[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Ja die random screen freezes zijn echt vervelend. Ik zat met mijn mage in een loop bij HH en kon maar niet spelen.
     
  2. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Die client freezes zijn focking irritant idd. Bij HH krijg ik ze ook. Net als vele andere spelers.

    Vreemde is helemaal dat ik de freezes met mijn druid/hunter niet krijg, maar doe ik de HH met mijn shammy of priest, dan loopt mijn client keer op keer vast.

    Zwaar irritant 8)

    Correctie: Hij feezed dus nu ook op mijn druid/hunter, terwijl ik die gisteren wel normaal kon doen.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  3. McSparkle

    McSparkle Well-Known Member

    Berichten:
    7.028
    Leuk Bevonden:
    1.189
    Nee, mijn fout. Ik dacht dat we op Outlands speelde, maar het moest Tarren Milf zijn ;)
     
  4. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    In de loading screen of daadwerkelijk in SM?
    Ik heb namelijk beide gehad en in SM had het te maken met particle/lightshaft, die moet je dan wat omlaag zetten.
     
  5. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij ligt het aan de clickable dingen. De vlag in WSG/EOS, de mage table, de healthstone summon portals van warlocks, de summon pumpkin van de HH etc.

    Tijdens EOS weekend was het niet zeldzaam om 8 man, horde en ally vast te zien zitten zo rond de vlag...
     
  6. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb de freezes alleen tot nu toe gehad in SM. Bij HH dus. Ik heb met elke lvl 80 char HC instances gedaan, en daar nooit problemen gehad. Bij geen enkele portal, flag of wat dan ook. Het is echt puur als ik in SM beland bij de boss.

    Wat je zegt wbt particle/lightshaft, dat ga ik nu ff proberen :thumbs:


    Edit: LOOOOOL, ik log dus net even in met mijn druid, waar die vanmorgen op vastliep. Blijk ik HH gewoon geloot te hebben terwijl ik offline was. En wat zit er in de bag...
    [​IMG]


    Toch wel aardig van blizzard om de mount te geven als goedmakertje zonder de boss ook maar gezien te hebben.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  7. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Godver, de godver de godver. :+
    Jij wel bij vastlopers en ik niet. 8)

    Ik heb nog ergens een Oracle egg. Mijn 12e, dus ik eis gewoon dat die erin zit. :9
     
  8. Pim

    Pim XBW.nl VIP XBW.nl VIP

    Berichten:
    5.887
    Leuk Bevonden:
    76
    Helaas, Tarren Mill.

    Hunter, warrior, shaman, DK en paladin, Alliance :)
     
  9. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ik heb die tip dus geprobeerd op alle characters maar dat werkt dus niet.
    Gezien hij bij mij vastloopt als mijn cursor ook maar even in de buurt komt van de quest starter (of hoe dat ding ook mag heten :x), doe ik het nu gewoon wat anders.

    Als ik SM inga, loop ik gelijk van dat ding weg en zorg ik ervoor dat ik dat ding niet aanraak met mijn cursor. Zo heb ik de boss met elke character gedaan zonder een freeze te krijgen :)
     
  10. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik hoop echter wel met de maintenance morgen dat een flink aantal problemen worden verholpen.
     
  11. Maikel BRL

    Maikel BRL Active Member

    Berichten:
    893
    Leuk Bevonden:
    0
    Vraagje over Cata als ik pre-order, dan betaal je tog die 30euro vooruit?
     
  12. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Uit het Oracle Ei: Een proto drake welp. Kunnen die ook al droppen?
    Kan echt wel gek worden nu. 8)

    Edit: Jezus. Nu kan ik ook al niet eens in Guild Chat typen terwijl ik wel onze tabard aan heb en ik 8 members online zie.
    Ze hadden van mij de maintenance van vorige week nog wel een paar dagen mogen verlengen.
     
    Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  13. Franko

    Franko Lets Roll

    Berichten:
    1.519
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben gestopt met WoW tijdens the burning crusade maar wil het hele gedoe nu weer gaan oppakken. Het enige probleem, ik zie het niet zo zitten om een character weer helemaal naar 80 te brengen. Dat duurde altijd zo lang :cool:

    Al gaat dit tegenwoordig wel sneller heb ik gehoord?
     
  14. NuclearGoat

    NuclearGoat PSN: Acrillic

    Berichten:
    3.839
    Leuk Bevonden:
    860
    Van 70 naar 80 stelt niks voor. Heb je de eerste keer wel binnen 1/2 weken gedaan.
     
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Sinds wanneer moet je je tabard dragen om in de Guildchat te kunnen praten? Ik draag dat ding nooit.

    Maar goed, ik heb dat probleem ook wel eens gehad en een /gquit gedaan. Na de invite kon ik gewoon weer praten :)
     
  16. SysanApse

    SysanApse Guest

    Hij bedoeldt dat hij dus wel in guild zit, vanwege de tabard en de 8 andere mensen online, maar niet in de guild chat kan praten.
     
  17. Angelus

    Angelus Active Member

    Berichten:
    833
    Leuk Bevonden:
    0
    Hangt er vanaf hoeveel je speelt. Als je zoals eerder gezegd van 70 naar 80 wil gaan, moet je best wat uurtjes erin steken om het in 1,5 week te doen. 3-4 uur per level?

    Maar vergeleken met vanilla is het een stuk makkelijker geworden om te levelen. Ik hoorde dat het in cata ook makkelijker en sneller zou gaan.
     
  18. Rydan

    Rydan Active Member

    Berichten:
    1.652
    Leuk Bevonden:
    18
    Alles gaat makkelijker vergeleken met de vorige versie toch. Dat is toch zo'n beetje de algemene trend in wow?
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Levelen misschien, het schijnt toch echt te zijn dat dungeons/raids moeilijker zijn geworden en epics ook echt weer een beetje hun waarde terug krijgen.
    Hopes up here. \o/
     
  20. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Zeker. Ik had in de beta in een handomdraai 220K XP. :emo:
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina