Fallout: New Vegas

Discussie in 'Algemeen' gestart door Sev, 6 feb 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. UpInSmoke0611

UpInSmoke0611 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    1.176
    ik denk dat dat been there done that voornamelijk in het begin is. omdat je gewoon from scratch begint en in fallout 3 ook. denk dat als je verder komt en het verhaal zich begint te ontknopen het veel boeiender wordt. just a guess

ik speel trouwens op hardcore mode en het is inderdaad survivalen. maar is niet voor iedereen, daarom stond er ook bij NOT RECOMMENDED

2. Tyspolir

Tyspolir Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Waarom spreekt iedereen in deze thread elkaar tegen :+ Makkelijk-moeilijk, veel bugs-weinig bugs, vernieuwing-meer van hetzelfde. WTF!!

3. Yellow 13

Yellow 13 Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    4.767
    Omdat we allemaal de game anders ervaren, hoe wil je het anders verklaren? ;)

4. fredfenster

fredfenster Active Member

Leuk Bevonden:
    3.319
    Oké thanks. Denk dat ik 'm ook op normal ga spelen. Fallout 3 was inderdaad niet echt pittig, m.u.v. sommige momenten.

5. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Welke difficulty speel jij? :p

6. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Laagste en ik vind het wel degelijk fijn spelen.

Ga Hardcore mode nog wel een keer doen hoor. ;):+

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Ga een keer is echt gamen ipv op laagste difficulty te zetten, is toch geen zak aan joh.

8. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Dat is very easy? Snap ik dat je het makkelijk vindt :D Want daarna heb nog easy, en dan normal enz. toch? Ik ga 'm wel op normal spelen.

9. Gakkie

Gakkie Black Queen

Leuk Bevonden:
    689
    Obsidian over de bugs (PC) in FNV:

10. koennn

koennn Science Fiction Fan

Leuk Bevonden:
    0
    Ik vind hem over het algemeen wel makkelijk, maar het is nu een stuk moeilijker om hogere-level enemies te damagen met low-level weapons, bijvoorbeeld een giant radscorpion met een 10mm slopen duurt een uur, vanwege damage threshold.

Ik was trouwens level 5 toen ik 2 deathclaws en 2 young deathclaws tegen kwam. Dat was aanzienlijk minder:lol:

11. fredfenster

Leuk Bevonden:
    3.319
    Bethesda zou een aardige hand in de positieve reviews hebben, zo wordt beweerd.

12. Yellow 13

Leuk Bevonden:
    4.767
    Als ik dit waar is kan ik wel janken. :'-(

Hier word ik als Oblivion guru ook niet blij van en daar waren ook zat meningen over na reviews.

13. susanne

susanne Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    bij wie kun je je spullen verkopen in goodsprings

14. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Maar over het algemeen zijn jullie het dus wel eens met de reviews? En tja over die bugs, een vriend van mij had gisteren een vastloper maar afgezien van dat weinig tot geen bugs nog :)

15. SqueakyClean

SqueakyClean Jobbie

Leuk Bevonden:
    0
    Het spel lijkt wel veel op Fallout 3 maar ik vind dat absoluut niet erg. Ik ben nog geen gamebreaking bugs tegengekomen en het speelt weer heerlijk!

Dus m.i. kloppen de reviews wel. Persoonlijk geef ik het een 9, al heb ik er pas een paar uur opzitten. Hier ga ik weer lang plezier mee hebben!

Vond je Fallout 3 tof? Zolang je daar niet gisteren mee bent gestopt, moet je deze gewoon halen!

Ik heb 'm anderhalf jaar geleden uitgespeeld en vind FNV te gek!:thumbs:

Edit: iemand de guide in de winkel gezien? Die mag nl. m.i. niet ontbreken maar bij mij in de buurt heb ik 'm nog niet gevonden...

Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  16. Diikoeneke

Diikoeneke B-A-N-A-N-A-'S

Leuk Bevonden:
    12
    Haha jaa 8)

Heb het bij alle saves die ik overnieuw laad. Weet niet als ik een hele nieuwe game start of ik het dan ook heb maar heb er al 6 uur inzitten dus doe dat liever niet 8)|:-

Mijn bug zit daar niet bij?

17. johnnybt

johnnybt Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    iemand enig idee hoe ik dat kampvuur aankrijg aan het begin bij Sunny?

18. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Naar toelopen en op (A) drukken...

19. MetalSonic

MetalSonic MetalSonicNL

Leuk Bevonden:
    0
    Ik ben op zich al een Fallout 3 veteraan, mag je denk ik wel zeggen als je er met alle play-troughs bij elkaar tussen de 200 en 300 uur in hebt gestoken. Maar bij Vegas keek ik echt van :emo:.

De start van het spel is makkelijk op zich, veel ammo, items, en troep die je weer kan verkopen voor caps. Maar als je buiten je thuis gebied (Good springs) komt. Dan heb je de volgende situatie:
    1 ) Noord west: een soort killer insects (als je level 4 bent hoeven ze je maar een paar keer te raken voor je dood bent)
    2 ) Noord: deathclaws
    3 ) Zuid: convicts met snipers die je op een grote afstand al veel schade doen.
    4) Oosten, giant scorpions (in Fallout 3 goed te killen vanaf level 10-15!)

Alleen in het zuid westen wat gecko's, (alhoewel, beter onderschat je die ook niet)

Heb er nu zo'n uur of 7 op zitten en moet zeggen dat het spel qua sfeer enzo erg leuk is. Nieuw? Muaa, het is imo gewoon een gigantische expansion van Fallout 3:)

Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  20. Diikoeneke

Leuk Bevonden:
    12
    Ik vind het wel een leuk spel. Toen ik in Goodsprings die graven zag wou ik die al meteen op gaan graven en opzoek naar een schep gaan, dat heb ik niet zo vaak bij spellen :+

Moeilijk is het wel, ben al paar keer dood gegaan door die Giant scorpions en dan te lang niet gesaved dus moet je weer heel stuk overnieuw doen. Heb zelf ook idee dat je levens veel sneller afgaan maar kan ook aan mij liggen :+

Maarja, nu heb ik die kut bug en als die niet word opgelost ga ik dit spel denk ik niet veel meer spelen|:-|:-

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina