Xbox LIVE Arcade Games [Deel 8]

Discussie in 'Xbox Hardware' gestart door Bonbridge, 29 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Modder-Eter

Modder-Eter XBW.nl VIP XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    8.711
    Costume Quest is echt cool, maar lijkt voor de doorgewinterde JRPG (vast ook gewoon voor anderen) speler echt veel te makkelijk, want ik vlieg er doorheen.

Edit: Uitgespeeld in een uurtje of 5-6. De game is idd te kort en te makkelijk (alleen de eindbaas is iets pittiger).

Het is een aanrader als deze Deal Of The Week is, maar voor deze prijs (ok, ik heb hem eigenlijk voor 800) is hij het niet waard.

2. Lukky NL

Lukky NL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Pinball FX 2 is wel gratis. Er zitten veel community opties in. Het is een platform. Je kunt alle tafels ook gratis proberen en uiteindelijk kopen natuurlijk.

Je kunt de vier nieuwe tafels als pakket kopen voor 800 punten (wat een prikkie is als je ziet wat je er voor krijgt!) Dat is iets anders. Er zullen geregeld nieuwe tafels uitkomen ook.

Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  3. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Zeer waarschijnlijk moeten we ook een thread aanmaken met Xbox Live Indie games \o/

Waarom zou het er anders staan terwijl we het toch niet krijgen? :+

4. Grave

Grave Gym Member XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    520
    In de nieuwe dashboard waarvan de beta nu loopt zit ook een Indie games menu. Dat wil niet meteen ook zeggen dat het hier komt.

5. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Inderdaad, we wachten hier ook nog steeds op last.fm en allerlei andere applications die alleen in de US beschikbaar zijn :mad:.

Indie games is wel een leuk alternatief, maar dan moet het niveau wel een beetje worden gecontroleerd.

6. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar waarom zou het zo op de site staan anders? Dan kennen ze net zo goed die Indie games weghalen en een kolom op die plaats neerzetten \o/

Was het vorig jaar ook zo dat er een Indie games tab was?

7. Tyrant

Tyrant Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    9.609
    Grave bedoelt dat het misschien wel er mag staan, maar dat niet automatisch betekend dat het in Europa komt..

8. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556
    Super Meatboy is echt fucking lachen zeg, en pittig ook, bij het level dat je naar beneden moet springen en niet door die spikes geraakt worden, om uiteindelijk helemaal rechts beneden je doel te vinden, die is PITTIG, ik heb die echt vele keren overgedaan. En in de replay lijk je te kunnen zien hoe vaak je erover gedaan hebt? Want ik zag net echt superveel meatboys door het level heengaan in de replay, wat een hilarisch idee is dat zeg!!!!

9. Stephan123

Stephan123 Active Member

Leuk Bevonden:
    1
    Maar dan zouden ze het bij het nieuwe design weg moeten halen :)

Om on-topic te gaan

Super Meat boy is inderdaad gruwelijk goed. 340 levels en er komt gratis DLC aan.

10. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Dat level heb ik met Commander gehaald omdat ik niet weet hoe ie met meat boy moet :+

11. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Commander? Oh das als je switch character doet?

Uiteindelijk haalde ik dat level , op het eind kwam ik echter nog met het probleem hoe ik bij dat chickie moest geraken, maar uiteindelijk viel dat mee. Gewoon helemaal naar links jumpen,naar beneden glijden totdat je net niet die spikes raakt en dan naar rechts jumpen.

Wel echt super lachen deze game zeg, ik wil em eigenlijk halen maar ik doe liever even rustig aan met het geld, hij lijkt echter het geld wel waard. 340 levels ofzo. Ok, mag ook wel want veel levels zijn heel kort maar die worden ongetwijfeld steeds lastiger.

12. Yi-Long

Yi-Long ...the little dragon

Leuk Bevonden:
    2.073
    Voor de mensen met Meat Boy: in de demo zitten al wat pittigere levels. Zijn dat levels die in de game zelf ook pas na een heleboel velden komen, of is het dan ook al erg snel heel erg pittig!?

13. Davey666

Davey666 Dislocated Boy

Leuk Bevonden:
    80
    Ik heb nu net chapter 2 uitgespeeld en daar zaten een paar levels in die ook in de demo zaten.
    Als je met de demo geen problemen hebt kun je goed meekomen (tenminste tot nu toe :+).

14. BigKabuto

Leuk Bevonden:
    556

Viel mij ook op..de eerste paar levels waren easy als de pleuris, echt gewoon jump op muurtje, hop hop en je hebt het level gehaald en dan ineens veeeeel pittigere. Ik denk dat ze dat expres hebben gedaan, zodat je een idee kunt krijgen wat je kan verwachten. Maar ik vind de uitdaging niet erg, weinig games tegenwoordig zijn nog echt pittig. En dit is een goed voorbeeld van hoe een super simpel uitziende game hardstikke lachen kan zijn.

15. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.073
    Qua gameplay vond ik het ook wel leuk, en ik hou ook best van een uitdaging (Ninja Gaiden Black, Trials HD, etc), maar ik weet gewoon nog niet ik deze ga kopen.

Moet wel zeggen dat ik het op een SDTV speelde, en vandaag sluit ik de plasma aan en probeer ik het nog eens, want in bepaalde levels moest je wel HEEL precies landen.

Ik heb de demo niet uitgespeeld trouwens. Ik was in dat level met die lopende band en die witte heuveltjes enzo (sneeuw gok ik), maar toen vond ik het wel leuk geweest na een paar keer. :)

16. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Dat had ik ook. Dit is me iets te veel uitdaging.
    Zulke spellen raak ik heel snel niet meer aan.
    Super Meat Boy is iets te extreem.
    Een spel zoals VVVVVV voor de PC vind ik een stuk leuker.

17. Zifnap

Zifnap Koehl en gecollecteerd

Leuk Bevonden:
    3.439
    VVVV... VV? *)

18. GForce

GForce Danica Patrick

Leuk Bevonden:
    14
    Of W W W ? ;)

19. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    V V V V V V ja
    Is een demo van op steam, echt heel leuk.

20. Yi-Long

Leuk Bevonden:
    2.073
    Nog nooit van VVVVVV gehoord, maar wellicht als de sequel WWWWWW uitkomt, dat ik het eens probeer....

Anyway, vanmiddag de plasma aangesloten, en besloot om even de trial van Sonic 2 (Ja, 2) te downloaden, maar dat zag er 15 jaar geleden toch een stuk beter uit op zo'n ouderwetse grote TV.

Nu was het allemaal nogal 'blurry', zelfs nadat ik smoothing uit had gezet. Ik vind een lage resolutie niet erg, want dat had het destijds ook, maar toen was het in ieder geval wel SCHERP, dus dan zag je de 'punten' zeg maar...

Zal binnenkort eens een MegaDrive emulator downloaden en Sonic 2 dan proberen op de PC, want ik wil het wel gewoon scherp hebben.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina