Pro Evolution Soccer 2011 [Deel 6]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Tyrant, 13 okt 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Ik zeg toch El Hamdaoui. Kost misschien rond de 2M maar voor zijn stats zeker goedkoop. (o.a. finishing 87)

2. Rplay

Rplay Member

Leuk Bevonden:
    0
    Zit nou heel erg te twijfelen, raden jullie mij PES of FIFA aan?

3. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Naar aanvallers lopen is natuurlijk best gevaarlijk aangezien je dan makkelijk kan worden omspeeld.. Eigenlijk zou deze situatie zich alleen kunnen voordoen op je eigen helft ong. 20 m van je doel. Dan laat ik hem lekker komen en ga ik er niet heen :p.

4. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Toivonen moet je kopen die is echt goed. Scoort bij mij 10 keer uit 10 goals. Ik heb daarnaast El Hamdouie die heeft 9 goals uit 10 wedstrijden. Zij zijn echt super als spitsen duo. Verder Douglas van twente is goed en goedkoop. Nurimi en Belhanda zijn goedkope en goede middenvelders. Succes ermee!

5. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Speel eerst de beide demo's en vraag jezelf af wat je in een voetbalgame zoekt.
    Veel extra's, licenties etc. -> FIFA.
    Een iets betere en diepere gameplay -> PES

Maar dit is mijn mening. Andere mensen kunnen de gameplay van FIFA wellicht wat meer waarderen. Ik vind die van PES wat beter; FIFA voelt voor mij helaas meer als deel 10.5 aan. Daarnaast zijn er veel klachten over de online mogelijkheden, terwijl Konami de boel daar wel aardig op orde heeft (is mijn ervaring!).
    PES heeft zo ook zijn foutjes en oneffenheden hoor. Het schakelen tussen spelers gaat soms wat stroef en het is hier en daar wat houterig. Zo willen de spelers bijvoorbeeld de bal wel eens aannemen in plaats van direct te passen, waardoor je in de problemen komt of waardoor je aanval vertraging oploopt. Ik heb bij PES het idee dat er een zeer solide en leuke basis is gelegd voor de komende delen in ieder geval. PES heeft sprongen gemaakt, bij FIFA vind ik dat iets minder het geval.
    Maar nogmaals: de meningen hierover lopen erg uiteen (zie ook de reviewscores). Speel dus sowieso beide demo’s en beslis dan.

6. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Dat vraag je in een PES topic.. Speel beide demo eens twintig keer, lees wat reviews, bekijk wat footage en maak dan je keuze!

7. Shin David

Shin David Ajax Amsterdam

Leuk Bevonden:
    0
    Vandaag weer eens MLO gespeeld. 5 gewonnen, 6(!) gelijk en 2 verloren. Echt teveel gelijke spelen. Zitten gewoon te vaak wedstrijden bij waarvan ik al weet dat het een 0-0tje gaat worden. Andere wedstrijden scoor ik dan weer ineens 5 goals. Tamelijk wisselvallig allemaal.

Zoek nu weer een goeie nummer 10. Ga waarschijnlijk voor VdVaart, heeft alles wat ik zoek. Geniaal in de korte combinatie, goeie techniek, prima schot. Maak altijd het spel dus heb die drie eigenschappen echt nodig. Ook nog naar Basturk gezocht, maar het is dus echt zo dat hij jou alleen kan vinden want ik heb vanalles geprobeerd(nationaliteit, geavanceerd zoeken, op 'Bas' gezocht) maar kon hem echt niet vinden. :lol:

Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  8. Rplay

Rplay Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb beide demo's gespeeld en vind PES toch beter bij me passen! Dank jullie wel! \o/

9. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Haha waarschijnlijk is hij sinds laatste DLC eruit gehaald ofzo.. Hij speelt nu namelijk bij Stuttgart en dat team zit niet meer in PES. Dus ik heb een ware collector's item in m'n team :D.

10. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Wtf 8) Halen ze er gewoon spelers uit?

11. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.612
    Ja, probeer maar eens Diego of Raul te kopen nu!

12. theraaf

theraaf Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    is de trotse eigenaar van raul:p wel jammer dat ze het gezicht ook veranderd is, dacht eersst dat dat door me of kwam :F:

13. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik heb trouwens wel het idee dat tackles minder vaak bestraft worden door de scheids dan bij Fifa :D

14. Marco82

Marco82 Active Member

Leuk Bevonden:
    8
    Ik ben vooral bij dat die scheidsrechter niet meer zo pietluttig is als in de demo. Het leek wel korfbal. Elke keer als je naar een tegenstander wees kreeg je een vrije trap tegen en als je 'm aanraakte ontving je nog een prent ook, maar nooit een rode want die was-ie vergeten... :cool:
    Nee, de scheidsrechter is gelukkig ten opzichte van de demo aardig vooruitgegaan, al heeft-ie regelmatig nog een vreemde beslissing. Als je een snoekduik doet en je eindigt op de benen/voeten van je tegenstander, dan krijg je gewoon een vrije trap tegen. Het zal je gebeuren als je in de 94ste minuut de bal met de kop het doel in duikt, maar toch een vrije trap tegen krijgt omdat je met je hoofd het tere beentje van de verdediger raakt.

15. afca_4ever

afca_4ever Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Heb ik weer ben ik een toernooi aan het spelen.Eerste wedstrijd 2-0 gewonnen tweede wedstrijd 1-1 gelijk en in mijn derde wedstrijd stond ik met 1-0 voor tegen een divisie 3 speler(ben zelf divisie5) en dat treedt er een dnsfout op waardoor mn internet eruit vliegt.Ongelofelijk kut weg toernooi weg volgende ronde baal als een stekker:{

16. Daz

Daz

Leuk Bevonden:
    2.258
    Zul je altijd wel een keer tegenkomen, erg vervelend inderdaad..

17. Shin David

Leuk Bevonden:
    0
    Had vanmiddag nog dat ik de bal keihard in de kruising schoot maar ondertussen onderuit werd gehaald. En dan telt de goal niet en moet je een penalty nemen.. 8) Gelukkig ging ie erin.

Wat Donwesje zegt is overigens wel waar. Als de bal weg is bij de tegenstander dan kan je hem vaak gewoon genadeloos onderuit trappen zonder dat de scheids ervoor fluit. Al vaak gedaan. Best wel slecht eigenlijk. :+

18. MennoO

MennoO Active Member

Leuk Bevonden:
    14
    Ja dat is wel balen alleen je hebt ongeveer 99% kans dat je alle 3 de wedstrijden moet winnen en dan gaat het nog op doelsaldo om daadwerkelijk bij de laatste 16 te komen. Met een 2-0, 1-1 en 1-0 kom je niet door omdat je dan ook nog eens een laag doelsaldo hebt.

19. fifaforthewin

fifaforthewin Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Damn ... zo irritant he die mensen die steeds je spelers van achteren neerhalen en vervolgens slechts geel krijgen. Hebben ze bij pes nooit gehoord dat van achteren neerhalen direct rood is ofzo?

Ben je net bezig een mooie aanval in te zetten of een counter te plaatsen word je weer van achteren neergehaald=(

20. Donwesje

Donwesje Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Schieten is wel veel realistischer in PES dan in Fifa :D

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina