Deel 1 [gb]Maps[/gb] [gb]Multiplayer Modes[/gb] . . . . [GB]Armor Abilities[/gb] Armor Abilities / Loadouts Jetpack Active Camo Armor Lock Sprint [Alleen te gebruiken met Spartans] Evade [Alleen te gebruiken met Elites] Thanks to Dulle
Nu alleen nog even de info vinden van de nieuwe maps. Edit:// Dat staat nog niet op die pagina, dat zal dan nog wel komen als ze uit zijn. En speciaal voor AVHAHA: http://halocharts.com/reach.php?player=COOKIE X
http://halocharts.com/index.php?player=Def K hoezo zou ik geen Reach spelen?! en kan dit linkje bij het arena stuk? http://www.bungie.net/projects/reach/article.aspx?ucc=variants&cid=25865 beval alle uitleg
Net 2x Team Snipers geprobeerd. Ik vind er eigenlijk helemaal geen reet aan. Op H3 was het allemaal veel leuker. Team Snipers is echt een hell op Pinacle blue team. Komt ook omdat ik een zware noob ben met close combat zonder DMR. (close combat heb ik nodig om die tower te rushen) No-Scopes maak ik bijna nooit en ik zuig met de Pistol. Beter blijf ik gewoon SWAT doen(die trouwens ook geraped is door SWAT Magnums ). Daarnaast is Cliffhanger ook een boutmap. Korte samenvatting: Update = 4x
Amen, hoewel ik snipers nog niet gedaan heb Maar magnums vind ik inderdaad ook 3x niks. Die spawns bij Cliffhanger, wat een ramp
Reach staat bekend om z'n crappy spawns. Maar Cliffhanger slaat helemaal nergens op. Ik spawnde gewoon met drie enemy's om me heen. DRIE!!! Hoe moeilijk is het wel niet om me op een rustige plek te laten spawnen?
Hetzelfde verhaal met Pinnacle. Daar heb je zoveel beschutting: bij de banshee spawn, kleine toren, grote toren, teleporter, rocket spawn enz enz. en TOCH spawn je 9 van de 10 keer in het midden met swat, zo tergend. Nog maar 33K voor Colonel, dan gaat Reach weer op pauze totdat de cap eraf is.
Overigens komt Pinnacle echt té vaak voor (vooral in Team Snipers) en ik heb Cliffhanger nog nooit gehad in Team Slayer (1x voorbij zien komen), terwijl ik Atom toch al 5x + heb gehad.
Ja nja ik vind het feit dat ik geen Perfection heb niet eens zo'n ramp hoor (Jammer maar niet boeiend). Maar ik frustreer me gewoon aan zulke idioten die Halo op deze manier voor mij verpesten, waardoor ik er geen zin meer in heb.
Pff, ging weer erg lekker vandaag.. NOT! Wel een geniaal moment dat Cookie doodging toen ik op hem stond. En inderdaad, die spawns van Cliffhanger zuigen echt zwaar! Ik had al een vermoeden dat de map kut zou zijn en inderdaad, ik had gelijk. Zo moeilijk is het toch niet om een fatsoenlijke map te maken.
Die Forge maps moeten ze ook afschaffen vind ik. Op de maps van Bungie speelt het allemaal veel soepeler. Op Asylum blijf je bij je basis spawnen, ook al staat de tegenstander er ook, met Pinnacle spawn je continu in het midden of in het zicht van de tegenstander en ik begin niet eens over Cliffhanger. Alleen The Cage is nog wel redelijk qua spawns en lay-out, de enige keren dat je daar lelijk begint is daar bij de lift. De Bungie maps, zoals een Countdown/Powerhouse/Sword Base etc. steken veel degelijker in elkaar. Het is een leuk idee om de community op deze manier te betrekken bij het spel maar het komt ontzettend goedkoop over als je steeds van die waardeloze maps erbij krijgt, maak dan een aparte Forge Playlist, dan kan ik het mooi bij de normale levels houden
Enig nadeel van de Bungie Maps om twee voorbeelden te noemen is het beide campen van de lift bij zowel Powerhouse als Sword Base.
Ik vind the Cage juist de kutste respawns hebben. Toen de map nog in multi team was, respawnde het groene team altijd bij die plasma launcher. Dat is niet cool, vooral niet als het SWAT is en mensen gaan daar spawncampen..
Cliffhanger is echt een hele slechte map naar mijn mening. Atom is wel oké, net als The Cage. Maar de spawns op sommige maps zijn soms echt om te huilen.
Team Mates waren weer om te huilen. Zowel aan onze kant als die van hun. Die van hun hadden -15 en wij hadden -20