[XOne] Forza Motorsport 3 [Deel 7]

Discussie in 'Games' gestart door Chorus, 30 jun 2010.

  1. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
  2. Ic3DFire

    Ic3DFire Active Member

    Berichten:
    3.352
    Leuk Bevonden:
    170
    De info klopt allemaal, waarschijnlijk hebben ze alleen de cover niet aangepast op de website. Hij was volgens mij niet gelijk te koop in Nederland, maar dat weet ik niet 100% zeker.
     
  3. Thunderblaze

    Thunderblaze Member

    Berichten:
    3
    Leuk Bevonden:
    0
    Forza 3 Ken Block Replica's

    Ik heb van de storefront de designs van de Fiesta en de Impreza 08 gedownload van Ken Block, maar ik wil er exacte replica's van maken, welke upgrades/parts moet ik dan installeren, zoals spoilers, velgen, etc.

    En weet iemand ook de juiste setups van de 2 auto's?

    Als iemand me hiermee zou kunnen helpen heel graag!

    Alvast bedankt
     
  4. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    Oke, dit is een hele rare vraag aangezien er geen echte setups beschikbaar zijn. hoezo de juiste setup?

    de mogelijkheid om een auto precies na te maken is er neit, aangezien er niet altijd bumpers/spoilers beschikbaar zijn.

    en hoezo de echte setups? ik snap de vraag niet. net alsof je een auto 1 op 1 na kunt bouwen in de game qua setup/handling etc

    wat je kunt doen is opzoeken hoeveel pk's de auto's hebben en hoe zwaar ze zijn en daar zo dicht mogelijk bij in de buurt te komen.



    ik wil het opzich vanavond wel even voor je uitzoeken, weet niet heoveel cr je hebt maar anders zou je de auto's dan gewoon van me kunnen kopen.

    heb zelf ook niet heel veel credits meer. (3 driftauto's opbouwen in 1 dag kost veel:confused:) maar zal het wel eens proberen. moeten de auto's goed sturen of moeten ze ook makkelijk te driften/glijden zijn ? aangezien ik een gymkana setup van een 2008 Subaru heb. maar ik weet niet hoeveel pk's die heeft(A600)
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  5. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, ik hoop dat hij ook snel in Nederland verkrijgbaar is en anders moet ik hem maar in het buitenland bestellen. Lijkt me wel erg vet, deze ultimate collectie met alle downloads erbij en nog meer extra materiaal! Zo zit er bijv. in Stigs garage een SLS AMG ;)
     
  6. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    ik hoop dat het egwoon ook een downloadeble content word, aangezien ik alle DLC al heb...
     
  7. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    volgens mij is het een all-in-one package van alle dlc plus nieuw materiaal en volgens mij ook de game zelf, ik denk niet dat je het nieuwe materiaal nog weer los kan downloaden. Ik ga hem sowieso halen omdat ik nog helemaal geen dlc heb gekocht en als je alles wilt kopen ben je behoorlijk veel ms points kwijt.

    Wel lullig idd als het echt alleen met game en alle eerdere dlc voor veel geld te koop is. Maar bedrijven doen nou eenmaal altijd veel meer moeite om nieuwe klanten te krijgen dan om hun bestaande klanten tevreden te houden.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  8. Tyrant

    Tyrant Well-Known Member

    Berichten:
    12.040
    Leuk Bevonden:
    9.594
    Hm voor 20 euro koop ik die Ultimate Pack wel.. Heb het origineel wel maar door een super klein krasje kan ik hem niet meer installeren.
    Op zich is het wel zonde aangezien ik veel carpack DLC's al heb gedownload (en nooit heb gebruikt), maar ach.
    Kan ik wel gewoon met m'n save verder dan? :p
     
  9. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    neem aan van wel, als je schijf van een kameraad leent kun je toch ook verder met de savegame die al op je xbox staat.
     
  10. Sato

    Sato Sato NL

    Berichten:
    1.229
    Leuk Bevonden:
    0
    Mja lijk mij ook, Gok dat disc 1 gewoon hetzelfde is als die van de huidige versie en dat de extra content is toegevoegt aan wat al op disc 2 stond.
     
  11. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Net begonnen met Forza 3 en mn Microsoft race wheel, vette game, en rijdt heerlijk met het stuurtje! Alhoewel ik het stuurtje wel een klein beetje aan de kleine kant vindt.

    Driften is best lastig, dat zal nog wel ff duren voordat ik dat onder de knie krijg ;)

    Net een Alfa Romeo Brera gekregen, wel leuke bak, rijdt lekker, beetje geupgrade, alleen iets te ver, het is een D-klasse geworden waardoor ik hem niet meer kan gebruiken voor de E-klasse world championship 8)
     
  12. Kimi NL

    Kimi NL It's the first page of the second chapter!

    Berichten:
    2.144
    Leuk Bevonden:
    3.360
    gewoon beetje terugtunen..

    en als je hulp nodig hebt bij driften, of tips wilt. voeg me gerust toe op xbl. KIMI NL
     
  13. AntraXxX

    AntraXxX Bruce Springsteen

    Berichten:
    9.000
    Leuk Bevonden:
    214
    Ik hoop het ook, heb ook alle DLC en het zou dan genaait zijn als ze dit niet niet ook als DLC uitbrengen.
     
  14. averagegamer

    averagegamer Active Member

    Berichten:
    2.725
    Leuk Bevonden:
    13
    Ok, tnx ;)

    Ik zag idd later dat je gewoon weer de oude onderdelen erop kan zetten ;) Dat tunen en upgraden gaat best diep trouwens, beetje abacadabra voor een autoleek als ik :p Ik upgrade alleen en kijk dan naar de balkjes en het tunen laat ik allemaal lekker op standaard staan ;)

    Ik krijg trouwens in rap tempo nieuwe auto's, nu net een Renault Clio Sport, altijd mooi, maar ik vind mn geupgrade Alfa Brera erg lekker rijden, dus die blijft voorlopig nummer 1 :)
     
  15. Sobraine

    Sobraine F1 2010!! Need more?

    Berichten:
    131
    Leuk Bevonden:
    0
    FM3. Één van de games die ik nodig weer eens moet spelen. Iemand zin om komend weekend online te racen?
     
  16. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0
    nee sorry...

    ben vanavond wel online :)
     
  17. Luukiee09

    Luukiee09 Active Member

    Berichten:
    2.073
    Leuk Bevonden:
    0
    voeg mij maar toe :+ Ik race ook graag!
     
  18. Leip0079

    Leip0079 Active Member

    Berichten:
    545
    Leuk Bevonden:
    0

    jullie kunnen mij ook toevoegen. Ik heb ook trouwens nog een achievement nodig, misschien kunnen jullie me daarmee helpen.

    Het gaat om:

    Entrepreneur
    Sell a Tuning Setup, Design, or Vinyl Group from your storefront.

    dan heb ik er weer 10 bij \o/
     
  19. Gallardo

    Gallardo De vrolijke strijder

    Berichten:
    704
    Leuk Bevonden:
    0
    Je mag mij ook wel toevoegen. Ik race normaal alleen doordeweeks, maar ben er dit weekend ook wel. Misschien kunnen we een tijd afspreken?

    Ik wil je wel helpen met die achievement als jij mij daar ook mee kan helpen.
     
  20. Chorus

    Chorus youtube.com/CH0RUS

    Berichten:
    2.313
    Leuk Bevonden:
    2
    Ben je nu al serieus 2 weken bezig om die achievement legit te halen?8)
     

Deel Deze Pagina