Zit ik thuis met dure 5.1 headsets, dolby headphones decoders....... Zijn er gewoon fokking gasten die een "nieuwe"... techniek hebben ontwikkeld 3D60 die zooooowww fokking goed werkt op gewone stereo-headsets dat je er gewoon Geyl van word :twisted: Het is die gast van The Orb, die wat aan het experimenteren is geweest in de studio,de techniek is verbazend, en (enkel) voor headphones hock: Check zelf effe het voorbeeld op zijn site (wel met een headset!!) en stel je eens voor dat Epic of Respwan deze techniek gaat gebruiken in zijn nieuwe game. hier wat nl info over 3D60 radio1
ik heb nu een zeer mooie nieuwe TV gekocht en alsnog zelfde probleem, GEEN geluid via een scart adapter of wat dan ook... koptelefoon jack zou ook werken zeggen mensen maar doet ook niet, en werd me wel verteld dat deze Audio Out had. Het gaat om een Samsung LE37C550 grote verschil tussen een 23inch en deze ben super tevreden maar zou heel graag willen dat ik mijn speakers op de TV kan aansluiten omdat ik 3 dingen gebruik PC,360 en PS3. Het gaat om de speakers van Logitech Z-2300 2.1. Hopelijk is dr iemand hier die weet wat ik moet doen want ben dr wel erg flauw van.
samsung le37C550 heeft koptelefoon uit en een optical (digitaal geluid) out. Dus als je koptelefoon niet werkt heb je alleen je optical out nog. maar geloof niet dat het setje van logitech deze ingang heeft.
zodra je t geluid via de tv laat lopen, verdwijnt de surround. Sluit je apparatuur direkt aan op je logitech (Optisch) en gebruik een optical switch van 10 euro
Wat ik ook overal lees, dat je met deze kabel: http://www.tmoespot.eu/index.php?it...on=article&group_id=10000174&aid=4033&lang=NL gwoon geluid kan krijge, maar ze horen togh rood/wit te zijn? Het werkt wel als ik component kabels gebruik van ps3 en 360 dan krijg ik gwoon geluid maar ik ga echt niet elke x bukken om die kabels te verwisselen...
Momenteel ben ik op zoek naar een mooi 5.1 setje voor mijn kamer. Nu zou ik die graag willen gebruiken voor mijn Playstation 3 (films, én games) maar ook als het kan voor mijn Xbox 360. Nu zoek ik niet al te grote boxen aangezien ik daar de ruimte niet voor heb, maar graag zou ik niet té kleine rot dingen worden, en wel een beetje goed geluid hebben. Nu is mijn budget niet héél groot, ik zou het liefst rond de 300 euro zitten. Ik wil er overigens GEEN Blu-Ray speler in. Plaatje, ter verduidelijking hoe mijn setup er uit ziet. Iemand suggesties wat te kopen / wat slim is? Wat voor kastje heb jij? Ziet er zéér vet uit
Logitech Z5500 is echt perfect setje voor jouw. Digital in ook en goede geluidskwaliteit met sterke subwoofer. ook op dit forum hebben heel veel mensen dat setje i.c.m. xbox of ps3.
Thanks, ik denk dat die het worden (veel positiefs gelezen) Hoelang zijn de kabels van de boxen eigenlijk? En zijn er nog (Goedkope) standaards voor deze boxen om ze aan vast te monteren? Aangezien ik een gips muur heb, weet ik niet of ik er wel 2 kan ophangen.
je hebt gelijk en het is ook helemaal geen surround. sorry. Sinex: het is wel erg vreemd dat je koptelefoonuitgang geen geluid geeft. Heb je al s geprobeerd om n koptelefoon aan te sluiten? Als die t namelijk wèl doet, dan is t misschien n instelling op je logitech die niet goed staat. Komt er geen geluid uit de koptelefoonuitgang, dan moet je s kijken of je m niet per ongeluk op mute hebt staan. Let op: op mijn Panasonic moet ik t volume van de koptelefoon via instellingen-audio doen! Het harder zetten van de tv heeft bij mij geen enkele zin dus! Lees ff je gebruiksaanwijzing of kijk ff in t menu
Ook ik ben op zoek naar een leuke home cinema set en kwam deze op het oog Pioneer BCS-FS707 Helaas kan ik er nog niet veel over vinden, wel in de winkel zien staan en wat me opviel is dat de boxen van hout zijn gemaakt en dus niet plastic !! Ik weet niet of iemand anders deze set al heeft of een review ofzo,
Kan ik met zo'n scart adapter, als ik die op out set, het geluid door alleen mijn speakers laten gaan? Dus dat ik rood wit verbindt met mijn versterker en dan ook geen geluid meer hoor uit mijn tv zelf.
Zie pagina 3 van deze PDF voor mijn connectors. Maakt het uit wat voor xbox ik heb? Ik heb er een met 60 gig en met HDMI. Hij staat ook aangesloten met de HDMI, en ik wil dus het geluid terug krijgen via de scart adapter die dan op out staat.
als dat niet lukt dan kan t zeker met de koptelefoonuitgang. Zo'n verloopkabeltje kost ook niet veel.
Die heb ik al, namelijk voor mijn ipod, laptop etc. Maar ben bang dat daar te veel kwaliteit mee verlies. Ga het vanavond wel even proberen Heb ook zo'n scart adapter besteld. Die komt binnen 3 dagen binnen denk ik en dan zal ik het gelijk vertellen hoe dat verlopen is.
Thanks ik zal eens uitproberen. edit: vaag hij doet het nu wel had eerst koptelefoon dr in deed het, en toen me speakers en die deden het opeens ook