Sinds kort heb ik gezien dat mijn NAT TYPE bij MW2 op 'Moderate' staat. Ik heb gelezen dat hij beter op 'Open' kan staan, zodat de Xbox een betere internetverbinding heeft. Nu vroeg ik me af hoe ik dit kan doen. Op internet heb ik al veel gelezen, zoals het volgende (van de officiƫle xbox site): Oplossing 1: uw netwerkapparatuur opnieuw opstarten Schakel uw Xbox 360-console en netwerkhardware (bijvoorbeeld de modem en router) uit. Wacht 30 seconden. Schakel de modem in en wacht totdat deze weer online is (na ongeveer een minuut). Schakel het volgende netwerkapparaat in (bijvoorbeeld een router) en wacht nog een minuut. Herhaal stap 4 voor alle netwerkapparaten. Schakel de console in, ga naar My Xbox en selecteer System Settings. Selecteer Network Settings. Selecteer Test Xbox LIVE Connection. Als er nog steeds een NAT-waarschuwing wordt weergegeven, probeer dan de volgende oplossing. Als ik de test door mijn Xbox laat uitvoeren, geeft hij geen melding (oftewel geen geel uitroepteken). Als ik dan MW2 opstart, staat mijn NAT TYPE inderdaad op 'Open'. Maar toen ik hem afsloot en er opnieuw op ging stond hij weer op 'Moderate'. Na het opnieuw uitvoeren van de test sprong hij weer over naar 'Open'. Ik kreeg dus opnieuw geen gele driehoek. Wie kan mij helpen?