[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Ja eh bedoel je nou 1 zoals de allereerste?! 1977 geloof ik? Of in de zin van 1. :9

Predators 2010

Vond hem wel leuk in elkaar gezet maar er had zoooooveel meer uit gemogen in mijn ogen...kan gewoon echt niet tippen aan de allereerste...zonde.

6/10 Misschien niet iedereen mee eens maar ik had gewoon echt een keiharde actie film verwacht zoals met Arnold vroeger en, ja dat werd het gewoon niet echt...meer een kat en muis spelletje.

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Wat vinden we hier trouwens van de ophef over 'Sint'? Ik vind het allemaal opgeblazen en ga die film dan ook gewoon zien, lachen toch.

3. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Snap het wel, die kleine kinderen zullen dat toch wel opmerken mochten ze daar iets over zien. En dan kan je wel zeggen van 'Ja maar zodra je ze verteld dat het nep is en maar een film is' dan is het echt niet gedaan, zo iets zal toch wel blijven hangen in die koppies van die kids. Ondanks dat wel lekker checken in de bios, lijkt me geniaal. 8)

4. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Die kritiek van die andere regisseur (even zijn naam vergeten) vind ik al helemaal verdacht, komt bij mij over als een boze concurrent.

5. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Lijkt me ook echt een superfoute maar grappige film,maar kan me wel voorstellen dat ouders het enerzijds niet leuk vinden.

6. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.723
    Het schijnt juist dat de regisseur gewoon vrienden is met Dick Maas en hem zo dus extra gratis reclame geeft. ;)

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Die Nijenhuis (zo heet die ander) moet gewoon z'n bek houden, kijk eens wat voor een hoogstaande films hij heeft afgeleverd :emo:
    Hij is de personificatie van alles wat mij afstoot van de Nederlandse cinema.

8. ArtificialFaith

ArtificialFaith Active Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.540
    Sint gaat echt een drama worden. Je kon het al aan de trailer zien. Dus iedereen moet die film gewoon snel vergeten want een dag nadat deze in de bios is zal niemand het er toch meer over hebben.

9. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    wel veel gratis reclame zo he voor die film :D

10. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Net The Hangover gezien. Wel leuk. Maar meer ook niet. Heb hier en daar wel gegrinnikt of wat moet lachen, maar vind het absoluut geen bijzondere film. Leuk, maar niets eens echt komisch of bijzonder grappig. 6/10

11. Cybeln

Cybeln jeej

Leuk Bevonden:
    0
    Deze wil ik echt zien! 8)al was het maar omdat er zoveel commentaar op is :emo:
    [yt]bBqqp_j8r1A[/yt]

12. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ja wil 'm ook zien, het speelt zich ook echt af in de buurt waar mijn broertjes school zit (het Sint Nicolaaslyceum:lol:).

13. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520

RED
    Vond em wel geslaagd. Prima actie film met wat humor erdoor. Goed tempo in de film, geen langdradige stukken en verhaal is ook wel grappig. Wel een aanrader als je van actie en humor houd.
    8/10

14. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Heb je hem alleen gekeken? Was je in een slechte bui? Een 6 is vrij laag....op dit moment zijn er weinig echte goede komische films maar deze was toch wel erg vermakelijk om te zien. Ben het dus niet echt met je eens maar ieder zijn mening natuurlijk :b:

15. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Is een beetje dezelfde discussie als de Tarantino discussie imo. :)
    De film was een beetje teveel een hype en werd geprezen als de best komedie ooit.
    Vond ik persoonlijk niet echt geweldig. Heb wel gelachen maar op het de een van de beste komedies ooit te noemen ging met te ver. Geeft het ook een 7.5 ofzo.

16. AnubisNefer

AnubisNefer Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.138
    Met vrienden en stoned en ik deel zijn mening. Te gehyped deze komedie. Dr zijn vele betere komedies !

Ik zeg ook 6/10

17. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vond er werkelijk geen zak aan.

18. Ferron

Ferron Active Member

Leuk Bevonden:
    38
    +1

Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  19. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Ik wel!

Goede discussie dit :+

20. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ga er ook wel naartoe, lijkt me best grappig

Gisteren trouwens naar Despicable Me geweest. Vond het een vrij vermakelijke film, met veel droge humor, maar overall niet echt een uitschieter

7,5/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina