[PC] World of Warcraft [Deel 15]

Discussie in 'Games' gestart door Tco, 18 dec 2006.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Niks is makkelijker geworden of heb je LK HC25 al neer? ;)
     
  2. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ik zeg toch ook niet alles. ;)

    Veel dingen wel en het was al bekend dat ICC nog steeds ''de raid'' van wow zou blijven. ;)
     
  3. Legacy

    Legacy Dodelijk

    Berichten:
    568
    Leuk Bevonden:
    0
    Instance servers zijn dus down en ik kan dus niet inloggen op mijn char. :'-(
     
  4. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    MT was ook al verlengd. Ik kan kennelijk wel inloggen en ben nog ff met levelen bezig geweest. ;)

    WTF: Der is gewoon in eens bijna 2 Gig aan wow shit van mijn computer verdwenen. 8)
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  5. mattiejj

    mattiejj Registered Muser

    Berichten:
    2.371
    Leuk Bevonden:
    15
    Heb hetzelfde.. ook liep ik net met mijn hunter door een verlaten orgrimmar.. zelfs de bankers en auctioneers waren verdwenen.8)
     
  6. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Dat had ik de afgelopen dagen elke dag in Dalaran.

    Ze zijn nog steeds met onderhoud bezig, maar we kunnen wel spelen. Updates zijn wel onderweg.

    Ik ben al blij zat dat Blizzard er nu echt bovenop zit gezien het nieuws in het inlogscherm.
     
  7. FallingDarkness

    FallingDarkness Active Member

    Berichten:
    270
    Leuk Bevonden:
    0
    vergeleken met vanilla? echt niet
     
  8. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Net met mijn priest de HH boss gekilled en 2e mount binnen \o/

    Nu alleen nog met mijn Shaman/Hunter de boss killen, en ze zijn allen voorzien van de mount :cool:
     
  9. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Is het erg als ik zeg dat ik jouw geluk haat. :+

    Ik vraag nu natuurlijk om een reactie van Pim. :+
     
  10. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Hahahaha :lol: Ik had die reactie enigzins kunnen verwachten :D
     
  11. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Niet leuk. :+

    Nu weer andere problemen met WoW. Log ik in, krijg je in eens dat realmscherm. Klik je dat weg, zie je geen van je chars en je kan ook niet enter world of die andere options aanklikken.

    Ik vind het nogal nonchalant van Blizzard dat ze te makkelijk die nieuwe patch online hebben gegooid.
     
  12. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Dude, serieus..ik ga hier niet eens meer op in.


    Also: bijna alle realms down, en wie is weer de lul? Ja hoor, Argent Dawn. Leuk zo als je net op je nieuwe main zit en er een stuk of 70 kiddies heel Org vol spammen.

    Edit: Same in SW dus.
     
  13. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Het is toch gewoon patch day?
     
  14. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Ja ok, maar het is toch van de zotte dat je er een week op moet wachten als er zoveel problemen zijn? ;)

    @ Deoxis: Doe dat lekker. Ik constateer alleen maar problemen. Problemen over iets waar mensen voor betalen. Een week wachten staat aan 3,00 per member per week. Het is misschien nog maar een week, maar vind het wel zaak dat als er problemen zijn die ook direct opgelost worden.

    Je moet gewoon niet iets online gooien als het nog niet af of compleet is. Dat is mijn hele punt ook. :x
     
  15. Brocade

    Brocade Active Member

    Berichten:
    1.072
    Leuk Bevonden:
    38
    Ga er maar gewoon vanuit dat dit totdat cata uitkomt elke woensdag grotendeels het geval is. Dus deel je woensdag maar wat anders in de komende tijd totdat cata uitkomt, daarna ben je dit wel weer vergeten :+
     
  16. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Thanx voor de tip! ;):+
     
  17. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Enige probleem dat ik nog heb is dat niet alle items geladen kunnen worden. SOms staat er retrieving information en daar blijft het dan ook bij. Zie dus geen stats.
     
  18. Yellow 13

    Yellow 13 Well-Known Member

    Berichten:
    26.229
    Leuk Bevonden:
    4.755
    Even wat add ons uitzetten.

    Heb je add ons als egdp of hoe die maar heet, dan moet je die ff uitzetten. Zo zou die weer de informatie moeten laden. ;)
     
  19. Deoxis

    Deoxis Coloris

    Berichten:
    1.441
    Leuk Bevonden:
    0
    Heb je er niet aan gedacht dat zelfs als je een patch ongeveer een maand lang in de PTR hebt zitten, dat er dan nog steeds bugs kunnen voorkomen als het eenmaal live gaat?

    Neem het volgende eventjes in beschouwing:

    - Server strain
    - Addons
    - Corrupted LUA's
    - Een lang-niet-geclearede WTF folder
    - Daadwerkelijk verschil tussen een live server en een beta server (eg, meer data die er door moet)
    - Live hotfixes, vanwege alle whine op de forums over bugs etc, die dan vervolgens weer andere bugs kunnen veroorzaken

    'Zomaar' een probleem oplossen is bij lange na niet zo makkelijk als het klinkt.
    Ik heb drie weken stage gelopen bij Arenanet; kort gezegd om de skill balances in PvE en PvP te verbeteren. En je hebt geen flauw benul hoeveel er bij komt te kijken om daadwerkelijk nieuwe content te releasen.

    Je mag er voor betalen, maar je hebt wel mooi die overeenkomst met Blizzard geaccepteerd in het log-in scherm. Niet zo zeuren dan.

    PS: Dit is bij lange na niet om je aan te vallen of iets dergelijks. Maar ik wordt nogal kots beu van al dat gezeur over server en content problemen terwijl de meeste mensen geen flauw benul hebben wat er allemaal bij komt te kijken.
    Een simpele hotfix is meestal ook iets waar sommige werknemers een volle dag mee bezig zijn om deze weer proberen foutloos te coderen/implementeren.
     
    Laatst bewerkt: 20 okt 2010
  20. GForce

    GForce Danica Patrick

    Berichten:
    14.778
    Leuk Bevonden:
    14
    Heb nu totaal geen addons op mijn laptop staan dus dat zal het niet zijn ;)

    @Deoxis: wat is arenanet precies?
     
Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina