Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Is het nou nog geen vrijdag inmiddels? :+

2. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik lame vind is bijvoorbeeld dat als ik praat met iemand, dan kan ik al praten over dingen waarvan ik eigenlijk niks van weet dus bijvoorbeeld:

Piet staat daar, ik praat met piet en kan hem vragen stellen over Klaas alsof ik hem gezien heb en ken. Terwijl ik Klaas niet ken :mad:

Dit is een voorbeeld van veel meer van dat soort "technische dingetjes" ik vind het een beetje goedkoop soms.........

Zucht ik ben zo een Fallout-fan zal ik er maar bij zeggen waar het in een oude game simpel was :p Maar ik denk dat toen dan ook meer tijd werd besteed aan gameplay technieken wegens de graphics toen minder belangrijk zijn. Het kost gewoon tijd omdat ff aan te passen. Wat hebben ze met die tijd gedaan.

De gezicht animaties zijn in ieder geval goed. Ik denk iig dat de meerderheid gewoon wil knallen. En wel tevreden is.

3. Mac Chickgun

Mac Chickgun Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Ga hem nog niet kopen....zal zeker na release weer 3, 4 DLC add-ons komen dus zal eerst maar eens even met Fallout 3 een keertje verder gaan. Die is tenminste ook nog goedkoper dus ik wacht liever met deze titel.

4. vanDulken

vanDulken Active Member

Leuk Bevonden:
    225
    Ik denk dat die tijd vervlogen is ten tijde van de massale opkomst van downloaden, één van de technische dingen die ik een beetje goedkoop vind soms.

5. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Frs leeuwarden verkoopt het. Ik ben in leeuwarden vanwege een vriend die hier woont. Oh ja. Frs bij het treinstation is het

6. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    gamemania heeft em binnen maar ze zeggen er zit een streetdate aanvast. voor zover ik had begrepen was er geen embargo op maar ok ff afwachten

7. kevinhomachine

kevinhomachine Member

Leuk Bevonden:
    0
    Op Firstlook +- de eerste 25 minuten van het spel gezien. Deze hebben me toch wel overgehaald om New Vegas te halen. Al wacht ik maar even, Fable III en AC:B gaan nog even voor

8. Maver21

Maver21 *PS4-BOX-one*

Leuk Bevonden:
    20
    Ik ben bij gamemania leeuwardrn geweest en die verkopen nu dankzij mij. Helaas niet genirg limited binnen dus ik moet in rotterdam maar halen

9. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ok dus misschien krijg ik nog een sms dat ze hem hier ook verkopen?

10. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    [GT]706437[/GT]

11. Svennos

Svennos Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag per email een aantal extra content downloads gekregen vanwege de pre order bij ConsoleShop.

Mercenary Pack
    Caravan Pack
    Classic Pack
    Tribal Pack

Ik heb er zin in !

12. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Leeuwarden zeg je? Heb je toevallig met een gast daar gesproken die een staartje in zijn haar heeft? :confused: Die ken ik namelijk goed dankzij het verplichte World of Warcraft praatje daar als ik er kom.

Gaat dus ff bellen met FRS. :+

13. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Bij de free record shop ligt hij in de schappen, de volledige versie _O_

(Gaat om Schiedam, vlakbij game-start)

14. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Ze hebben hem hier in Sneek nog niet binnen. Jammer als je ziet dat er GM en FRS filialen zijn die hem kennelijk al verkopen.

Had ook de stageair aan de lijn, die volgens mij een hekel aan het opzoeken van dingen heeft. Verrekte Dixons mentaliteit. Gozer werkt bij Dixons, maar loopt ook stage bij de FRS. 8)

15. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Game is wel awesome. Ziet er inderdaad precies hetzelfde uit als F3. De muziek is ook weer goed. Ik ben toch maar begonnen op non-hardcore. Bespaart me wat frustratie op het begin:+

16. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb 'm ook, en hardcore scheelt echt niet heel veel hoor. Behalve dat je, als je crippled lichaamsdelen wil healen, je naar de dokter moet gaan / doctor bag gebruiken.

17. Chorus

Chorus youtube.com/CH0RUS

Leuk Bevonden:
    2
    Het kutte is dat ammo ook meetelt voor gewicht. Ik ben gewend dat ik 40+ nukes en 1000+ kogels van alles had. En hoe werken die skillbooks nu eigenlijk? Je krijgt +10 voor maar zoveel minuten?

18. Iestiel

Iestiel Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Voor de liefhebbers;). De frs op de leyweg(den haag) heeft hem ook in de schappen

19. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dimension plus even eens :)

Denk dat die overal wel los gaat nu.

20. RizlaPlus

RizlaPlus Hometown: Ass-en

Leuk Bevonden:
    0
    Hij is besteld hoor, ik koop alles.

Topicstatus: