Ik denk dat je naar de dokter moet want je blijft maar over de Beta vragen stellen terwijl het al meerdere keren is gezegd dat hij GESLOTEN is.
Mag ik zeggen: I Can't Fucking Wait any longer voor de dolvin dive (sprint to prone) zeurders: ik heb zo'n 10 filmpjes gezien van die jtaged betas en hoog uit 3 keer iemand naar de grond zien vliegen! valt me ook op dat er niet als een gek met die RC-XD wordt gespamd (wat ik wel had verwacht) vond het trouwens ook vet klinken hoe die raket de lucht in gaat
Iemand een goede site waar ik Black Ops kan pre-orderen? Moet wel goedkoop zijn en snelle levertijd . Gamehubs is wel goedkoop maar laaate levering. Iemand andere suggesties? Ik hoor 't graag!
Call of Duty: Black Ops Leaked Beta Create A Class Preview HD http://www.youtube.com/watch?v=4jwjVFfWMXI Waar heb je die info vandaan?
die gast uit dat filmpje faalt enorm.( die van lijpe mocro.) ik heb preorderd bij bol.com met 10 euro korting, dus 45 euro
Hmmm, dan ga ik 't toch maar via Bol.com doen. Heb ik em ook op de releasedag, ofniet? En heb je nog zo'n kortingscoupon?
heb nog een cadeau ding van de intertoys met 30 euro er op 9 november half 9 de wekker 9 uur fiets half 10 gamen