Gisteren echt een heerlijk potje online gehad. Gozers bleven maar komen en recht in mijn vizier lopen. En dat is weer een nummer 1 positie. Nu heeft Yellow die niet zo vaak dus ik ben blij.
Seen it been there tot de 10de macht.. Zeker niet aan te raden als je in de afgelopen jaren al veel oorlogshooters hebt gedaan.
Pff, dit spreek ik tegen. Ik vond hem intens. Misschien geen goede ai, maar zeker intens. Bovendien had ik veel meer het gevoel op stap te zijn met echte soldaten dan die arcade adhd ers van cod.
Ik zelf heb de SP nog niet gedaan, maar ik zou zeker niet uitgaan van alleen deze mening, ik heb van verschillende mensen gehoord dat het een super SP was. Alleen binnen 5 uur uitspelen is wat jammer...
Super? Zeker mensen die nooit shooters hebben gespeeld. Ok zou een beter oordele zijn. Super zeker niet...
Let op: Ik vind het niet slecht ofzo? ik denk dat als ik het langer zou spelen, dat ik het dan nog leuk zou vinden ook. Maar verder, voor mij persoonlijk. De eerste schiet scene had voor mij een gigantisch déja vu gehalte, hele gameplay/ handling ook. Net alsof ik MW2 sp weer opstarte: - meteen veel (scripted actie): check - meteen dat je eigenlijk maar 1 kant op kan check - wachten op allies voordat 't volgende gebeurd check - tegenstanders op een dak die sloom voor zich uit kijken, en dat ook blijven doen als je van niet al te ver met een assault rifle op ze schiet check Maarja, wellicht dat ik hem eind dit jaar, of volgend jaar nog eens oppak
Dat is niet altijd erg. Kijk naar Gears of War. Master van de scripted gameplay maar de SP is nog steeds geweldig!!
Die is op zich wel te doen, behalve dat de game zo'n verdomd korte SP heeft. Ik schrok er zelf van toen ik zover was.