[XOne] [Multiplayer] Halo Reach

Discussie in 'Games' gestart door Fiasco, 16 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    dude, wat een vraag :'-( JA je hebt geboost, dus JA je bent een noob|:-

2. Kapitein_Merijn

Kapitein_Merijn PSN: Kapitein_Merijn

Leuk Bevonden:
    240
    there's only one way to find out...
    1 on 1!!

3. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.107
    Bullshit, ik heb ook even geboost maar dat Target Locater heeft maar weinig opgebracht, misschien iets van 15k bij mij :'), voor de rest heb ik alles in MP/Firefight gehaald. Gruntpocalyps doe ik alleen als er een firefight challenge is. Maar om iemand gelijk nou noob te noemen omdat hij heeft geboost?

Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  4. Leip0079

Leip0079 Active Member

Leuk Bevonden:
    0

ja idd vind ik ook een beetje bullshit

5. jorisB

jorisB Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    sorry maar ik vind boosten maar triest, mijn mening, je kan zo goed zijn als je wilt, als je boost blijf je voor mij een noob

6. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Ik vind een noob meer iemand die elk potje dik in de min staat en verantwoordelijk is voor het verlies van zijn team. Credits farmen/boosten (als het legit is) vind ik niet eens zo'n probleem, mede ook omdat ik net mijn 3de Onyx heb gehaald met Firefight. Als iemand snel wil levelen moet hij dat weten maar zelf heb ik nu een K/D van 1.47 en heel wat matchmaking kills en ik vind mezelf dan ook geen noob. Ik zou dat dus wel zijn, alleen maar omdat ik wat meer commendations heb gehaald dan anderen?

Dat Oni erbij wordt gehaald vind ik ook vreemd want als je online kijkt dan zijn er zo ontzettend veel die dit hebben gedaan dus dat zijn allemaal noobs? In 20min heb je een shitload aan credits erbij en je hoeft er amper wat voor te doen.

Voordat een potje begint kijk ik wel naar het aantal kills en deaths in de career history om te oordelen hoe goed iemand is, uit die commendations trek ik toch geen conclusies meer want dat zegt meer over de vrije tijd van iemand dan over de skills.

7. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Ik weet ook wel dat ik noob ben. :+

8. Cookie

Cookie #TaylorSwift XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    528
    Voel je nou niet altijd aangesproken 8) Elke keer als ik iets in zijn algemeenheid zeg dan krijg ik weer via live of het forum te horen dat ik het ook over jou heb, maar dat heb ik niet :+ Tenzij je weer -11 staat [noparse](A)[/noparse]. Sowieso is het niveauverschil met team swat erg groot, veel te groot imo. 2 van mijn 4 potjes van vandaag:
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=245181738&player=COOKIE X

http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=245173790&player=COOKIE X

Wil je dit fixen dan moet Bungie het alleen wel ranked maken en dan ga ik het denk ik ook niet meer zo tof vinden. Alleen is het wel een stuk leuker als het onderling in de teams ook wat dichter bij elkaar ligt qua niveau.

Hoewel de potjes met jou en immortal gister nog erger waren :p
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=242032214&player=COOKIE X
    http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=242025329&player=COOKIE X

9. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
    Laatste week gaat het een stuk slechter. K/D ratio stond positief maar is al gezakt naar de 0.93 afgelopen week.

10. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    En mij laat je er buiten he cookie x-). Ik ging ook redelijk slecht maar Vanden (denVan) spande echt de kroon :)

http://www.bungie.net/Stats/Reach/GameStats.aspx?gameid=242533013&player=I Silverlink I

11. VanDen

VanDen Denvan

Leuk Bevonden:
    28
  12. Silverlink

Silverlink Sage of Darkness

Leuk Bevonden:
    3
    Die liet ik ook express niet zien :)

13. Dutch Future

Dutch Future Spammie

Leuk Bevonden:
    0
    Er speelt iemand hier teveel MW2, daar is Nuke boosten pas triest.

14. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Precies, boosten in H:R wordt niemand minder van, itt MW2

15. Forty

Forty Guest

Wie wil ff een leuke custom game met mij doen, heb 2 uurtjes over deze map gedaan.
    Add me

o iMa JoKeeR xi

16. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Is dit nu het officiele "Ik heb nu eindelijk een goede match gespeeld en laat iedereen m'n awesome stats zien lol lol"-topic geworden? Nobody cares!!!

17. Jorrie

Leuk Bevonden:
    5.107
    Er moet maar een nieuw deeltje komen :+

18. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jup, een deeltje zonder stats hopelijk. :cool:
    Ik haat armor lock omdat het een defensive ability is. Ik wil m'n kills zo snel mogelijk maken. Vaak kom ik in een 1 versus 2 situatie en dan wil ik zo snel mogelijk iemand slopen zodat het 1 versus 1 word. Als iemand dan lekker in armor lock gaat zitten wanneer ie bijna dood is en ik dus voor niks op hem ben gaan gaan focussen kan ik behoorlijk kwaad worden ja. :+
    Dat wist ik nog niet. Hoe zie je dat dan? :eek:

Fuck armorlock!

[yt]r8AT1Dpf4WI[/yt]

19. Metal Mark

Metal Mark VIP Dino XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    454
    haha dat is echt zo geniaal _O_ Nu heb je bijna hetzelfde asl vroeger, capture the flag, lost, capture, lost. Nu is het Armor Lock, Armor, Armor, Armor. Alleen hoor je dit niet.

*Okee faal grapje :')

20. Freezing Aaron

Freezing Aaron Registered member

Leuk Bevonden:
    0
    Haha, dat is wel zo ja. Ik gebruik het eigenlijk voornamelijk om grenades mee te 'ontwijken'. En soms natuurlijk ook tegen een sword xD

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina