4. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat is standaard om de verhoudingen hetzelfde te houden als in 1 player.

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    oh hebben ze dat veranderd kon nog wel herinneren in de beta dat je shield gewoon werd bij gevuld tijdens armor lock!

Tevens kan je ook zien wanneer de armor lock ophoud, dus een optijd gepaatst granate is dan altijd goed =D

6. Burt Macklin

Burt Macklin Formerly Known As

Leuk Bevonden:
    911
    Ah oke, thanks! :)

7. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=241994291&player=COOKIE X

:+

Weer een domme weekly, ondanks dat me dit geen 2de keer lukt. Eerst die 50 firefight potjes met een laag aantal credits waardoor het de moeite niet was, afgelopen week moest je alle daily's halen wat juist weer te makkelijk was en nu deze die je goed kan doen in BTB. Ik zou het een stuk toffer vinden als het wat origineler zou zijn.

En dat spawnsysteem met swat :mad: Hierdoor verloren we:

De hele tijd stonden we 5-6 punten voor en opeens worden we allemaal 3 keer achter elkaar afgeknalt omdat we in hun zich spawnen, normaal valt het wel mee op die map maar dit ging echt nergens over.

8. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    30 kills!! wtf trainen dan x-)

9. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    30 kills haal jij wel en als het echt niet lukt pakt je een wraith of scorpion met BTB, of een banshee want die dingen zijn imo ook veel te sterk.

Swat ging vandaag sowieso wel lekker trouwens. 35-11, 28-14, 27-7, 23-7 :+

10. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Dank je dat je het vertrouwen in me hebt! Doet toch wel wat met me :thumbs:.

11. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Voordat diegene in armour lock gaat gooit hij een granaat, doet een melee, of is bijna dood en wacht op zijn vriendjes. Het komt erop neer dat al het harde werk dat ik heb gedaan tevergeefs was doordat een lulletje even op LB weet te drukken. Het word helemaal leuk wanneer meerdere mensen AL gebruiken.

Gelukkig is Slayer Pro terug volgende maand in Arena, kan ik die jetpack en armour lock gastjes op hun plek zetten:+

12. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
    Die heatmaps zijn ook wel tof. Je ziet precies waar ik altijd zit met Sword Base 8):
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/Heatmaps.aspx?player=COOKIE X

Op Corvette is het ook wel duidelijk waar ik mijn potjes Gruntpocalypse heb doorgebracht :+

Wel mooi om te zien na al die potjes, bij de deaths is het wel handig, je weet dan precies op welke plekken je het meest op moet letten. Elk potje is anders maar de plekken waar de meeste tegenstanders zitten zijn altijd wel redelijk hetzelfde.

@Hierboven. Armor lock mag er van mij helemaal uit, het is de enige ability waar ik echt een hekel aan heb en het is te makkelijk en veel te sterk. Als je er met een wraith tegenop botst dan ontplof je direct, terwijl het niets meer is dan een harde armor, slaat nergens op.

13. Edjuuuuuh

Edjuuuuuh -

Leuk Bevonden:
    61
    op corvette heb ik precies het zelfde :p

op de rest van de mappen heb ik eigenlijk geen rode stippen
    overal een paar groene:p ik kan niet stil zitten. Rush beheer :9

14. SD23a

SD23a Why so serious?

Leuk Bevonden:
    19
    Ik denk dat je dat kan verhelpen hoor :p Had ik ook eerst. Ik speel op een pc scherm en doe dat als ik alleen ben op een resolutie van 1280*720 om hd te hebben. Maar wanneer het splitscreen wordt krijg ik daarmee ook zwarte strepen. Dus zet ik de resolutie op 1280*1024 en zijn ze weg ;) Gewoon even brielen met de resoluties zou ik zeggen ;)

15. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Kan iemand me a link sturen wat commendations zijn? Ik zie ze uiteraard wel in me service record. Maar wat is de invloed die ze hebben op me behaalde punten Kan ik hier iets mee?

Ik heb het gevoel dat ik de clue hier mis, maar kan niks over terug vinden.

Hetzelfde geldt voor de armor. Heeft dit daadwerkelijk invloed op het spel? Of is het alleen mooi om te zien?

16. Cookie

Leuk Bevonden:
    528
  17. LocKuM

LocKuM Active Member

Leuk Bevonden:
    52
    Guests...8)

Overigens zag ik een boost in het aantal mensen dat een jetpack ging gebruiken, komt zeker door die challenge, moet je nagaan als er één komt voor armour lock:'-(

Laatst bewerkt: 18 okt 2010
  18. Unrealist

Unrealist A Real Unreal Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Das altijd een goede manier om te zien hoe iemand speelt idd. Als ik een colonel zie dan klik er altijd even op. Splashdamage op MAX = Speler is 9 van de 10 keer een noob die uren lang heeft zitten boosten in campaign met de target locator.. Alleen matchmaking commendations zeggen meestal daadwerkelijk iets over iemands skill.

19. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb ook geboost maar zoveel cr kreeg ik er niet van, dus ben ik nu ook noob?

20. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    Jetpacks mogen er van mij uit...onzin.
    Ik wil een slayer pro playlist!

Wij spelen graag multiteam maar waarom kiest iedereen altijd voor rocketrace
    :mad: Vind er geen klap aan, daar speel ik geen halo voor. Gister werd er 3 x achter elkaar rocketrace gevoted. Toen zijn we maar weer teamslayer gaan doen.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina