Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

1. Surreallistic

Surreallistic Forza!

Leuk Bevonden:
    378
    Ook ik merk de laatste tijd drops van de FPS en freezes.
    En die bugs, tja, je kunt ze groetendeels ontwijken en zie het probleem ook niet zo. En dat staat naar mijn idee volledig los van arcade of sim. Als we het dan toch over sim hebben, dan kloppen de rondetijden ook niet. Dik 2 seconden sneller dan een all-time baanrecord in een game is dan ook niet realistisch. En dat is geen verwijt naar de gamer overigens.

Ook ik ben dus een tevreden gamer bij dit spel. En wat mij betreft wordt de lollipop man zelf "bestuurbaar". In je spiegel kun je zien of er iemand aankomt. Ga je toch, dan heb je (net als in het echt recent) een aanrijding in de pits en lig je er gewoon uit.

2. CaptnCook

CaptnCook Active Member

Leuk Bevonden:
    10
    Ik heb de game neer gelegd vanwege de hoeveelheid bugs. Deze game is gewoon niet af en had nog niet uit mogen komen. Erger me echt kapot aan de bugs.

3. Remco

Remco Guest

Zijn er nog regels voor die top10 tijden? Want als je Traction Control aanzet, wordt het al een stuk makkelijker.

4. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Volgens mij niet, het is vaak zo dat de ervaren rijders toch beter rijden dan met assists ooit mogelijk is.

5. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Ik wil de game wel kopen, maar is het wel verstandig met die bugs?

6. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Als je een f1 liefhebber bent dan ja anders kan je beter even wachten.

Zelf stoor ik me er niet heel erg aan en vind het prima speelbaar.

7. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Ben niet zo F1 liefhebber vind racegames gewoon leuk.

8. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Als je van de timetrials bent, of het spel wil spelen met de kans dat A.I. geen pitstops maakt ofzo (of jij te lang stil wordt gezet, wat overigens makkelijk te omzijlen is), kun je hem wel kopen. Ik zelf heb besloten het spel niet meer aan te raken tot de patch er is, er is toch nog tijd zat voordat de volgende F1 uitkomt, dus je zou ook kunnen wachten tot de patch :+

9. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dan zou ik gewoon nog even wachten :)

Misschien is die dan ook nog wel goedkoper.

10. Godfrey

Godfrey BeCoMe a LeGenD

Leuk Bevonden:
    0
    Oke, ik wacht nog wel een tijd ;).

11. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Wanneer komt die patch?

Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  12. Sander1940

Sander1940 Active Member

Leuk Bevonden:
    42
    Ik ben net wereldkampioen geworden in mijn tweede seizoen bij MClaren. Ben nu toch wel erg positief over het spel. natuurlijk zijn die bugs storend en dit had niet gemogen, maar het spel zit verder goed in elkaar. Heb een beetje nagedacht wat ik mis in dit spel en wat ik heel graag in het volgende deeltje zou willen zien. Hier een lijstje:

- Prijsuitreiking (ceremonie) Dat je middels knoppencombinatie kunt juichen en champagne spuiten. Zoals fifa10.
    - Safetycar.
    - Meer controle over de auto in pitsstraat. (zelf sturen)
    - Engineer die bij elk team verschillende stemmen en/of accenten heeft. Nu is hij voor elk team hetzelfde.
    - Veel uitgebreider schade model. (als ik met 300 + crash moet die hele auto kapot)
    - Meer costomizing opties. (denk aan bv. de helm)
    - Rondlopen in de Paddock.
    - Items kunnen kopen met het geld wat ik verdien. ( nu staat er netjes wat ik heb verdiend, maar kan er geen fuck mee. Lekker nutteloos)
    - Engine faillure. (Nu kan ik wel een half uur vol gas 360 draaien, maar met de motor gebeurt niets.)
    - Meer communicatie mogelijkheden met de engineer tijdens de race. (BV. vragen wie er achter mij rijd, etc.)
    - Persconferencies en interviews uitbreiden. (meer antwoorden)

Dit lijken mij hele leuke toepassingen. Okay niet alles is van belang, maar het maakt het zoveel leuker en realistischer.

13. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben het 50% met je eens :+

Ze zullen ook wel wat dingen gaan uitbreiden in deel 2011 maar wat is allemaal nog maar gissen.
    Maar een safetycar,helm aanpassen,enginefaillure is wel nodig idd.

14. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Er stond vandaag ook een topic op het Codemasters forum van een user die zich afvroeg waarom toch 'iedereen' een safetycar wil hebben... Het kwam erop neer dat hij tijdens safetycar periodes, bij F1 races op tv, maar even een nieuw biertje ging halen. Een safetycar is puur voor de veiligheid, waarom zou iemand in godsnaam 4 rondes achter een auto aan willen rijden?

Zelfde eigenlijk voor de ceremonie en al dat soort gedoe, uiteindelijk druk je het toch weg.

Engine failures wil ik ook wel wat meer zien jah, die dingen lijken wel onverwoestbaar :9

15. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Zelf zou ik het liefst een aanpassing aan de HUD zien. Op dit moment kun je totaal niet zien hoe ver je voorsprong/achterstand is. Desnoods doen ze het met pitborden, net als in het echt, maar het liefst zou ik het op de HUD zien.

16. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Dat doe ik in het echt ook :+
    Gaat me meer de pitstrategie en de banden/remmen op temperatuur houden.

1 ronde is wel voldoende trouwens.

Ja echt vervelend dat je alleen de splittimes ziet van de sectoren.

Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  17. Revan NL

Revan NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zo'n podiumceremonie maakt het net even wat completer. De NBA2K serie laat altijd zien wat aankleding kan doen met de beleving van een game.

En voor F12011 zou ik graag willen zien dat er niet alleen engine failure inzit, maar dat je in kunt stellen dat je maar acht motoren per jaar mag gebruiken, waardoor je wat behoudender moet rijden (laatste paar ronden shortshiften etc).

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik had vroeguh het spel le mans op de ps1 en daar moest je dus ook echt minder toeren draaien etc anders ging je motor eraan.

Erg uitdagend en tevens frustrerend.. maar zeker realistisch.

19. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.152
    Ik ben nu bezig om de race te proberen in Maleisiƫ in de stromende regen (droge Practice en Q gehad) en ik krijg het maar niet voor elkaar om hem uit te rijden. Ik speel op hard met alles uit en heb vooral moeite met het maken van snelheid ten opzichte van de AI. Ik shortshift de eerste 3 versnellingen omdat ik anders alleen wielspin heb maar kom dan echt wel wat snelheid tekort. Ik speel met controller en het gasgeven is toch wel wat lastig te doseren, vooral bij de start. In het droge heb ik hier nauwelijks problemen mee en werd ik 7e en 4e in de eerste twee races. Iemand wat tips?

20. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Nooit van mijn leven. In F1 2006 voor de PS3 was ik trots op het Wilhelmus hoor.

Mis alleen nog het Friese volkslied. :+

Deel Deze Pagina