[Films] Meningen, reviews, previews, etc! [Deel 15]

Discussie in 'TV, Film & Series' gestart door Syn3rgy, 15 sep 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    Hmm ik weet het niet. Iets teveel explosies en Cage oneliners. :D

Laatst bewerkt: 21 okt 2010
  2. tricker

tricker Semper Fi

Leuk Bevonden:
    0
    Word er niet warm van, juist compleet tegenover...ze maken je blij met het 'hel' verhaal/thema en 9 van de 10 keer zie je auto's rijden en ontploffen, had dan op zijn minst een horny righthand gemaakt

3. linkerbilspleet

linkerbilspleet Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    /Mod Denk dat je op een verkeerd forum zit... want hier doen we niet mee aan die dingen - Pegas

4. Hybrid

Hybrid Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    5.824
    The other guys

Met moeite uitgekeken. Denk je toch Ferrel en Wahlberg. Maar hij viel even tegen zeg.
    Was gewoon niet grappig. Heel vreemd en zonde.

5/10

5. Killamonkey

Killamonkey Niet zo aanstellen! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    4.959
    Grown Ups

Geweldige cast voor een goede komedie if you ask me, maar wat valt deze film een partij tegen zeg... Miss een keer om Kevin James gelachen maar verder ook niet.

Edit: Heb em afgekeken, maar het ging met pijn en moeite... Voorspelbare, flauwe kutfilm. Nog een puntje eraf bij nader inzien.

3/10

Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  6. Rampage

Rampage Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    3.329
    Paranormal Activity 2

Eens en nooit meer ... brrrr ....
    8.5/10

7. Dyonko

Dyonko Duke

Leuk Bevonden:
    6.168
    Heb je deel 1 gezien en zo ja, is deze enger?

8. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
  9. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Ja, heb deel 1 gezien.

Vond 2 enger.

10. PyamaManNL

PyamaManNL Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    En waarom dan? Ik vond 1 namelijk al vrij spooky.

11. Rampage

Leuk Bevonden:
    3.329
    Katie is terug. Dat demonische vrouwtje uit het eerste deel. Haar man ook weer, maar die zie je maar even. Het is niet echt een vervolg, maar ook geen prequel. Weet niet hoe ik het precies kan zeggen. Je hebt ook weer van die "wegsleur" momenten. Dat veranderen van frequentie ( waarmee je merkt dat er wat gaat gebeuren ), voetstappen, schreeuwen, gillen ... Echt. De 2 nieuwe personen hebben ook geen idee wat er aan de hand is. De hond en hun baby "voelen" het wel aan, wat de nodige freaky momenten oplevert! Kijk maar eens in de spiegel of bepaalde reflecties, dan heb je serieus zo vaak een W-T-F moment!

12. Kaasstengel

Kaasstengel Never, ever give up!

Leuk Bevonden:
    0
    GISTEREN HEB IK BUCKET LIST GEKEKEN. ERG GOEDE FILM MET TWEE GEWELDIGE ACTEURS :)

13. Peanut07

Peanut07 Member

Leuk Bevonden:
    0
    Klinkt idd niet erg clean vond alleen deel 1 af en toe wel een erg Ik-huur-even-een-paar-polen-in-gehalte was dat in de deel nog steeds ??

14. SjaccoPopino

SjaccoPopino Stay Frosty

Leuk Bevonden:
    86
    Get Him To The Greek

Leuke film! Die Russel Brand is echt een maf figuur :9! Heb lekker kunnen lachen (al lach ik wel al heel snel, een kotsende Johan Hill vind ik al heel grappig :+)!

8/10

Twijfelde trouwens nog tussen deze, Grown Ups en Knight And Day, blij dat ik dus niet voor Grown Ups heb gekozen zo te lezen een paar comments terug ;)!

15. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    Volgens mij stonden hier 2 meningen over Grown Ups, een 7 en een 3 :9
    Dikke cast *) Ik vond de film erg leuk, heb me er prima mee vermaakt :D Het is wel een beetje een familiefilm (al die gasten zijn ook vaders met kinderen) maar er zaten echt wel leuke stukjes in (sommige ook heel flauw :+ ).
    8- :thumbs:

edit: waarom doe ik achter elke zin een smiley, het is geen msn

16. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Ben wel benieuwd waar dit nou over ging. :+

17. mikecitybike

mikecitybike Future Donut

Leuk Bevonden:
    0
    ik gok op een enquête/stemmen

had net zin in nog een film, dacht doe was spannends .. het werd The Sixth Sense (1999). Ik dacht eigenlijk dat het beetje horror was, maar dat was het dus niet. Vond het een zeer goede film, de 'enge' momenten zaten goed in elkaar en het jongetje vond ik echt een briljante rol neerzetten. Bij het einde kreeg ik wel beetje kippenvel, had ik echt niet zien aankomen :eek:
    8,5 / 10

18. *NERAZZURRI*

*NERAZZURRI* Active Member

Leuk Bevonden:
    12
    VET MAN!

19. Dusky Demon NL

Dusky Demon NL Daan

Leuk Bevonden:
    213
    Caps day is voorbij hè. :9

20. John_Petrucci

John_Petrucci Active Member

Leuk Bevonden:
    40
    Gisteren naar Paranormal Activity 2 geweest. Deeltje 1 vond ik briljant van opzet en was heel benieuwd hoe deeltje 2 het zou doen.

Ik was vooral benieuwd hoe ze deze interessant gingen maken, want wat zou er vernieuwend kunnen zijn? Nou, aan vernieuwing deden ze niet echt, maar de film is wel verrassend qua verhaal. Het speelt zich namelijk rondom deel 1 af en geef wat toevoeging aan deel 1 waar je toentertijd met vragen in je hoofd zat. Helaas brengt deel 2 je ook wat vragen, waardoor ik eigenlijk benieuwd ben of er een deeltje 3 komt.

Waar de film voor is gemaakt, is de verschrikkelijke spanning die deel 1 had en in deel 2 doen ze dat hetzelfde. De rustige opbouw waarvan in eerste instantie veel ongeloof heerst en dan tot de meest heftige gebeurtenissen.

Hoe vond ik de film? Opvallend dat ze hetzelfde truukje doen, maar toch erg vermakelijk was. Sowieso vond ik Paranormal Activity 1 wel 1 van de betere horrors van de afgelopen jaren en deeltje 2 past wat mij betreft in dat rijtje thuis. Hier hou ik van.

8/10

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.

Deel Deze Pagina