Zeer beperkt. Heb hier niemand gehoord die de beta gespeeld heeft. Heeft volgens mij ook maar kort geduurd. IMO veels te kort om alle fouten eruit te kunnen halen.
Je hebt gelijk inderdaad. Hoeveel snipers zullen er eigenlijk totaal in de game zitten en hoeveel daarvan zullen bolt action zijn?
20.000+ man heeft de BETA test gedaan. Hieronder zaten wel enkel hackers, maar dat mag de pret niet drukken. 20.000 man, jezus. Natuurlijk is een game niet geheel glitch vrij bij release. Vooral releases als deze niet. Gelukkig is Treyarch er altijd SUPER snel bij met fixes.
Oke, maar mensen wie de beta hebben kunnen die nu nog steeds door blijf spelen? of is de beta ook gesloten?
De beta is gesloten, als in, niemand kan het meer spelen. Oh, en met niemand bedoel ik ook de mensen die eerst wél de beta konden spelen.
World at War had ook een Beta die je op een gegeven moment kon downloaden en die was ook van treyarch! ik denk wel dat ze dit met black ops ook gaan doen!
Moet zeggen dat ik nooit zoveel glitches heb gezien als destijds in WaW. Hopelijk gaat het deze keer beter. Toen zat iedereen onder elke map en in iedere steen. Beta is gesloten.
Serieus? Veel glitches in World at War? Dat was op Castle en Roundhouse. Voor de rest waren er geen wapen glitches o.i.d. In MW2 was dat volle bak aanwezig. - Carepackage Glitch - Javelin Glitch - Unlimited Ammo - Hacked Lobbies - Lag Switches - Fake 10th Prestiges - Unlimited Killstreaks
beta is gesloten...... Ik ben er tot nu toe nog niet echt van onder de indruk. zit voor mn gevoel echt naar een uitbreiding van Mw2 te kijken ofzo. leveldesign vind ik over het algemeen tot nu toe ook niet echt indrukwekkend als was die junglemap wel weer leuk.