Show je Achievements [Deel 18]

Discussie in 'Algemeen' gestart door SHiZ NL, 15 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.101
    Hmm, ik heb Assassin's Creed II van iemand geleend, alleen kan ik hem nu niet meer terugbrengen omdat hij een jaar in Australië zit :+

2. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Haha ik ook, game staat al een halfjaar 995G op m'n gamercard :lol: Heb geprobeerd de halve game meteen weer opnieuw te spelen voor die laatste 5G maar heb me er nog niet tot kunnen zetten... Ondertussen heb ik de game ook allang verkocht al. Naja misschien binnenkort die game maar weer eens van een vriend lenen en nog eens gaan spelen, 995G staat zo lame xD Kan ik meteen inkomen voor Brotherhood :D

Ach wat jammer nou :+ Beter dat dan andersom toch? :9

3. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Ik zou het gewoon doen. Is opzich geen ramp om het verhaal van AC II weer opnieuw te spelen.

4. Joris Springer

Joris Springer Tjilper

Leuk Bevonden:
    1
    Het is inderdaad zingen ja maar dit is best wel een pittige, je moet namelijk alle medailles halen, meer dan 200 sterren en een redelijk hoge score. Volgens velen de moeilijkste achievement van het spel.

5. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    DR2: CASE ZERO
    200 van 200 [​IMG]
    12 van 12 prestaties (100%)

Still Creek Savior
    Saved all the survivors in Still Creek. So much work in such a short stay!
    20 [​IMG] (19-10-2010)

Small Town, Deep Pockets
    Spent $100,000 in the pawnshop. You just put Dick's kids through college!
    20 [​IMG] (19-10-2010)

En dat was dat, zeer tof voor die 400 punten. Pik nu zeker een keer Dead Rising 2 op als ik hem goedkoper tegenkom.

6. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    ^^
    Heeft bij mij ook 9 maanden geduurd toen ik het weer oppakte, ben ook echt allejezus lang bezig geweest met die veren want ik wou het persé zonder guides doen.

Toen ik de "Show your Colors" achievement wou halen baalde ik omdat ik naar elke stad was gegaan maar die achievement niet kreeg.. Toen wel ff gezocht voor de laatste 10(G) hoe dat nou kwam :)

7. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    C'mon...
    Als je geen zin in hebt om te zoeken, dan pak je toch de guides erbij? O-)

Voor mensen die Fly Swatter achievement hebben gemist, jullie hoeven geen halve spel opnieuw te spelen hoor. Die deltavlieger ligt ook nog ergens boven in de toren (Florence??), zie youtube: http://www.youtube.com/watch?v=KcxRSsRDhRg

Laatst bewerkt: 19 okt 2010
  8. PePzi NL

PePzi NL Ōkami! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    203
    Dat klopt niet hoor, die gast in dat filmpje start gewoon de missie op waar je die achievement in kan halen. Of hij speelt de DLC, dat kan ook. Maarja ik ga geen 400MSP uitgeven om de laatste 5G te halen...

9. DimlightHero

DimlightHero Rule 7

Leuk Bevonden:
    9
    Dan speel je hem toch een tweede keer door?? ;)

10. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Dead Rising 2
    600 van 1000 [​IMG]
    30 van 50 prestaties (60%)

Professional Rising
    Reached level 50. You're a machine!
    20 [​IMG] (19-10-2010)

Explosive Temper
    Used every type of explosive on a zombie. Kaboom!
    20 [​IMG] (19-10-2010)

Death From Afar
    Used every type of ranged weapon on a zombie. They can't bite you if they're already dead.
    20 [​IMG] (19-10-2010)

He hasn't covered wars...
    Used every type of firearm on a zombie. Bang!
    20 [​IMG] (19-10-2010)

Custom Finish
    Gave your bike a custom paint job. Sweet ride!
    20 [​IMG] (19-10-2010)

11. Marciiano

Marciiano Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    Fallout 3 470 van 1550 [​IMG] 23 van 72 prestaties (31%) [​IMG] Pinnacle of Survival Reached Level 14 with Neutral Karma 20 [​IMG] (19-10-2010) [​IMG] Stealing Independence Completed "Stealing Independence" 20 [​IMG] (19-10-2010) [​IMG] Trouble on the Homefront Completed "Trouble on the Homefront" 20 [​IMG] (19-10-2010) [​IMG] The Waters of Life Completed "The Waters of Life" 20 [​IMG] (19-10-2010) [​IMG] Slayer of Beasts Killed 300 creatures 20 [​IMG] (19-10-2010) [​IMG] The Replicated Man Completed "The Replicated Man" 20 [​IMG] (15-10-2010) [​IMG] The Wasteland Survival Guide Completed "The Wasteland Survival Guide" 20 [​IMG] (15-10-2010) [​IMG] Tranquility Lane Completed "Tranquility Lane" 20 [​IMG] (15-10-2010) [​IMG] Scientific Pursuits Completed "Scientific Pursuits" 20 [​IMG] (15-10-2010) [​IMG] Those! Completed "Those!" 20

12. eendje

eendje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Je kan best gelijk hebben, ik heb de DLC's gekocht. Ik zal vanavond eens even checken (als MOH nog niet binnen is), volgens mij heb ik hem tijdens freeplay gehaald maar dat is al een tijdje geleden.

13. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Hmz de generator werkt niet meer :) de nieuwe pagina die ze hebben gemaakt is heeft een andere opbouw waardoor de applicatie niet goed overweg kan met de HTML. Ik zal ik asap wat aan gaan doen :).

@#$%#$%-lijers :D

14. Delphiki

Delphiki Active Member

Leuk Bevonden:
    467
    Cool, zag dat je dat probleempje met die Reach achievements ook al getackled had :) keep up the good work

15. OscarJ

OscarJ Hip-Hop.

Leuk Bevonden:
    0
    Joh, ik weet ook dat wel dat er een guide is, maar zelfs dan is het nog te tijdrovend voor mij:+

16. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Omdat de Generator even niet werkt, doe ik het maar zonder de plaatjes:

Ik heb zojuist Shadowrun 100% uitgespeeld\o/ Was toch wel één van de moeilijkste games waarvoor ik alle achievements heb!!

17. SHiZ NL

SHiZ NL Active Assassin

Leuk Bevonden:
    1.092
    Ik ga nu beginnen met de aanpassingen en ga net zo lang door al word het vannacht 3 uur ;).

18. Pasquale NL

Pasquale NL Guest

_O__O__O__O__O__O__O__O__O__O__O_

19. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    ^Zaten toch geen moeilijke achievements bij? Kan me iedergeval niet herrineren dat er iets moeilijks bij zat. Geweldige game btw, hoop dat ze snel met een vervolg komen, me erg mee vermaakt :cool:

20. Commander J

Commander J Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Sowieso was het vervelend dat nagenoeg alle achievements online gehaald moesten worden. Ook waren er niet super veel mensen meer online. 's Ochtends en 's middags was online spelen niet echt meer te doen.
    En de achievements op zich waren ook redelijk lastig.

Geloof me, dit spel is moelijker dan 9 van de 10 andere spellen:D

Maar ik ben het met je eens dat er nog eens een vervolg moet komen;)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina