Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Smok3y

Smok3y Dark Souls!

Leuk Bevonden:
    277
    Denk dat ik zelf ook niet snel op hardcore zal beginnen.
    Maar ben wel benieuwd wat die "special reward" dan is als je hem van begin tot eind de game op HC uitspeelt.:9

2. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Hardcore Mode ga ik waarschijnlijk ook niet spelen, als ik het zo lees klinkt het alsof je meer bezig bent met overleven dan dat je het spel ook gewoon kan spelen.. Het moet niet het spelplezier bederven.

3. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Op welke difficulty speel jij?

4. James Pond

James Pond Guest

Tis ook de bedoeling dat je bezig bent met overleven :p.

5. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Tuurlijk, maar het moet niet zo zijn dat je alleen maar loopt na te denken over hoe je kan overleven ipv dat je ook missies gaat doen, of gewoon lekker gaat ronddwalen.

6. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Wel zeker hoor. die dlc kan je altijd gebruiken.

7. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Ik denk dat het je juist heel erg in het spel trekt, en dat het de algehele ervaring erg verrijkt. Mocht het zo ver doorslaan dat het inderdaad alleen nog maar om overleven gaat waardoor je het verhaal uit het oog verliest, dan zal ik het wel uitzetten. Maar ben zeker van plan ermee te beginnen.

8. Jeffer

Jeffer Pearl Jam

Leuk Bevonden:
    0
    Haha ik heb lekker met dynamiet moeten strooien 8)

Die Powder Gangers of hoe die lui ook heten waren niet zo pleased over mijn gedrag. Ik liep vrolijk die gevangenis binnen, kocht de bewaker om en liep naar binnen. Ik kreeg echt minstens 10 vijanden binnen 2 seconden op mijn dak. 5 dynamietstaven en 15 stimpaks verder was de grond bezaaid met lichaamsdelen.

Toen ben ik maar omgekeerd om mijn wonden te likken :D

Game is nu al minstens net zo goed als Fallout 3!

9. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Jij hebt ze ook of hoe weet je het?!

10. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ja, en ik heb al 2 savegames ;)

11. GizMo-2003

GizMo-2003 Say What!?

Leuk Bevonden:
    2
    Thanks!! Dan ga ik zo die codes maar eens invoeren :p. Weet niet of je dan perse overnieuw moet beginnen?

12. Remy669

Remy669 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Bij mij nog niet? :'-(

13. Frangster

Frangster Active Member

Leuk Bevonden:
    28
    lol, ik speel nu 6,5 uur op hardcore en ik heb nergens moeite mee. Het duurt verschrikkelijk lang voordat je verhongerd, uitdroogd. Eten en drinken doe je toch wel om je leven bij te vullen.

Ik ben nu dus 6,5 uur onderweg, de score tot nu toe:

Bugs/Glitches: 0
    Vastlopers: 0

Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  14. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Ik heb dus een hele fijne bug.... Ik kan niet meer schieten,herladen, springen. Om dr zoveeltijd schiet die een keer of als ik bijv. Van pipboy terug ga ofzoo, hebdit bij alle saves, heerlijk!

15. captain vimes

captain vimes upholding the law

Leuk Bevonden:
    40
    Ik ben nu een avondje aan het spelen en ik moet eerlijk zeggen dat ik het best wel saai vind allemaal... Het lijkt/speelt/voelt echt precies hetzelfde als "deel 1". Nu was deel 1 wel gruwelijk goed maar daar heb ik zoveel uur inzitten dat dit me niet echt meer zo kan boeien. Dezelfde bruin-grijze kale wereld, hetzelfde VATS systeem, dezelfde Perks, dezelfde gameplay elementen zoals boekjes zoeken, het is echt een enorm 'been there done that' gehalte.

Ben ik de enige?

16. Bassie

Bassie No lollygaggin'

Leuk Bevonden:
    33
    Uber hardcore mode. :+ Maar da's ff kloten. En als je opnieuw begint heb je t ook nog. 8)

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    Nee. Eerlijk gezegd heb ik dat deja vu gevoel al, als ik de gameplay beelden zien. Vandaar dat ik New Vegas ook niet ga kopen, ondanks de postieve reviews.

18. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem erg tof, maar Vegas is wel gewoon veel pittiger dan Fallout 3. Al bij 't begin Giant Rad Scorpions en Death Claws, ook veel dogelijke vliegen ofzo :) Maarja verder speelt 't al een hele toff expansion

19. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Welke difficulty speel je?

20. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Normal, normale mode. Fallout 3 speelde ik volgens zelfs ook nog eens op hard. Sowieso weet ik daar nog van dat je tot en met level 10 eigenlijk niet snel hele sterke tegenstanders tegen kwam. Nou das bij Vegas anders.

Ik heb wel eens gelezen dat deze makers ook achter fallout 1 & 2 zitten ofzo, en dat het qua gameplay meer daar op zou lijken. Qua moeilijkheid is het in elk geval moeilijker dan fallout 3 :)

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina