Op de Wii heb je naar mijn mening nog steeds te veel casual games. Echte toppers(naast de Mario games etc) zijn er niet, en die zijn er wel op de 360/PS3. Killzone, Halo, Uncharted, Gears of War, God of War, Red Dead Redemption, dat soort dingen. Natuurlijk zijn Mario Kart enzo leuk en tof om te doen, maar dat blijf je niet nonstop achter elkaar spelen(Hoewel Mario Galaxy(1 & 2) wel fantastisch zijn).
Ja, maar niet maanden achter elkaar(ik neem iig altijd grote tussenpauzes). Ik geef wel toe dat Mario Kart een beetje een slecht voorbeeld was
Iemand die de Lego Wii remote gaat halenSpeelgoedfabrikant Lego gaat een eigen versie van de Wii-afstandsbediening uitbrengen. De Lego Wii-mote kan met de bekende speelgoedblokjes worden aangepast. De controller moet later deze maand in Amerika uitkomen. De Lego Wii-mote heeft dezelfde functionaliteit als de officiƫle afstandsbediening van Nintendo, maar bestaat aan de buitenkant deels uit verwisselbare legosteentjes. De set bestaat uit een controller, een polsbandje, twee batterijklepjes en 31 kleine, platte legosteentjes. Een van de meegeleverde batterijklepjes heeft een legosteentje onderop waardoor de controller weer verder kan worden uitgebouwd. Om de compatibiliteit met eventuele opzetstukken te waarborgen, kunnen niet alle aspecten van de controller worden aangepast.*
welke wii opladers met accu zijn aan te raden? Is dit wat? http://www.bartsmit.com/wii-duo-induction-lader
Vanmiddag even een bundel opgepikt bij intertoys. Een oplader met 2 accu's, duo-lader die ook laad als de wii uit staat, 4 siliconen beschermhoesjes voor de wiimote en de nunchuck, stuurtje, 2 polsbandjes en een component kabel. En voor maar 19,99 omdat ze eruit gaan. Van het merk dreamgear, zeer goed merk met kwaliteit volgens de verkoper.
Hij zei dat dreamgear kwalitatief goed was, maar dat Big Ben en Qware beduidend minder van kwaliteit zijn en er veel klachten over binnenkomen (accu's die na 12 uur opladen na 2 minuten spelen leeg waren etc.).
Ja, maar dat zegt vaak ook niet alles hoor. Er zitten er soms ook bij die 0,0 verstand hebben van dit soort zaken. Ik trof het dus vanmiddag.
Ik heb de rode Wii besteld.Had al een wii maar de rode vindt ik toch mooier. Die komt 29 oktober uit.Super Mario Allstars heb ik al dus die hoef ik niet.