de mensen die Hangover niks vonden, welke komedie was dan wel leuk? net I Hope They Serve Beer in Hell (2009) gekeken. Soms heb ik wel is zin in zo'n kansloze slechte komedie. Dus dit werd hem vandaag. De film is gebaseerd op een boek en schijnt een waargebeurd verhaal te zijn. Beetje standaard ding, vrijgezellenfeest, stripclub, dronken, gevangenis etc. De helft van de film zat vol met beetje anti-vrouwen humor en slap gelul. En eigenlijk was het ook helemaal niet grappig, viel niks te lachen. Alleen de scene dat ie moest schijten was vet (nouja, supergoor ) Aan de ene kant had deze film best potentie, maar er is veel te weinig mee gedaan en nu issi gewoon wel kut eigenlijk. Geen aanrader
Net weer even Lord of War gekeken, blijft altijd wel leuk. Niet zo bijzonder. Cage op zn best, al is dat niet echt een compliment. Goed vermaak. 7
Vond Superbad echt vele malen beter dan The Hangover. Vond The Hangover wel leuk, maar ik was te hyped door vrienden, dus viel wel beetje tegen. Ik kan me in het lijstje van Ferron wel vinden, alleen vergeet ie The big lebowski .
Anchorman (alle films met Ferrel eigenlijk) Wedding Crashers Forgetting Sarah Marshall Me, Myself & Irene Office Space There's Something About Mary Kan zo wel even doorgaan.
Who cares. Sommige mensen op dit forum zijn helemaal wild Tropic Thunder terwijl dat pas een kutfilm was. Het ligt gewoon aan de soort humor die je leuk vindt.
Vind alle humor leuk. Van airplane! to a Serious man. Ging er meer om dat Hangover van verre de beste komedie is.
- Roadtrip - Ace Ventura - Liar Liar - Grown Ups - The Waterboy - Happy Gilmore - Superbad - American Pie (deel 1) - How High - Friday - Rush Hour 1 en 2 - Zoolander - Deuce bigalow - Snatch - Lock Stock Oa, dus.
Het is niet dat ik The Hangover niks vind, maar bijzonder vind ik de film ook niet. Ik begrijp niet dat de film zo ontzettend positief is ontvangen. Ik vind het de film 'OK', niet slecht of matig, maar ook niet echt goed of bijzonder. Ik ben niet echt groot fan van komedies, maar bijvoorbeeld Tropic Thunder en Zombieland vind ik echt heel leuke films.
The Hangover was wel aardig, maar ook niet overdreven speciaal. Ik vind vooral Hot Fuzz, Shaun Of The Dead, Snatch, Lock Stock & Two Smoking Barrels en jawel Tropic Thunder echt geniaal. Die blijven gewoon echt geniaal, hoe vaak ik ze ook zie. Ik heb dan weer helemaal niks met mensen zoals Ferrel en Carrey. Seth Rogen vind ik ook totaal niet grappig.
Ik vind Snatch en Lock Stock nou niet echt in het komedie genre thuishoren ik vond de Hangover wel erg leuk, denk wel 1 van de betere komedies van de afgelopen paar jaar. Al is hij wel flink gehyped. Goede komedies zijn best schaars. Kijk maar naar de films die hierboven genoemd zijn.
Hahaha het was laat jonguhhh (vraagt zich af waarom ie nog steeds geen tekenen van een kater vertoond... )