[FIFA] Club Argo zoekt spelers boven de 20!

Discussie in 'XBW Gaming' gestart door Vegeta, 30 sep 2010.

  1. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmmz. Ik heb die requilime nog niet zien spelen dus voor dat er een beslissing komt wil ik hem eerst eens zien spelen. Hoe dan ook moet er een beoordeling komen van alle spelers maar naar mijn inziens staan de posities tot nu toe wel goed. De LAM positie is inderdaad nog vrij maar voordat we daar een requilime neerzetten denk ik persoonlijk dat we ook al birdy en queensownrifle hebben die de positie graag zouden bezetten. Mocht requilime overduidelijk beter zijn dan zouden we stom zijn om hem die positie niet te geven maar denk persoonlijk dat we momenteel meer hebben aan een verdedigend denkend persoon om Donno en peter te versterken als back. Birdy en Queen zijn namelijk niet heel verdedigend ingesteld als ik eerlijk mag zijn.

    Pkager en Voltreffer als ze er zijn vindt ik stabiele middenvelders maar de vraag is aan pkager hoe actief je wilt zijn? vreemde vraag natuurlijk want er zijn geen verplichtingen maar je bent er naar mijn gevoel zelden.

    Wil Requilime wel even zien spelen. ben benieuwd. Maar Queen en waarschijnlijk birdy ook verdienen ook een kans

    Trouwens voordat hij ook maar mee mag doen moet hij eerst zch aanmelden hier vind ik.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  2. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Smiddags tussen 4 en 5 wordt voor mij ook lastig doordat ik bijna altijd werk rond die tijd. Savonds gaat ook niet altijd lukke voor mij maar probeer zo veel mogelijk er te zijn. Vanavond ben ik wel weer van de partij!
     
  3. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Tja ik ken de roosters niet per speler. Maar het zou eenvoudig af te stemmen moeten zijn! Wellicht is het slim om een globale weergave te geven van een 'normale' (werk)week per persoon. Zo is het simpelere in te schatten wanneer je het beste online kunt komen en wanneer niet ;). Ik zal even een voorbeeld geven.

    Maandag = 15.00 tot 23.00
    Dinsdag = 15.00 tot 17.00 - 22.00 tot 23.00
    Woensdag = 15.00 tot 17.30 - 22.00 tot 23.00
    Donderdag = 15.00 tot 17.00 - 22.00 tot 23.00
    Vrijdag = 15.00 tot 23.00
    Zaterdag = heel veel
    Zondag = vrijwel niet, alleen 's avonds

    Het is een globale weergave, het lijkt nu net of ik geen sociaal leven heb (*zucht*, kop hem maar in) maar ook ik ga soms even op stap etc.

    Graag zie ik wat meer van dit soort weergaves, zodat ik wat meer info heb over het onlinegedrag!
     
  4. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Maandag t/m vrijdag: meestal vanaf een uurtje of 18.30. Soms iets later soms iets eerder.
    Zaterdag: regelmatig (iig 's avonds).
    Zondag: overdag en soms 's avonds.
     
  5. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Het is bij mij heel verschillend wanneer ik tijd heb om te spelen. Sowieso werk ik 's avonds veel. Ik ben wel redelijk veel online (voor mijn doen ;)) Maar ook vaak niet langer dan een uur. Dan vind ik het zonde om een club wedstrijdje te doen, in dat tijdsbestek kan er net eentje gespeeld worden.

    Ik vind het spelen met de club geweldig en zou willen dat ik wat vaker zou kunnen maar helaas heb ik die mogelijkheid niet. Ik probeer nu en zal dit ook blijven doen, om zoveel als voor mij mogelijk is m'n wedstrijdjes mee te pakken!

    Een weergave zoals Gsus kan en wil ik ook niet geven. Kan ik niet omdat ik variabele werk en studietijden heb welke per week verschillen en wil ik niet omdat ik me A) nergens toe wil verplichten en B) geen valse hoop en verwachtingen bij de rest wil wekken.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  6. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    bij mij is het ook verschillend wanneer ik kan spelen.. ik ben er meestal wel.. iig kan en wil ik nooit op vrijdag en zaterdag avond!
     
  7. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    naja zeg nooit nooit maar jullie snappen me:9
     
  8. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Je moet je ook absoluut niet verplicht voelen Pkager! Dat is heel mijn intentie niet, het gaat er mij meer om dat ik weet op welk tijdstip we een vaste kern aan mensen hebben die tijd en zin hebben om clubs te spelen. Het liefst dan ook met een evenredig aantal verdedigers/middenvelders en aanvallers :)
     
  9. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    snap ik helemaal en dat spreekt mij ook zo aan bij Argo, die vrijblijvendheid. Ik heb wedstrijden met 3 man gespeeld, maar ook met 7 man. En in mijn ervaring is het toch hoe meer hoe beter dus ik hoop dat er enig begrip voor mijn situatie is en nu een duidelijk beeld waarom ik nog maar 8 potjes gespeeld heb :b:

    ik ga nu ff online en eens kijken of er meer mensen zijn :thumbs:
     
  10. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    De ene week werk ik vroeg de andere week laat. Dan ben ik weer doordeweeks vrij dan weer in het weekend. Kortom er is geen pijl op te trekken :p
     
  11. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Gistermiddag ging het vrij goed. Gisteravond was het wisselend. Je merkt het wel als Joris niet meer in het doel staat, die cpu-keepers zijn gewoon enorme pruters.
    Verder denk ik dat het goed is om toch wat meer op onze vaste positie te spelen. Zodra je teveel gaat wisselen merk je dat we een aantal vastigheden en automatismen die we de laatste weken hebben opgebouwd kwijt raken. Verder zou ik graag een wedstrijd spelen met zowel Donno als Peter in de verdediging. Ben benieuwd hoe het dan zal gaan.

    Wat constateringen:
    Donno en Peter zijn prima CV's. Of nu Donno in de verdediging staat of Peter, ik kan goed met ze uit de voeten als Any en dat is belangrijk. :) Probeer wel soms wat zorgvuldiger te zijn in de passing. Soms schieten ballen buiten het veld terwijl dat niet hoeft. ;)

    Kager is wat mij betreft een prima CVM, zij het dat je soms wat rustiger aan de bal kan zijn als je hem eenmaal veroverd hebt. Dat laatste is een van je sterkste punten. Dat scheelt mij als Any ook veel werk.

    Winter vind ik op zijn sterkst als RAM (dat vind je zelf volgens mij ook?). In de spits heb je toch wat moeite in de afronding soms. Alhoewel dat ook aan je pro kan liggen die niet goed naar je commando's luistert.

    Blackdragon is een goede CAM. Ik denk dat je soms wat meer mag proberen om die bal van afstand erin te rammen. Je pro is daar iig toe in staat. Wel zie ik dat je vaak uitwijkt naar de flanken. Dat is op zich niet zo'n probleem, maar daardoor ontstaan er soms ruimtes in de as van het veld. Die zijn moeilijk op te vullen bij afvallende ballen of voorzetten die worden weggekopt. Als je wat meer in de as blijft worden we nog gevaarlijker. Zeker als Winter en mijn pro op de flanken blijven staan.

    Birdy is een prima LAM of linksback. Ik vind het prima als mijn pro een linie zakt als birdy er is, want je kan prima uit de voeten op de linkerflank.

    Voltreffer heb ik nog geen compleet beeld van (nofi). Je deed gisteren een aantal wedstrijden mee en ik denk dat je net als Kager wel op een goede plek staat als CVM.

    Als ik naar mijzelf kijk denk ik dat het over het algemeen wel goed gaat als ANY. Zeker als Joris in de goal staat durf ik het wel aan om wat dieper te voetballen en wat meer risico's te nemen. Ik begrijp van Winter en Black dat ze het niet altijd prettig vinden als ik hoge steekballen geef. Daar ga ik aan werken. Ik zal proberen wat beter af te wegen wat beter kan, over de grond of door de lucht. Alhoewel veel van die hoge steekballen vaak goed aankomen en we daarmee gevaarlijk worden. Ik zweer het dus niet helemaal af, maar zal er wat gecontroleerder mee omgaan.

    Wat verder nog iets beter kan bij ons allemaal: rust aan de bal. Niet in paniek raken als je belaagd wordt en de bal snel wegspelen naar iemand anders. Meestal komt diegene daardoor in de problemen en dat leidt nog wel eens tot doelpunten tegen.


    Edit: wie zijn er vanavond allemaal bij? Ik in ieder geval weer.
     
    Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  12. Voltreffer

    Voltreffer A.F.C.A. CBS

    Berichten:
    499
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik denk dat ik er vanavond ook ben. Moet nog wel even wat boekhouden opdrachten en een solicitatie brief schrijven voor een vak maar een paar wedstrijdjes moeten wel lukken.
     
  13. pkager

    pkager Active Member

    Berichten:
    482
    Leuk Bevonden:
    0
    Eens Paribus, dat merkte ik gister ook en daar baalde ik ook van. Dan pakte ik de bal of onderschepte ik maar was de hervatting gewoon klote.

    Werkpuntje voor mij :b:
     
  14. BirdySong

    BirdySong Member

    Berichten:
    57
    Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben vandaag zowat de hele dag beschikbaar. Kan ik deze tijd goed gebruiken om mijn pro zijn keeper kwaliteiten te trainen. Ik merk namelijk dat mensen niet meer willen spelen als joris er niet is omdat ze bang zijn te verliezen. Nu weet ik dat ik waarschijnlijk niet zo goed wordt als joris, maar een stand-in keeper voor als hij er niet is lijkt me wel handig!

    P.S. Ik word zo onderhand het hoertje van het veld =p.
     
  15. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Donno je gebeden zijn verhoord:

     
  16. Alpha Gsus

    Alpha Gsus Fifa11

    Berichten:
    621
    Leuk Bevonden:
    0
    Het ging niet zo goed gisteren. We scoren te weinig. Je kunt het deels afschuiven op de afwezigheid van onze topspits BennyNL natuurlijk, maar ik denk dat het ook ligt aan het creeren van kansen.

    Op dit moment bestaat de aanval vaak uit 1 aanspeelpunt, een CAM en twee vleugels. Naar mijn mening moeten deze vier alsvolgt functioneren:

    - De spits moet altijd in de spits blijven. Hij krijgt vaak de lange bal van de keeper en moet dus breed en sterk zijn om elke bal op te vangen en vast te houden. Hij moet ook een goede grondaanname en hebben en grondpass, zodat er makkelijk kan worden gecombineerd. Ook is het belangrijk dat als de spits met zijn rug naar de goal staat om niet direct naar de verdediger te draaien, maar de simpele oplossing te kiezen (vaak terug)

    - De CAM is zeer belangrijk in de opbouw. Ik zie het liefste een type Kaka, een van de betere CAM's van dit moment. Hij is 1.80 lang en wordt niet makkelijk van de bal gezet. Hij bedenkt altijd voordat hij de bal heeft al wat hij ermee gaat doen. Anticiperen. Mocht er een voorzet komen dan staat hij vaak achter de spits of bij de tweede paal. Voorzetten geeft hij nauwelijks. Belangrijk voor de CAM is een goed schot, korte passes, maar ook lange passes. Hij moet de spelmaker van FC Argo zijn.

    - De vleugels zijn eigenlijk geen vleugels, WANT ze staan LAM en RAM, oftewel aanvallende middenvelder. Ook zij zullen ballen moeten aannemen, net als de CAM met een verdediger in de rug. Hiervoor moet je dus redelijke fysiek zijn. Iedereen in de voorhoede heeft een goede voorzet, dus het maakt niet zoveel uit waar je staat op het veld. Hiermee bedoel je dat je best kunt switchen tussen RAM en LAM, eventueel zelfs CAM als Laurens dat aangeeft. De enige tip die ik kan meegeven is; kies je momenten goed. Ben creatief met het oplossen van problemen en consolideer de voorsprong als daar behoefte aan is.

    Verdedigend staat het gewoon goed. Met een centrum als Speter en Donno kan er weinig misgaan. Ik hoop alleen dat de 'any' wat meer rekening houdt met deze spelers en ook een keer de bal teruglegt in plaats van telkens naar voren te pushen. Maar volgens mij is dat al een van je aandachtspunten, of niet Pari ;)
     
  17. FunkXual

    FunkXual YT: Sean Specter

    Berichten:
    2.127
    Leuk Bevonden:
    24
    Dat probeer ik wel ja, maar het zit in mijn spel om vroeg de bal te veroveren en dan gelijk diepte te zoeken. Alhoewel ik steeds meer gecontroleerd speel en de bal ook terug leg idd. Maar ga het uiteraard niet doen als het niet nodig is, of als ik een kans zie om te counteren. :thumbs:
     
  18. Sharkynl

    Sharkynl Member

    Berichten:
    89
    Leuk Bevonden:
    0
    Sorry dat ik de bal uitschoot gister maar dat lag aan me mannetje niet aan mij hij passde de bal niet zoals ik wilde ;). Vanavond ben ik ook wel van de partij denk ik als ik me vriendin eruit getrapt heb zal uurtje of 23.00 worde denk ik :)
     
  19. Donno

    Donno Member

    Berichten:
    37
    Leuk Bevonden:
    0
    haha ja ik wist het al wel.. THEO NEEM JE ROTZOOI MEE!!\o/
     
  20. Vegeta

    Vegeta capo di tutti i capi

    Berichten:
    4.197
    Leuk Bevonden:
    18
    Hmmz misschien zal ik me ventje dan eindelijk toch maar wat groter maken en het nog meer op passen doen.

    Over dat switchen tussen de RAM en LAM en de CAM volgens mij gebeurt dat toch ook. Maar jullie hebben gelijk dat ik iets te vaak naar de zijkant ga. Zal me nog meer op het middenveld concentreren!
     

Deel Deze Pagina