Hoewel het ook wel cool zou zijn als The Barnicle gewoon echt bestond. Nog 2 afleveringen en ik ben bij.
= awesome [yt]M7bK3w9Mw6w[/yt] [yt]WiRd4nq8RfY[/yt] EDIT: Nou ik ben bij. Op welke dag in de week kun je de nieuwe aflevering downloaden?
Zo. Eindelijk klaar met seizoen 5. Vind de eerste twee seizoenen wel het leukst. Vooral Robin wordt een irritant personage. Marshall wordt steeds beter en Barney blijft geweldig. Nu wekelijks kijken, joepie.
Ach en wee. Wat zou ik graag Amerikaanse televisie ontvangen. CBS, USA network, EXPN. En vast nog veel meer. Vergeleken bij Amerika hebben wij echt kutzenders.
"HI! BILLY MAYS HERE, WITH ANOTHER FANTASTIC PRODUCT! DOUBLE THE EXCITEMENT! TRIPLE THE OFFER!!!" Tegenwoordig niet meer dan, maar het gaat om het idee.
HBO ook wel. AMC ken ik niet. Maar USA is ook best vet hoor. Komen best wel veel series. Psych komt daar bijvoorbeeld op. Toch wel een van mijn favoriete, zo niet de favoriete, serie. En EXPN is gewoon fucking stoer. Live X-Games, Dew Tour, etc, etc.