[XOne] [Algemeen] Fable 2 [Deel 6]

Discussie in 'Games' gestart door SHiZ NL, 18 mei 2010.

1. Fiasco

Fiasco Big Stepper XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    5.856
    Iemand een kickflip boek voor mijn hond? Is de enigste die ik nog nodig heb maar zie dat je dat moet behalen via die kut mini games (Pub games ofzo) en daar wil ik niet meer aan beginnen. Geen idee of je dat eventueel kan ruilen eigenlijk, anders pech. :+

2. DraiMeister

DraiMeister I am the Night

Leuk Bevonden:
    0
    Dit boek kan je kopen in Bowerstone Market.

3. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Ik bedoelde backflip:

Dog Tricks! Backflip is a dog trick book which teaches the Hero's dog the "Backflip" trick. The book must be acquired through downloading See the Future. An alternative book, Dog Book: The Backflip, can be obtained through Fable II Pub Games. Once learned, the Dog will perform the backflip each time you complete a quest as a sort of victory cheer.

Oe, See The Future net gedownload dus maar even kijken zo.

4. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Die achievement had ik ternet gekregen,hoeveel uur doe je erover voor de sp uit te spelen gewoon het verhaal dan ?
    Want wil die fable 3 wel gaan halen .

5. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Als je rusht zo'n 8 uur. Met alle side-quests gok ik zo'n 12 uur. Leuke game en voor je het weet ben je bij de "eindbaas". Zeker kopen voordat je aan Fable III begint. :)

6. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Ja Fable 2 heb ik vandaag gekocht he :p

7. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Sorry, te snel gelezen. Hoe heet die achievement dan? :+

8. svenn15

svenn15 Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    The dog trainer.

9. Fiasco

Leuk Bevonden:
    5.856
    Zag net dat ik Theresa, Hero en Hammer dolls heb. Moet alleen dus nog Garth, Reaver, Lucien voor die achievement. Iemand die ze heeft en van wie ik ze even mag? Krijg je ze daarna weer terug.

10. Vegetom

Vegetom whojow!

Leuk Bevonden:
    3
    Pfff ik krijg maar geen baby.. Heb een vrouwtje waar ik mee getrouwd ben, heb genoeg huizen en gebruik de juiste expression waarmee ik het protected/unprotected scherm krijg. Kies dan voor unprotected maar het wil maar niet. 8):'-(

11. BigKabuto

BigKabuto Well-Known Member

Leuk Bevonden:
    556

Serieus? Ik heb werkelijk 5 families in totaal nu, en bij allemaal kinderen. Vaak gelijk toen ik voor de eerste keer ging rotzooien met mijn nieuwe vrouw was het gelijk raak. Het zal wel aan iets geks liggen i guess....vaag zeg.

12. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    vraagje: ben bezig met de quest T.O.B.Y en moet als eerste in een huis een voorwerp stelen. Maar ik kom erachter dat nu ik deze quest open heb staan ik nergens meer A in kan drukken.. (niet bij tattooman, deur, kast wat dan ook maar), iemand enig idee wat hieraan te doen is? (hoop maar dat ik niet opnieuw hoef te beginnen..)

13. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    in fable 2?
    zo ja: http://www.gamefaqs.com/boards/927246-fable-ii/46808150

14. soepkoe

soepkoe Active Member

Leuk Bevonden:
    4
    thanks! had ook al even op google rondgekeken maar deze oplossing nog niet gevonden...
    oplossing zoals beschreven in de link werkt!

15. cjr stone

cjr stone Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Fijn dat het gelukt is! :thumbs:

16. Mouse

Mouse a.k.a Moeswa

Leuk Bevonden:
    3
    Gisteren nog even Fable 2 gehaald voor € 20 Bart Smit. De Classics Versie. Ik moet zeggen spel bevalt uitstekend en ben nog steeds met me journey's bezig. 12 uur met side auest heb ik zeker niet gehaald alleen al mijn level 5 halen als black smit heeft een paar uur geduurd. \o/

heeft iemand een goede link btw van (duidelijke) maps die er beschikbaar zijn, is het enige wat een beetje mist, vind ik.

17. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Ik vraag me af, als je het spel uitspeelt en bepaalde keuzes maakt, kan je dan nog altijd alle Gargoyles en Silver Keys halen? Ik ben nu op de Achievements aan het jagen.

18. Jorrie

Jorrie ¯\_(ツ)_/¯ Moderator

Leuk Bevonden:
    5.099
    Dat je überhaupt nog wil spelen na dat einde :+

19. Willem

Willem Obi-Willem XBW.nl Bestuur

Leuk Bevonden:
    686
    Haha ja hoor, best een prima spel dat Fable 2. ;)

Bij de release gekocht en uitgespeeld, nu nog wat laatste Achievements pakken, in totaal nog 18 van de DLC en paar van het normale spel.

20. DraiMeister

Leuk Bevonden:
    0
    Blijft een geniale game. Heb deze met erg veel plezier gespeeld. Fable III vond ik achterhand gezien maar saai...

Deel Deze Pagina