Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Met die graphics draait hij tenminste wel op mn laptop :+
     
  2. UpInSmoke0611

    UpInSmoke0611 Well-Known Member

    Berichten:
    12.104
    Leuk Bevonden:
    1.176
    misschien vallen de laadtijden wel mee als je de game installeert?
    en dat het veel op zn voorganger lijkt is een minpunt ja, maar ieder moet zelf overwegen in hoeverre ze dit belangrijk vinden.
    zoals al werd gezegd, halo lijkt op halo 3, black ops zal op andere cod lijken. dat is de reden ook waarom new vegas een hoog cijfer krijgt. ze moeten het wel noemen om objectief te blijven,
    maar dat neemt niet weg dat het waarschijnlijk een geweldige game is
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  3. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Meestal scheelt dat snel 5 seconden. Soms wel 6 of 7. ;)
     
  4. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Ter info, Bol.com wist mij te melden dat de mensen die de colectors edition bestelt hadden voor 69 Euro, deze ook gewoon zullen krijgen voor 69 Euro! Scheelt toch mooi even 20 Euro! \o/
     
  5. ijskonijn

    ijskonijn Active Member

    Berichten:
    30
    Leuk Bevonden:
    0
    Als je naar de bestelstatus gaat op Bol.Com zie je er ook nog steeds de prijs van 69,99 bij staan. Dat is hun ook maar geraden, anders had ik m'n preorder geannuleerd :+
     
  6. Peter_Aragorn

    Peter_Aragorn Peter AragornNL

    Berichten:
    4.793
    Leuk Bevonden:
    1
    Dat vind ik dus ook...:thumbs:
     
  7. Diikoeneke

    Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

    Berichten:
    1.786
    Leuk Bevonden:
    12
    Haha ja kan wel maar dan kan ik niet de hele dag spelen. Oooh wacht, dan is het vrijdag en dan herfst vakantie... Laat maar _O_
     
  8. cjr stone

    cjr stone Active Member

    Berichten:
    691
    Leuk Bevonden:
    0
    Collector's Edition ook al een tijd geleden gepre-ordered. voor 67,50 :D
    Toch mooi altijd!
     
  9. Sev

    Sev The Lone Wanderer

    Berichten:
    665
    Leuk Bevonden:
    0
    :thumbs: Heb je dit via de klantenservice gedaan?
     
  10. Gakkie

    Gakkie Black Queen

    Berichten:
    9.595
    Leuk Bevonden:
    689
    Eurogamer review: 9/10 !

    Zo te lezen heeft Obsidian het deze keer goed gedaan!
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  11. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Oh jee, tegenstrijdige berichten weer. Pleurogamer noemt de side quests juist goed en één van die andere reviews niet. Als die laadtijden langer dan F3 zijn zou dat echt triest zijn en nergens op slaan. Wel kwalijk als de game ook echt zo buggy is zeg.
     
  12. pi3t

    pi3t Active Member XBW.nl VIP

    Berichten:
    1.158
    Leuk Bevonden:
    48
    Review van giantbomb: 4/5

    http://www.giantbomb.com/fallout-new-vegas/61-25933/reviews/

     
  13. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat zij zeggen over de bugs; vastlopers,rare animaties,glitches, idioot lange laadtijden zorgt er iig voor mij echt voor dat ik nog lang niet met de game ga beginnen, ik wacht rustig op een patch.
     
  14. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Ja, precies. Had er veel zin in om deze toch maar vrijdag te halen, maar als ik dit zo hoor, wacht ik liever op een patch. Geen zin in irritatie en frustratie ;)
     
  15. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Wat ik triest van reviews vind, dat wanneer het een minder bekende titel betreft, ze wel gelijk een lager cijfer gaan geven als er wat bugs inzitten. Stel Two Worlds II heeft straks wat glitches en bugs, het zou mij niks verbazen als ze ineens om die dingetjes het cijfer omlaag gaan gooien.
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.223
    Leuk Bevonden:
    4.751
    Sommige beginnen steeds meer op EDGE te lijken. ;)
     
  17. Frangster

    Frangster Active Member

    Berichten:
    1.892
    Leuk Bevonden:
    28
    Jup! :) Er werd mij ook verteld dat mocht toch de verkeerde prijs op de factuur staan vrijdag, dat ik dan even terug moest bellen zodat dit rechtgetrokken kon worden. De prijs waarmee je het artikel reservereerd is bindend werd mij verteld. Ongeacht een foutieve prijs.

    Ik ga liever van een eigen ervaring uit. Heel vaak worden dingen enorm opgeblazen. Fallout 3 zou volgens sommige ook onspeelbaar zijn wegens bugs en glitches, maar hier heb weinig last van gehad. Sterker nog, het is nog steeds een van de tofste games die ik aangeraakt heb. Ik ga echt geen game die mij honderden uren speelplezier gaat bezorgen laten liggen om andermans "ervaringen". Bugs heeft elke game.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  18. fredfenster

    fredfenster Active Member

    Berichten:
    3.167
    Leuk Bevonden:
    3.318
    Ja, zo werkt het inderdaad. Het is vaak erg bevooroordeeld, en dat heeft zeker impact op sales. Sommige IP titels hebben gewoon gegarandeerd tussen 4/5 en 5/5, terwijl nieuwe IP's of kleinere titels op dezelfde gebreken keihard worden afgerekend. Daarom zeggen die cijfers niet veel, moet goed kijken naar de punten van kritiek, op basis daarvan zeg ik nu ook dat ik met NV nog maar even wacht op een patch :)
     
  19. BigKabuto

    BigKabuto Well-Known Member

    Berichten:
    20.783
    Leuk Bevonden:
    556
    Dat is ook zeker waar, ik heb echt talloze uren in F3 gestopt en pas echt laat in de main story kreeg ik vastlopers, toen ik even de cache leegde, had ik weer een lange tijd geen vastlopers. Heb in F3 eigenlijk HEEL weinig last gehad van dingen. Daarom baalde ik juist van deze reviews zo erg, of waren de reviews van F3 toen ook zo qua bugs?
     
  20. Delphiki

    Delphiki Active Member

    Berichten:
    19.061
    Leuk Bevonden:
    467
    Ja, in de reviews van F3 waren bugs/glitches/vastlopers ook minpunten die regelmatig genoemd werden

    (zelf erg weinig last van gehad. Kan er in zo'n open wereld ook nog wel wat begrip voor hebben dat je af en toe eens door een steen glitched ofzo, of dat de pathfinding niet altijd optimaal is. Vind het veel erger in een spel als Medal of Honor waar ik in Tier 1 mode al een paar keer een missie heb moeten herstarten omdat een event niet wou triggeren )
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina