nog steeds zijn er teveel killstreaks ik vond het bij cod 4 en 5 veel beter gwn 3 standaard killstreaks. bij mw2 heb je elke minuut wel een paar killstreaks
1 van de weinige leuke dingen aan MoH vind ik dat je wanneer je een streak maakt je altijd kunt kiezen voor een aanvallende of een defensieve killstreak. Dus Rocket strike OF Uav of Missile strike OF Flak jackets. En wat het dan nog iets sterker maakt is dat je voor de defensieve streaks best wat punten krijgt (je kunt er immers geen kills mee maken) dus je wordt extra gemotiveerd om te kiezen voor een streak waar je team het meeste baat bij heeft. Zoiets zou in COD ook wel mogen van mij. Wat meer streaks die niet alleen leuk voor jezelf zijn. Neem nou EMP bijvoorbeeld , niemand kiest dat ding zowat omdat ze veel liever een dikke CG of AC hebben. Terwijl het voor je team als geheel best handig kan zijn.
ze moete gwn iets maken tussen call of duty en medal of honor in. bij call of duty speelt iedereen maar een beetje voor zichzelf en niet voor het team. bij call of duty intreseert et me niks als iemand uit me team word beschoten, alleen als ik met vrienden in een squad zit probeer ik ze te redde.
Iets meer motivatie om goed samen te werken zou wel leuk zijn inderdaad. Zowieso meer punten geven voor objectives die gepakt worden. Maak het campen voor kills in objective modes maar gewoon onrendabel
ik denk dat het eerder aan k/d ligt en dat soort onzin. ik vind de gameplay ook veel te snel, iedereen loopt maar een beetje rondjes door de map met bijv. tac. knife of UMP en schiet iedereen neer die ze tegen komen en dan heb je ook nog van die mongolen met quickscope . en als iemand word beschoten zal je em alleen maar redden als het je goed uitkomt en de kill kunt pakken anders levert et helemaal geen voordeel op om em te redden