Ninja Gaiden 2 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Pasquale NL, 1 okt 2008.

1. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb hem een tijd terug eens gekocht, uitgeleend en nooit meer teruggezien.. Wel bij een maatje gespeeld,denk dat ik hem maar weer eens moet aanschaffen.. Hij is toch maar een euro of 20 geloof ik :)

2. Porunga NL

Porunga NL zo laat alweer?

Leuk Bevonden:
    17
    Ontwijk de ontploffende shurikens:thumbs:

Ik wens je wel veel succes, zelf ben ik na mission 2 destijds gestopt met mijn mentor run. werd echt helemaal gek van die constante stortvloed van (naar mijn mening) niet te ontwijken pokkedingen.

3. powerslave666

powerslave666 Bakker Gijs

Leuk Bevonden:
    270
    Ja daar was ik al bang voor;)
    Die pokke Rocketlaunchers en bommen..
    Haat ze echt zo erg he:x
    Eigenlijk best cheap want je kan er haast niks aan doen.
    Het is meer geluk dan skills(zoals in DMC 4 bv)

Binnenkort maar ff verder ermee.
    Eerst ff Cast LoS afmaken:b:

4. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Deel 3 is niet zo heel lang geleden aangekondigd. :)

5. hayabusa halo

hayabusa halo Half-shark, half-man, skin like alligator

Leuk Bevonden:
    253
    Ben ook weer opnieuw begonnen, zat mijn main game vast bij die 2 vuur monsters waar je hele dikke lag krijgt. :D

Heb gelijk weer stress van de eindbaas van chapter 3, gewoon omdat hij zo lelijk is en alleen met bow damage kan doen.

OMG Die honden :'-( Irritantste monsters ever!!!!!!1

Laatst bewerkt: 14 mrt 2011
  6. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb even een vraagje. NG2 loopt bij mij steeds vast op hetzelfde punt (Chapter 3, nadat je 3 van die lelijke mormels in de pan hebt gehakt moet je een tunnel inspringen. Daar staat gelijk zo'n 'save-paal') Wanneer ik wil saven loopt 'ie vast, wanneer ik niet save en gewoon doorwandel loopt ie weer vast als ik ergens zon lijk 'examine'.

Ik heb dat stuk vanaf de laatste savegame (dus niet de paal nadat je de tunnel in springt, want daar loopt ie vast tijdens en het saven) al de nodige keren opnieuw gedaan maar steeds loopt 'ie later weer vast. Steeds weer opnieuw doen is geen pretje want ik kom steeds langs een stel van die gare honden en die zijn wel zoooooo irritant 8)

Oja, ik heb geen update gedownload. Gewoon van het weekend begonnen met spelen met een disc uit een nieuwe verpakking. Geen rare dingen verder.

Weet iemand hoe dit te fixen is misschien?

7. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    zou gewoon effe trug naar de winkel gaan heb het ook wel eens met een spel gehad bleef toen ook iedere keer op het zelfde punt hangen was toen een fout in de cd als je hem in de winkel hebt gekocht heb je toch garantie

8. DulleNL

DulleNL I'm a little teapot Magic Member

Leuk Bevonden:
    313
    Heb je geprobeerd de game te installeren?

9. Azumi

Azumi *

Leuk Bevonden:
    25
    Ik heb geprobeerd Ninja Gaiden te installeren op de xbox, maar op 40% stopt 'ie steeds en geeft de xbox aan dat de disc vies of beschadigd is. Als ik naar de disc kijk zie ik dat deze inderdaad al wat gebruikerssporen heeft.

Lekker is dat dan. Binnen 2 dagen is de schijf al bekrast en kan ik niet meer verder -_-

Edit: als ik daarmee terug naar de winkel ga, heb ik dan een kans van slagen? Of wordt er dan gewoon gezegt 'ja dat ligt aan je xbox daar kunnen wij niks aan doen'?

10. Camo81

Camo81 Dood en Verderf

Leuk Bevonden:
    0
    ze sturen je van het kasje naar de muur.

De winkel zal zeggen dat je bij MS moet zijn en MS bij de winkel.

tenminste zo ging dat bij mij en van de fabriekant kreeg ik een nieuwe toen.

11. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Heb eigenlijk ff een vraagje over Ninja Gaiden 1. :p

Beetje raar misschien dat deze vraag van mij komt. Maar heb nooit echt begrepen wat in Ninja Gaiden de essence nou precies is op het einde van een chapter... :p

Soms staat die bij mij op 0, soms ook op een vrij hoog getal. Terwijl ik eigenlijk nooit wat anders doe voor mijn gevoel.

In al die keren dat ik Ninja Gaiden gespeeld heb, heb ik dit eigenlijk nooit echt begrepen. :p

Ik verzamel in de levels altijd genoeg essence uiteraard, en ik gebruik ze ook vaak genoeg voor ultimate attacks, maar had dan soms alsnog 0 essence.... :mad:

Let op: gaat hier wel op deel 1, op de originele xbox dus. :)

12. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    http://www.gamefaqs.com/xbox/928401-ninja-gaiden-black/faqs/41987

13. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Ahh thanks! :D

Wel kut trouwens, als je dus dingen koopt, upgrades e.d. dan werkt dat in dit geval alleen maar in je nadeel... :{

Laatst bewerkt: 20 mei 2011
  14. ryan23

ryan23 Spartan23R

Leuk Bevonden:
    1
    wel logisch op zich, echte diehards spelen zonder upgrades :+

15. Head Ninja

Head Ninja Ronald Cage

Leuk Bevonden:
    259
    Fuuuu!! Het is fucking onmogelijk om chapter 8 van Ninja Gaiden op Master Ninja te krijgen. Ik doe alles praktisch perfect, heb veel kills, speel hem uit in minder dan 8 min, heb volle ninpo en heel veel essence. :{

Alles op het einde is ook bijna op maximale score, maar nog steeds heb ik ''Greater Ninja''.

Iemand chapter 8 ooit wel gehad op Master?

Edit*: Het is dus echt onmogelijk ofzo, want heb hem nu een keer perfect uitgespeeld, alles 10, 10 10.. En nog steeds geeft die maximaal Head Ninja. :{

Laatst bewerkt: 23 mei 2011

Deel Deze Pagina