[FIFA] Club Argo zoekt spelers boven de 20!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 30 sep 2010.

  1. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Het punt is wel, zodra Benny, paribus of Black Dragon niet mee spelen, dan hebben we wel moeite met scoren! Verdedigend staat het steeds beter, met name Donny wint veel kopduels, waardoor we meer ontlast worden. Ik ben echt benieuwd hoe we zouden spelen met iedereen. 11 vs 11. Maar dat zullen we waarschijnlijk nooit weten :p!
     
  2. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben druk bezig om mijn prof te ontwikkelen en het gaat langzaam aan beter. Als linker middenvelder zit ik nu op 75. Maar wat is de beste instelling voor mijn prof om als cvm te spelen? Ik kom niet goed uit de opties zoals positie, rol en die derde optie daar.
     
  3. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik zal even snel reageren:
    Voor jouw is het het beste om Centrale Middenvelder te zijn en dan 'Centrale verdediger'. Verder is het handig om tijdens het behalen van verdiensten ook als verdediger te spelen en aanvaller. Hierdoor verbeter je je schot, passing en verdedigende kwaliteiten ;).
     
  4. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Hey mensen weet niet wat jullie er van vonden gister avond maar ik vind dat we steeds sterker worden. Achterin staat t steeds beter en Joris op de goal is ook echt een grote verbetering. Ook de combinaties onderling gaan steeds beter. Als we zo door gaan dan krijgen we ook steeds betere mannetjes met de any.
     
  5. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Beste Argo-ers,

    Er zijn plannen om een Nederlandse competitie op te zetten ( http://www.weare11.org/forum/f10/fifa11-clubs-competitie-80.html ). Doordat iedereen Nederlands is, lijkt me dat de 'lag' toch enigszins kan worden teruggedrongen. Misschien is het leuk om ons hiervoor op te geven.

    Verder hoop ik dat we een keertje met z'n allen online zijn. Kijken waartoe we dan in staat zijn :p! Wel vreemd trouwens om een tegengoal te incasseren, dat was ik de afgelopen 10 wedstrijden niet meer gewend :confused:
     
  6. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Gisteren ging zeker lekker! Zo lekker zelfs, dat er een stuk of 10 (mss nog wel meer) tegenstanders in de eerste 5 minuten al weg gingen. En dan heb ik het nog niet eens over die malloten die mid/end-game leavden...

    Zo'n competitietje lijkt me trouwens wel erg gaaf. Heb nu nog echt niet het idee alsof we ergens voor spelen, maar dat het gewoon allemaal wedstrijden opzich zijn.
     
  7. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    De wedstrijden die ik gister mee deed als Any gingen ook prima. Toen liep het lekker met Blackdragon, Benny, Donny en later ook Winter en Joris.

    We zijn gewoon in vorm. ;)
     
  8. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    thanks, ga ik dat instellen.

    Ik ben bezig met mijn verdedigende verdiensten en dat gaat de goede kant op. Zelf wil ik ook het schieten nog verbeteren om de afvallende ballen op doel te rammen.
     
  9. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Even los van bovenstaand...

    Is er door ons wel eens een "Cup Match" gespeeld?
    Als je er 4 op rij wint, dan win je de cup.

    Misschien leuk voor onze prijzenkast?
     
  10. Looney

    Looney Active Member

    Berichten:
    2.129
    Leuk Bevonden:
    25
    hebben jullie nog steeds last van lag?
     
  11. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Helaas wel. Niet meer zo vaak als eerst volgens mij, maar af en toe hebben we er nog steeds last van.

    Lekkere potjes vandaag (dinsdag) trouwens. Riquelme (sp?) is ook wel een aanwinst!:thumbs:
     
  12. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is nog niet zeker of Riquelme ons komt joinen hoor, is een friend van Joris en lijkt het goed te doen in de paar wedstrijden dat hij mee heeft gedaan maar sowieso moet Laurens (Black) hem aan het werk zien en de vraag is of we wel behoefte hebben aan aanvallende versterking, daar moeten we het nog even over hebben.. sowieso moeten we ff een soort beoordeling houden binnenkort van alle members, ook met betrekking tot actief zijn en dergelijke.. Riquelme is trouwens niet perse een SP, volgens mij kan hij overal in de aanval uit de voeten denk ik, sowieso ben ik er vaak bij als er gespeeld wordt dus dan ben ik natuurlijk gewoon nummer 1 spits.. ik denk wel dat we behoefte hebben aan een extra verdediger, misschien moeten we daar maar eens naar op zoek gaan..

    maarja zoals ik al zei we gaan binnenkort wel even bekijken hoe of wat binnen Argo, hoe goed de posities bezet zijn, hoe de activiteit is binnen de club, hoe het niveau is etc.

    Vandaag trouwens lekker gespeeld mensen, over het algemeen gewonnen, jammer dat de lag er net voor zorgde dat we een 3-0 verlies kregen terwijl we comfortabel 2-0 vóór stonden (Riquelme en ik) dat was dus wel balen maar we staan nog 18 in de plus volgens mij dus het gaat zeker niet verkeerd laatste tijd :)
     
  13. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Het gaat zeker lekker! Als we de lag wedstrijden er vanaf halen, winnen we eigenlijk altijd (*zucht*, schiet eens op EA). Een extra back zou wel handig zijn (voor op rechts), maar met Donno of Speter centraal kan er weinig misgaan.

    Het wordt wel eens tijd dat we een cupje gaan winnen. We staan nu zo 'droog'... Mochten we moeten stemmen voor Riquelme, dan stem ik voor. Toffe kerel en heeft genoeg kwaliteiten om door te groeien. Aangezien Paribus vaak 'any' is, komt er plek vrij op LAM. Dus dat zou hij in kunnen vullen.

    De activiteit in het algemeen is best hoog. Ik hoop alleen dat we rond de middag (uur of 4/5) ook wat meer kunnen spelen. Oefening baart kunst mensen! Verder lijkt het me slim om enkele fora goed bij te houden voor eventuele toernooien. Niets is mooier dan een paar achievements ;)!
     
  14. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    Een extra back lijkt mij ook wel handig, wat denk jij Laurens ?

    Riquelme lijkt mij op het eerste gezicht ook een aanwinst maar zo makkelijk nemen we geen members aan, zeker niet als Laurens hem nog niet aan het werk heeft gezien. Hij kan versterking zijn voor de LAM positie.. en het zou handig zijn als hij zich aanmeld op XBW.

    De activiteit is niet slecht hoor, ik hoop alleen dat pkager en voltreffer iets vaker zullen gaan spelen, en dan met name kager die pas 8 wedstrijden heeft gespeeld van de 165 totaal. Verder ben ik wel teverden over hoe het gaat, zonder lag winnen we echt veel :thumbs:

    En goed idee om eens een cup te spelen, zou wel leuk zijn voor in de prijzenkast :)
     
  15. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel nu, wanneer "iedereen" aanwezig is op linker midden verdedigend. Ik speel ook liever op de aanval. Als er een plekje vrij komt, zoals bijvoorbeeld de LAM, wil ik ook wel een poging wagen...
     
  16. Benny

    Benny Active Member

    Berichten:
    1.306
    Leuk Bevonden:
    0
    We gaan binnenkort eens bekijken hoe het zit met de bezetting van posities e.d. De meeste mensen willen in de aanval spelen maar dat gaat natuurlijk niet altijd..
     
  17. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik probeer wat meer te spelen, maar zit vaak met tijden waarop het niet kan. En in het weekend word het helemaal een lastig verhaal voor mij omdat ik op vrijdag & zaterdag vaak van 16.00 tot 23:00 werk en vervolgens de kroeg ik duik. Zondag is vaak Ajax en wat huiswerk maken en dan is het vaak ook alweer voorbij.

    En gezien de stats van m'n pro leek het met afgelopen week wat slimmer om deze te trainen ipv overloos online te gaan zitten spelen. Want daar gaat het zeker op de cdm positie veel minder snel.

    Ik hoef zelf trouwens niet in de aanval te spelen omdat ik al weet dat ik daar niet snel genoeg handel ;). Zal wel proberen iets meer tijd te maken maar ook dat gaat lastig ivm school. Volgende week vakantie dus dat kan er wss iets meer ;).
     
  18. QueensOwnRifle

    QueensOwnRifle Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Begrijp me niet verkeerd Benny. Natuurlijk wil iedereen voorin voetballen.

    Maar ik kwam ook binnen als een SP/CAM, die posities waren bezet, net als de flanken. Dus een logische stap was centraal verdedigende middenvelder. Dus ik snap dat er gekeken moet worden naar de posities en hoe deze in te vullen. Ik wilde alleen maar aangeven dat er tussen de reeds bestaande leden ook misschien wel een LAM zou kunnen zitten. Niet persé ikzelf...

    Organisatorisch zit 't allemaal goed in elkaar. Dus ik heb geen angst voor de verkeerde speler op de verkeerde plaats.

    GO ARGO GO!
     
  19. Hespere

    Hespere Guest

    Doen jullie ook aan vriendschappelijke clubwedstrijden? Wil graag tegen wat xboxworld teams spelen.
     
  20. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Ik kan tussen de middag niet spelen (4 tot 5). Ik moet gewoon werken en ben vaak pas om 18.00 of iets later thuis. Verder kan ik over het algemeen 's avonds wel, maar niet alle avonden, want dat vind mijn vriendin niet tof (en ik zelf ook niet). Maar goed, ik neem aan dat ik qua activiteit daar niet op afgerekend wordt. Als ik er ben en er zijn mensen online dan doe ik altijd mee. ;)

    Overigens vind ik het wel prettig als mensen hier aan geven wanneer ze kunnen. Dan weet ik ook ongeveer wanneer ik online moet/kan zijn.

    Vanavond kan ik in ieder geval tot 20.45 en toevallig werk ik vandaag een half dagje dus kan ik vanmiddag wel. ;)
     

Deel Deze Pagina