Formule 1 2010 [Deel 3]

Discussie in 'Algemeen' gestart door Willem, 23 sep 2010.

1. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    Je mag nu ook maar 8 motoren per seizoen gebruiken, alleen is het zo goed als onmogelijk om ze kapot te krijgen;)

2. Obelysc

Obelysc Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Maar ze verliezen wel vermogen. :)

3. Jorrit010

Jorrit010 Ech wel!

Leuk Bevonden:
    1
    Als iemand nog geïnteresseerd is in het spel, voor 40 eur mag je em overnemen. Als nieuw :+

4. Hoosie

Hoosie The Race is ON!

Leuk Bevonden:
    1.295
    klopt, maar als je een beetje verstandig er mee om gaat, dat wil zeggen 2 motoren gebruiken voor de trainingen en de rest voor kwalificaties en races, dan zul je er bijna niets van merken;)

5. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    kwam vandaag pas achter de flashback knop 8)
    podium ceremonie mag van mij idd ook wel, hoort er toch ook bij. En prijzenkast ofzo :)

ik heb het spel nu 2 dagen, ben lekker aan het racen op easy met alles aan en het bevalt me prima. R&D bij practice is wel erg simpel, meestal skip ik de hele practice. Heb 2x op pole gestaan, toen reed ik echt 2,5 seconde sneller dan de nummer 2 :confused: Meestal rij ik ook maar 2 rondjes in de Qualification.
    Verder vallen de bugs (op mijn niveau?) wel mee. 1x 24sec in de pit stilgestaan, volgens mij een keer iemand die helemaal geen stop had gemaakt. Heb zelf ook wel is op een circuit geen stop hoeven maken. Rondetijden in de 1e ronde van de tegenstanders kloppen voor geen meter. Maar verder valt het allemaal wel mee :thumbs:

6. ColdzeroNL

ColdzeroNL Thrustmast TX Leather Edition

Leuk Bevonden:
    1.151
    Ik race bij HRT en ben daar tweede coureur maar heb nog geen enkele R&D moeten doen, ben nu bij de 3e race. Komt dat dan nog of zie ik een menutje over het hoofd? Bij mijn scherm bij de practice staat wel R&D maar daar kan ik niks aanklikken. Doe ik iets verkeerd?

7. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Eerste R&D test krijg je volgens mij tijdens de 4 of 5 race.

8. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.776
    Ik weet nog steeds niet precies hoe ik die achievement moet halen of de tijd van die test kan bekijken die gebroken moet worden.

9. jeffrey1k

jeffrey1k NOIZE NL

Leuk Bevonden:
    0

Welke is dat precies?

10. Sobraine

Sobraine F1 2010!! Need more?

Leuk Bevonden:
    0
    Conclusie: Het ziet er fantastisch uit maar het is nog lang niet af!!!

Waarom?

-Teveel bugs (Word opgelost maar toch.)
    -Geen podium.
    -Geen engine failure.
    -Schade en 'bots' model niet af.
    -Verschil tussen nat en droogtijden is minimaal.
    -Geen podium.
    -Vragen van de pers gaan na 3 keer ook beetje vervelen.

Ik moet wel zeggen, toen F1 '06 uitkwam voor ps2 zei ik al tegen vrienden, bekenden en anderen "er moet iets inkomen van een actieve carriere en contact met de pers". Mijn hart maakte dan ook een sprong van vreugde toen ik hoorde dat het erin zat. Echter vind ik,,,, Er mist te veel voor een leuke F1 ervaring. Had dan het 'contact' met de pers eruit gelaten en had een SC toegevoegd, een actie vlag-systeem, podiumceremonie en een prijzenkast. De game is online wel erg verslavend maar offline ben ik persoonlijk nu ik halverwege mijn 2 seizoen van de 5 zit, na 3 á 4 keer écht wel klaar. Laat dat een keer in Mei zijn, dan moet ik nog erg lang wachten.

Hopen dat bugs snel worden opgelost, dat verhoogd de funfactor nog een beetje.

11. Tim

Tim Active Member

Leuk Bevonden:
    1.944
    Als je in de box bent ga je naar je Engineer en dan klik je op R&D. Dan kun je gewoon de tijd zien die je moet behalen en de R&D test bevestigen. Dit moet je in alle 3 practice sessions doen. Van de eerste 2 sessions kun je de tijd dus niet skippen omdat je anders rechtstreeks naar de qualifiying gaat. Gewoon tijd op 30x zetten en het is zo voorbij

12. Gallardo

Gallardo De vrolijke strijder

Leuk Bevonden:
    0
    Wat ik altijd vooral mis in F1 games zijn zij klasses als de GP2 en dergelijke.. Dat zou het toch een stuk aantrekkelijker maken om te kopen.

13. petit1985

petit1985 Active Member

Leuk Bevonden:
    2
    Dat vind ik ook ontzettend jammer. Als ze dan ook echt een carriere pad op zetten, dit dan ook echt laten beginnen in de formule-ford. Het lijkt mij wel mogelijk om toch een klasse of 4 (open-wheel racing) in een spel te verwerken, en dit ook nog qua gedrag te kunnen kopieren.

Het hoeft geen major game te zijn waar je begint in de karts, dan doorstoot naar formule ford en verder, want hier komen te veel aspecten bij kijken, en zal er altijd een race klasse niet lekker racen.

Wat ik graag zou zien in F1 2011:
    - Meer verschil tussen de teams. Ik rij nu zonder assists (alleen brakelijn) & AI op hoogste en rij met een lotus net zo snel als een williams & force india terwijl ik in me 1e seizoen zit en op Spa rij.
    - Racevlaggen hebben ook impact op de race. Ik hoef geen 5 rondes achter de SC te rijden. Maar laat bijv. bij een huge crash iig een ronde een SC rijden.
    - Een echte carreerpath die ook logisch is. Als ik bijv de GP2 win, wil ik niet alleen contractoffers krijgen voor Lotus, Virgin en HRT, maar ook bijv. de mogelijkheid krijgen om tests te rijden voor Renault en daarnaast een jaar GP2 te blijven rijden.

Dit laatste is wel frustrerend voor heel veel gamers omdat ze geen zin hebben om 2/3 seizoenen te rijden en nog geen F1 race te hebben gereden. Maar persoonlijk lijkt me dit het tofste aspect. Als testrijder de practise sessions mogen rijden, en daarnaast nog actief in de GP2. Daarna het seizoen erop instappen in de F1. \o/

14. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    Bedankt! :thumbs:

15. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    je zou dit simpel kunnen voorkomen door een optie te hebben in welke klasse je wilt beginnen. Maar laat ze eerst maar is een fatsoenlijk F1 spel neerzetten voordat ze er nog allemaal andere dingen in gaan stoppen :D

krijg wel zere ogen na een paar GP's achter elkaar zeg, je moet wel zo'n 20min vol focussen.

16. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.776
    En straks zul je zien dat na de patch niemand meer zeurt over de game.

Ik zou een her review wel kunnen waarderen na de patch. Of op zijn minst een toevoeging en een bump naar boven op de nieuwspagina.

17. Ic3DFire

Ic3DFire Active Member

Leuk Bevonden:
    170
    Niemand die meer zeurt? In geen 100 jaar zul je iedereen tevreden krijgen, mensen zullen altijd blijven klagen, minpunten zoeken en vinden. Nou scheelt het, zolang ik maar tevreden ben, ben ik blij :+

18. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Precies gewoon aan jezelf denken :+

19. mikecitybike

Leuk Bevonden:
    0
    zeuren is wel groot woord, die bugs zijn gewoon kut en dom daar is iedereen wel over eens.
    Maar bij elk spel kun je wel verbeter punten opnoemen voor het volgende deel. Volgens mij bestaan er geen perfecte spellen.

ik vind het wel een tof spel en als ik dat niet meer vind verkoop ik hem weer :)

20. Martijn NL

Martijn NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ik speel momenteel alleen online en daar klopt het allemaal wel.

Alleen kwa rondetijden niet maar dat is niet zo super belangrijk.

Deel Deze Pagina