[XOne] Rock Band 3

Discussie in 'Games' gestart door Nugget Leg, 9 mrt 2010.

1. Ferry34

Ferry34 games/gadgets addict

Leuk Bevonden:
    66
    zocht me gek naar een pre-order van die squier gitaar, lees ik ergens dat deze pas rond februari te krijgen is!

2. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Wtf maar 1 van de 5 nummers die ik opnoemde. :+ Naja, veel van die nummers ken ik niet, dus dat is ook wel leuk.

3. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    2 packs dus.

4. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Nog beter. :+

5. RRroger

RRroger Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    klik
    Is dit de gitaar die je bedoeld. Heb trouwens wat eerder is gezegd ook gehoord dat je met je gewone gitaar het spel zou kunnen spelen en dat je deze dmv een kastje uit moet sluiten.
    Ik geloof dat ik het filmpje op xboxonly.nl heb gezien.

6. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Trouwens, voor als je dit niet wist, de Squier kun je alleen in pro mode gebruiken, dus je kan er alleen de songs mee spelen die pro mode hebben.
    Met de (goedkopere) Mustang kun je wel gewone songs spelen, deze is nog wel steeds van plastic maar je kunt er wel pro mode op leren omdat er knoppen opzitten die elk een fret voorstellen.

7. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Nog een week :D:D

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Dus je kunt echt leren keyboard te spelen via deze game? Een tijdje terug op een Macbook had ik een programmaatje en speelde ik allemaal coole deuntjes, uiteraard via het toetsenbord van de laptop zelf, dus dat is nooit echt keyboard spelen.

Toen ik echter een keyboard van mijn vader leende kwam ik erachter dat dit echt volledig andere koek is en het niet zo lekker ging. Zou deze game kunnen helpen daarmee?

9. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66

Neen dat is hem niet! Dit is de Fender van Madcatz. Als je goed kijkt dan zie je wel 6 snaren zitten, maar die houden meteen op bij de brug (dat heet toch zo?). Op de hals zitten alleen veel knopjes. Is ook een stuk goedkoper (ongeveer 150-200 euro incl game).

Ik bedoel de echte Fender Squier Stratocaster en dat is deze
    http://www.google.nl/imgres?imgurl=...Km5BQ&esq=1&page=1&ndsp=35&ved=1t:429,r:2,s:0

http://www.easyeartraining.com/2010/06/17/play-rock-band-3-with-a-real-fender-guitar/
    Ik durf naar de prijs niet eens te gissen.

Ah, dat wist ik niet. Maar ik gebruik gewoon mn heerlijke Beatles gitaar om songs te spelen die ik niet in pro wil spelen. ;)

Laatst bewerkt: 23 okt 2010
  10. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    Nou mensen, deze week is het dan toch eindelijk zover! _O_

11. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Whoey! Lekker keyboarden. :D En The Doors spelen. Mjum.

12. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    daarna wachten tot januari/februari op de Fender :mad:

13. KeaveXL

KeaveXL Feelin' Funky

Leuk Bevonden:
    0
    Pff het wachten is inderdaad vervelend ^_^ Wie vind die game weer is eerder :p Vorig jaar had ik The Beatles: Rock Band een hele week eerder omdat de Mediamarkt in Alkmaar suf was :)

14. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Werken de Guitar Hero/Band Hero drums weer gewoon in RB3?

15. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    http://www.rockband.com/forums/showthread.php?p=4119212#post4119212

Dus, Imagine van John Lennon komt ook naar Rock Band. Ik ben over t algemeen niet zo'n Lennon fan, maar misschien zitten er wel wat leuke nummers tussen. Sowieso verwacht ik wel leuke piano tracks. :)

16. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Nice! Niet al te grote fan van Lennon's solowerk, dus ik zie wel wat ik koop.

Heb echt zin in vrijdag :D

@Xbox Freak
    Jup werkt gewoon. :)

Laatst bewerkt: 25 okt 2010
  17. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Whua vrijdag alweer he. :+ Moet ff snel Fallout uitspelen. xD

18. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Tegen de tijd dat je de Keyboard eigenlijk 'goed' kan, is het alweer januari/februari :). Dit is echt een game waar je 2 jaar over doet om helemaal onder controle te krijgen, als het al niet langer is.

19. Nugget Leg

Nugget Leg Goedendag!

Leuk Bevonden:
    0
    Er zijn trouwens aardig wat liedjes uit Rock Band 2 die niet exporten naar Rock Band 3.

AC/DC - Let There Be Rock
    Journey - Any Way You Want It
    Metallica - Battery
    RHCP - Give It Away
    Soundgarden - Spoonman
    en alle liedjes van HMX bands.

En er gaat een gerucht dat de exports van RHCP en Soundgarden uit RB1 ook niet in RB3 te spelen zijn...

EDIT:

The game has been out for only a short time, and we know have details on what songs are missing from the 1.93 GB Rock Band 2 export. For the $9.99 export fee, we get all the songs EXCEPT:

AC/DC – Let There Be Rock
    Journey – Any Way You Want It
    Metallica – Battery
    Red Hot Chili Peppers – Give It Away
    Soundgarden – Spoonman
    Also currently missing in the export are the nine songs from Harmonix bands. Do not fear! I talked with someone at Harmonix and these songs will be coming in the future as part of a FREE DLC pack.

Laatst bewerkt: 26 okt 2010
  20. Ferry34

Leuk Bevonden:
    66
    Ben zelf ook minder onder de indruk van John Lennon. Vind Paul McCartney veel en veel beter.

Jammer dat Spoonman niet meegenomen kan worden. Werkelijk fantastisch nummer!

Ikzelf heb destijd RB1 van iemand hier mogen lenen zodat ik deze songs kon exporteren voor 500 pnts. Heb zelf de dvd dus niet. Dat zal wel n probleem worden zeker?

Deel Deze Pagina