[XOne] Naruto Ultimate Ninja Storm 2

Discussie in 'Games' gestart door Pegas, 21 dec 2009.

1. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Had gisteren nog de laatste Secret Factor voltooid (had alleen bij het gevecht van Gaara tegen Deidara nog niet :mad:), laatste brieven beantwoord, en als klapper op de vuurpijl de laatste Ninja Tools gemaakt en aangeschaft (moest er nog 2), en daardoor dus ook de laatste request voltooid. Heb nu ook bijna 900.000 SP, dus met wat gevechten online moet ik dat ook snel kunnen maximaliseren, en dan nog de laatste ninja cards unlocken. Moet daarnaast nog alle friendship events doen (en friendships op goede niveau halen), en dan de laatste titels verzamelen. Hoe ik de titels ga verzamelen moet ik nog is verzinnen want ik dnek dat ik dan maar eens moet spieken hoe ik er een antal krijg nog. Dan heb ik alles wat in de Ultimate Adventure mode is te behalen :).
    Daarna nog lekker skills opbouwen voor online gevechten, wat er n utelkens niet van komt omdat ik die Ultimate Adventure mode gewoon eindeloos geweldig vindt.

2. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Vraag me af of er ooit een soort gelijke game van Bleach wordt gemaakt, het zou makkelijk kunnen namelijk & lijkt me ook zeker vet.

EDIT: Godverdomme en weer verloren van zo'n kut spammer met Minato en z'n kut rasengan, die mensen doen geen combo's of iets anders.. NEE alleen maar lekker spammen en je zit gewoon heel de game vast in een cutscene want Minato's rasengan heeft amper een start up time zoals Naruto dat heeft. Die mensen mogen ze van mij insta-bannen.

Sta nu 21-12 met 100% wins tegen niet spammers.

Net weer een nep iets meegemaakt.. Iemand die als Deidara speelt en alleen maar op (X) heel de game drukt. Je kunt helemaal niks, probeer het maar is uit.

Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  3. Minatoo

Minatoo Member

Leuk Bevonden:
    0
    Weet iemand ook hoe ik die laatste paar cursed dolls unlock??
    Ik zit nou op 91 % en weet niet hoe ik er weer een paar kan vinden

4. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    Minato is echt easy om van te winnen. Gewoon blokken, substituten en hij krijgt in mijn geval een Rasengan Barrage of throw in z'n rug. :b:

5. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    @ ThunderCrasH
    Als je het hebt over spammers, daar kan je eigenlijk niet over klagen. Iedereen heeft het volste recht om te spelen zoals die wil. Als het uit balans is, ligt het aan het spel. Dan moet je beter worden of betere tactieken gebruiken. Je tegenstanders cheaten namelijk niet. Ze gebruiken geen glitches. Dan heb je recht om te zeuren, niet als mensen gewoon het spel spelen. Moet je maar een boze brief schrijven naar Namco Bandai.

Zelf net Adventure mode chapter 3 gehaald. Ben denk wel 7 keer dood gegaan bij Kakuzu als die in de boom zit. Het zijn best lange chapters. Ik dacht dat de adventure mode slechts een extraatje was, maar alleen dat is al een volwaardige game.

6. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Haha speel maar is tegen een minato spammer of een deidara spammer, dan zul je zien hoe broken die zijn. :emo:

En dan vooral gaan zeggen dat ik beter moet worden of betere tactieken gaan gebruiken. Als ik op gelijk niveau kan spelen tegen iemand met 210 wins en 24 losses, maar tegen een spammer met Deidara of Minato dan verlies ik hard.. zal echt aan mij liggen ja.

Ik ben voor het weekend bij mijn vader en heb daar een oude xbox 360 (Bij ons mam een slim) dus nu heb ik m'n account gerecoverd.. Alleen online ben ik weer 0/0 qua wins & losses. Ik neem aan dat als ik straks weer op m'n slim speel weer m'n oude stats heb? Had namelijk iets van 26-13..

Laatst bewerkt: 22 okt 2010
  7. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Inderdaad, want ik lees op de fora genoeg berichten van mensen die wel met die situaties om kunnen gaan.

8. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Fora als in meervoud?

Ga is op de gamespot forums voor de lol en dan zul je zien dat er genoeg ophef over Sage/Hokage Naruto / Minato en Deidara is.

Maargoed, ik wil best een keer tegen je spelen en als je wilt zelfs een keer spammen met Deidara en kijken welke counter je daarvoor verzint. ;)

9. iMark 007

iMark 007 Active Member

Leuk Bevonden:
    152
    Ik ben niet goed, speel gewoon voor de lol. Je zal best gedeeltelijk gelijk hebben, maar je moet het spel accepteren zoals die is. Want je hoeft natuurlijk niet online te spelen, je kan ook gewoon tegen je vrienden gaan spelen. Ik zou niet online gaan als ik me zo zou irriteren zoals jij doet over het spel.

10. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Ik irriteer me alleen aan de spammers. Ik vind het totaal niet erg om te verliezen tegen iemand die gewoon veel beter is en normaal weet te spelen. Daarbij is de online ook zo veel leuker als het eerlijk opgaat en er niet alleen maar gespammed wordt.

Bij ons mam - 26 / 13 (Begon met 0/4 dus go figure)
    Bij ons pap - 17 / 6 (Met alleen nog de begin characters.. gebruik Kakashi en Gaara)

Hoe vaak ben ik in die 23 games Sage of Hokage Naruto tegen gekomen? 17 keer. Lijkt me nogal duidelijk.

11. Nukem 007

Nukem 007 Tots units fem força

Leuk Bevonden:
    453
    De enige character waar ik last van heb is Deidara. Minato en Naruto zijn echt makkelijk (speel zelf met Hokage Naruto). Ik vind zelf dat ik niet spam, maar gewoon mijn eigen tactiek heb; rustig afwachten en counteren met Rasengan Barrage of throw. Ik gebruik gewoon mijn abilities, wat moet je dan verwachten? Dat iemand alleen met shuriken gaat gooien omdat Rasengan als spam wordt gezien?

Deidara is overigens best makkelijk te verslaan met een puppet-speler. Ik heb eens met Deidara tegen een Chiyo gespeeld en werd keihard ingemaakt. :)

12. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    23/7 met Gaara & Kakashi.

Net tegen iemand die bleef dashen + shurikens gooien om m'n guard te breken, best slim eigenlijk maar ik had het gelukkig al vaker gezien dus charge hem en weet hem in een sicke combo te krijgen.

Hij is Itachi dus susano'o awakening mocht niet uitblijven. Ik overleef het want je game gaat hartig laggen van dat ding en gelijk toen ie er uit kwam.. kreeg ie een lekkere team ultimate. :)

SAND BURIAL!

13. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    Hoe kan je met Itachi die snelle beweging maken dat je die kraaien ziet? Ik zag de computer dit doen, maar snap niet hoe het moet?

14. PowerLines

PowerLines #Lemonade

Leuk Bevonden:
    1
    Je moet je (LS) tilten. Dat houd in: naar bijvoorbeeld voren bewegen en dan gelijk weer in het midden. Dus het is een snelle beweging waar je de (LS) een richting op beweegt en gelijk weer in het midden doet. Ik had er nog een post over. Oh, en dan moet je nog je aanvals knop indrukken BTW :p.

IIG:

Laatst bewerkt: 24 okt 2010
  15. Giess

Giess Active Member

Leuk Bevonden:
    0
    moet ik dan maar eens gaan proberen want wilt niet lukken op het moment..

16. Nightbringer

Nightbringer Wieder geil! XBW.nl VIP

Leuk Bevonden:
    556
    Na 3 uurtjes spelen ben ik toch best wel onder de indruk.

Erg vette quickplay event (zonde dat het soms te snel gaat en je alle actie mist) ben inmiddels bij chapter 2. Zit de dolls te hunten.

Toch mis ik nu wel een quick-travel feature.

17. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Een quick-travel feature was inderdaad wel handig geweest, ook als je later straks terug moet naar alle locaties voor de scrolls.

De boss-battles en de daarbij horende QTE's zijn echt subliem.

Ben nu trouwens iets van 51-17 bij m'n nieuwe Xbox en 60-19 bij m'n oude. :9

18. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    QTE zijn erg geweldig.

Ik merk nu ook wel dat je steeds weer via dezelfde locaties op nieuwe locaties komt dus'ja kost weer erg veel tijd. Gemist kans maar voor de rest ben ik tot nu toe erg tevreden.

19. ThunderCrasH

ThunderCrasH Ja toch?

Leuk Bevonden:
    15
    Laat maar weten als je een keertje versus wilt doen trouwens, single of team zeg het maar. :9

20. Nightbringer

Leuk Bevonden:
    556
    Inmiddels alweer uitgespeeld.

Geweldige game, mis toch echt een sprint knop en soms waren de loading-screens erg vervelend.

Ook viel het me op dat sommige kleine dingen net iets anders ging. Bijvoorbeeld:

Het bericht op de kikker, Jiraiya liet een code achter op de rug van Fukasaku. In de game zei hij het gewoon.

Kleine details maar het valt mij als fan wel op.

Geweldig eind gevecht overigens _O_.

Nu nog even de MP testen.

Deel Deze Pagina