[XOne] Fable 3

Discussie in 'Games' gestart door Juunanagou, 30 jun 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    http://g4tv.com/videos/49358/Fable-III-Special-Combat/

Dit combat video is wel nice, je ziet soms echt mega veel enemies om je heen staan.

2. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Echt insane veel vijanden soms inderdaad he, dan kun je de game ook gewoon niet te moeilijk maken. Maar ik merk het in Fable II nu ook, echt heel makkelijk en je kunt gewoon niet game over gaan, toch heb ik genoeg plezier met de game, dus het zal de pret niet drukken denk ik.

Toen ik Fable II een tijdje geleden ging spelen nadat ik Oblivion en Fallout 3 uit had, begon ik het gelijk te vergelijken met die games,maar dat is niet eerlijk. Daardoor viel voor mij toen Fable II echt tegen en legde ik de game weg, laatst weer begonnen ermee en toen niet aan de andere RPGs gedacht en toen begon ik de toffe dingen uit de game te waarderen. Nu bezig met mijn tweede playthrough.

3. Grievous NL

Grievous NL Active Member

Leuk Bevonden:
    7
    weet dat je hem bij deze winkel krijgt
    http://www.dimensionplus.nl/bestellen/Xbox-360/Fable-3/781749
    heb zelf het spel gekocht bij xboxhome voor 49 incl verzend kosten weet niet of ik daar de villagemaker bij krijg maar ik ga er geen 10 euro extra voor betalen

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Ik ben nog aan het twijfelen tussen Fable 3 of Fallout: New Vegas. Ik denk dat ik toch voor Fable 3 ga want de sfeer en nieuwe mogelijkheden in dit spel spreken me nu erg aan. :)

5. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Fallout en Fable zijn hele andere spellen

Bij Fallout is de wereld kapot gemaakt
    Bij Fable 3 kan je een koning zijn :9

6. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik weet het, heb Fallout 3 bijna op 100% uitgespeeld inclusief DLC en ik heb ook wat tijd in Fable 2 gestoken. Maar Fallout 3 was toen 'nieuw' voor mij en ik denk dat ik daardoor een hele andere ervaring kreeg en ik weet niet of ik die weer kan verwachten in New Vegas. De veranderingen van Fable 3 ten opzichte van Fable 2 vind ik dan juist wel interessant.

7. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556
    Er komt haast geen hond meer in de Fable 2 trhead, dus gewoon even hier. Ik speel dus nu Fable 2. Ben getrouwd en heb een kindje. Afgezien van wat expressions nu en dan, hoef ik niet veel te doen om mijn familie blij te maken? Het huishoudengeld budget staat op 1000, dus lijkt me niet dat de vrouw mag klagen ;)

8. Kirimo

Kirimo rpg'er

Leuk Bevonden:
    0
    Zou je Fable 2 ook kunnen uitspelen zonder dat gedoe met trouwen en kindje krijgen? Of is dat een vereiste om de game te kunnen uitspelen?

9. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Kan ook zonder.

10. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.766
    Hallo. Ik ga de nieuwe stervoetballers van Albion produceren. Ik noem ze consequent allemaal Paolo Malini. 1, 2 en 3 tot en met 22. :+

Zonde toch? Is een heel stuk leuker hoor en komt in eigenlijks geen enkele game serie voor. ;)

11. Le Lastpak

Le Lastpak (◕‿◕✿)

Leuk Bevonden:
    798
    Jammer dat het kleine kut koters blijven. Je kan er helemaal niks mee.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    F3 voetbal? :+

13. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Echt? Das kut...want ik las op gamefaqs en andere fora dat je kind wel degelijk kan opgroeien. Bedoel jij peuter of dat ie gewoon een baby blijft?

14. Badstreak

Badstreak Veteran

Leuk Bevonden:
    6
    Je kind groeit één keer 7(?) jaar.

15. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Toch wel lachen opzich, het had ook een baby kunnen blijven. Misschien dat het in Fable 3 echt kan opgroeien tot volwassene? Dat zou fucking bruut zijn. Ik zag trouwens in een Fable 3 video dat de speler een kind (zijn kind?) oppakt en omhoog gooit en weer opvangt, zijn grappige dingen, kan dit ook in Fable 2?

16. Nukem 007

Leuk Bevonden:
    453
    Ik weet het niet, het lukte me nooit een kind te krijgen (zal wel een bug zijn). :p

17. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Dacht dat je ook een boek moest lezen om kindjes te kunnen maken, misschien daarom.

Hoe is de DLC van Fable 2 trouwens. Ik moet nog 1200 punten uitgeven om 800 points via MS terug te krijgen en zat te denken om de DLC van Fable 2 te downloaden omdat arcade games me geen reet boeien en ik toch wel gebruik wil maken van die actie. Maar dan eigenlijk alleen die Knothole Island omdat die me wel aanspreekt. Beetje tof of moet je alleen maar tegen zwarte vliegende stenen vechten. :+

18. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    DLC van Fable II heb ik als vreselijk en kort ervaren. Vond vooral KI nogal Fable onwaardig. ;)

19. Juunanagou

Juunanagou Live streamer XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    1.066
    Ik vond de DLC van Fable 2 best wel tof, vooral Knothole Island was een leuke toevoeging. Vooral omdat je het zelfde eiland in 3 verschillende vormen kan zien en ook zelf kan aanpassen. Ook die andere met die Snowglobe was wel nice om door te spelen, vooral de Arena die je op het eind krijgt. Alleen jammer dat er geen epic eindbaas in zat. :+

20. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.766
    Die zit sowieso niet in die game. :+

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina