Ik ben na 3 weken Reach weer teruggegaan naar MW2.
Redenen;
Nummer 1; Weinig skill in Reach, zodra je een vijand aanvalt zal hij ook altijd terug kunnen schieten onder normale omstandigheden. Je houdt dan amper schild over, de volgende encounter verlies je vrijwel altijd, hoe goed je ook bent.
Ik vond MW2 juist één van de meest skill-loze shooters voor de 360. Ik had elke potje wel een CG, hoe slecht ik ook was en iedereen kon dat wel halen, met als resultaat dat je elk potje meer omhoog aan het kijken was dan naar voren. Ik vind zelf juist dat Reach meer skills vergt dat MW2.
Reden 2; De run op wapens/voertuigen aan het begin van elk level, tot betrayals aan toe als de ander eerder bij de tank is. Vervelend en kinderachtig.
Inderdaad, dat is ook wel typerend voor Halo, hoewel ik wel moet zeggen dat ik het een stuk minder tegenkom dan in de eerste 2 weken.
Reden 3; Blackscreens, bijna elk potje zit je een minuut naar een zwart laadscherm te kijken, soms vanwege een quitter, soms om een onduidelijke reden.
Met COD was de game dan ook gelijk over, dat vond ik nog irritanter. Ik had regelmatig dat ik 5 potjes op rij niet eens afmaakte omdat iedereen maar quitte. Met Halo hangt het ook erg af van de gamemode die je doet, met BTB heb je altijd wel een blackscreen/host-disconnect, met modi als swat heb ik het zelden tot nooit.
Reden 4; Teams lopen leeg als je verliest, zodra je een 50% achterstand bereikt zijn er mensen die quitten, waardoor de kansen helemaal gekeerd zijn.
Mee eens, ook weer typerend voor Halo, hoewel ik het met swat niet erg vind als mensen uit mijn team quitten, meer kills voor mij
Reden 5; Teams kunnen nooit meer worden aangevuld tijdens een wedstrijd, dus zodra er iemand stopt kan je het wel vergeten.
Ook dit hangt van de gamemode af. Met BTB boeit het weinig als er 1 weggaat en hetzelfde geldt voor swat. Met Slayer is het daarentegen wel hatelijk en dan moet je inderdaad een stuk meer je best gaan doen wil je nog winnen.Klik om te vergroten...