- 1v1, hij no shield, jij full. Jij slaat hem om te finishen hij armor lockt snel en slaat terug > jij dood
- 1v1 jij hebt sword > lunge > hij armor locked, slaat snel
- Nade's vliegen op je af > armor lock, bam niks aan de hand
- 1v1, je verliest, je armor lockt en wacht tot je teamgenoten er zijn.
- Je shield recharged zelfs nog, like WTF.
- Ghosts op je af > armor lock > ghost dood
- Rocket op je af > armor lock
Zo zijn er nog tal van mogelijkheden
Al helemaal erg is het als een heel team armor lock heeft het ze wisselen het af.
Armor lock vereist een keiharde nerf.
Daarom.
Even iets heel anders:
Ik heb bij campaign slechts 4 uur en 33 minuten staan. (Heb heel campaign op Legendary uitgespeelt, waaronder het 1e lvl twee keer). Ik neem aan dat dit het totale speelduur is dat je campaign hebt gespeelt minus je deaths? Weetje hoe kort
Laatst bewerkt: 20 okt 2010