Afgelopen zaterdagmiddag vond ik Mafia 2 op m'n deurmat . Was meteen verslaafd, ben nu op chapter 12. Wat een geweldige spel! Loves this weapon :
Vanmiddag het spel uitgespeeld... belachelijk einde, heerlijk einde!!! De laatste levels waren heerlijk om te spelen. Kortom, ik heb me goed vermaakt met het spel. Tijd voor enkele achievements
paar weken terug spel ook uitgespeeld en dacht de hele tijd dat ik snel daarna playboys, most wanted en overige achievements wel op zou pakken maar sinds ik het spel eruit gehaald heb niet meer de drang gehad om hem opnieuw erin te doen. (zo te zien aan aantal post in dit topic hebben meer mensen daar last van?)
Inderdaad, totaal geen enkele drang om die magazines nog te vinden. Nee ik moet toch zeggen als ik nu op de game terugkijk, het toch een flinke teleurstelling voor me is geworden. Lots of wasted potential noem ik het, en ik denk wel meerdere mensen. Maar ja, het is niet anders.
Mafia 2, oh ja!! die heb ik ook nog ik speel hem wel een keer uit, en dan zie ik wel wat ik er verder mee doe
"Joe is not a part of our deal" Tikkeltje wat open einde, ben benieuwd wat Vito gaat doen om zijn beste vriend Joe te redden of laat ie hem vermoord worden?? Pff wat een wrede eind, wil graag verder gaan . Ben nu bezig met Jimmy's Vendetta, had zeker al in het spel moeten zijn...
Heb hem uitgespeeld en ben toen op hard begonnen maar daarna nooit meer opgepakt. Ik zit aan de PES en NBA2k
Nog niks bekend over de release van die Joe DLC? Hoop echt op deze maand, dan kan ik gebruik maken van die actie van MS met 2400 points.
Is het normaal dat je aan het eind van lever 14 als je uit het gebouw moet, je ineens in een groot grijs gat valt?
Ik heb even een filmpje gemaakt, hij is nu aan het uploaden, dus jullie kunnen zo het probleem aanschouwen.
Idd, die playboys zou ik ook wel ff allemaal opzoeken bij een 2de keer spelen. Inmiddels het spel maar verkocht.