Bij de MM krijg je volgens mij niet de hardened edition maar de gewone voor 55 euro. Op de website staat ook dit: Pre-order nu een van de onderstaande games en ontvang bij levering een extra steelbook⢠met speciaal en exclusief Media Markt artwork. Hierbij krijg je ook nog extra goodies! http://entertainment.mediamarkt.nl/games/pre-orders?WT.ac=Preorders
Wat ik zo vreemd vind is dat er staat "steelbook versie, exclusief bij mediamarkt" dat zou betekenen dat alleen mediamarkt de steelboekversie heeft? of is het een steelboek versie zonder dogtag en extra maps?
Ik heb in MW2 zelden dat een potje niet kan migraten naar een nieuwe host, wat ook nog eens veel sneller gaat dan in Halo Reach, daar heb ik potjes gehad waarbij je 3 minuten aan 1 stuk naar een zwart scherm zat te kijken. Maar ik zal zeker af en toe nog wel Reach spelen voor de voertuigen en de grotere gevechten.
Dus alleen maar als je ONLINE Pre-ordered? Dus als je Mediamarkt zelf persoonlijk afgaat om te pre-orderen krijg je geen Steelbook?
ik heb cod black ops ge-preoderd bij game mania. ben erg benieuwd als ik de filmpjes zie, ziet het er wel heel gaaf uit.
Ik haal m wel in de winkel, mss paar euro duurder, maar weet ik zeker dat ik hem op de dag van de release heb
Idd, daarom roep ik al de hele tijd dat het minimaal zo goed als MW2 wordt Maar het wordt denk ik echt een heel goed spel! Veel beter dan MW2. Bij MW2 zag je gewoon een rood vierkantje erom heen.
Ben benieuwd hoe het zal gaan op Hardcore. Want bij MW2 ga je gewoon dood als je met een Killstreak je Teammaat raakt. Ricochet/terugkaatsen weet je wel! Hoop dit keer dat Treyarch dat onzin heeft weg gehaald, en dat je dan dit keer niet doodgaat als je aan het sprayen bent met een ChopperGunner of een ander killstreak en je toevallig je Teammaat raakt.