Whats up with fifa dan?
Ja het zijn frustraties, terwijl de game gewoon heel goed is. Maar deze frustraties zijn geen kleine dingetjes, nee deze frustraties hebben te maken met het spelletje voetbal.
Als je een sliding op de bal in het penalty gebied maakt en je krijgt een penalty tegen, dan raak je gefrustreerd. In het echt komt het ook wel eens voor, maar hier elke keer.
Gisteren had ik ook weer zo iets moois, ik had een rebound, kopte hem met een snoekduik fantastisch in, maar mijn speler viel na de goal met zijn hoofd op de hak van een verdediger, krijg ik een vrije bal tegen. WTF.
Het collision systeem is gewoon verneukt, het is nog erger dan 2010. Hierdoor krijg je indirect ook het gezeik op scheidsrechters. Het zijn niet de scheidsrechters die kut zijn, nee het is het collision systeem die gewoon niet goed registreerd wie/wat raakt en dat heeft indirect en direct weer met andere zaken te maken.
En de CPU bemoeit zich ook weer heerlijk met je spel, geef je een voorzet op een speler, komt er doodleuk een andere speler inlopen die de bal inkopt. Leuk en aardig een doelpunt maar je hebt niet het gevoel dat jij het zelf doet, dit komt ook weer door het cursor change systeem wat vanaf PES 6 bergafwaarts gegaan is.
Kan nog wel uren doorgaan met het noemen van zaken die voor mij en mijn maten het spelplezier verneuken.
Ik ben een PES fan van het eerste uur, maar ik vind niet dat dit anno 2010 nog kan en vind het belachelijk dat Konami ook geen poot uitsteekt op een aantal transfers en nieuwe schoenen na. En dan heb je nog die zogehete communities zoals PESFan en WENB, waar er mensen zitten die echt makkelijk in contact kunnen komen met Konami, maar doen ze dat ? Nee. Volgens mij krijgen die gasten zoals Adam dikke provisies voor het verkopen van bullshit.
2012 ga ik dan ook niet kopen, ik ga deze eerst maar eens grondig testen. Voor nu heb ik dus een jaar geen voetbal spel
Klik om te vergroten...